Adi's Blog

Cel mai genial blog

De ce le plac fetelor baietii rai?

Posted by Adi pe noiembrie 14, 2009

Mi-a trebuit 25 de ani sa imi dau seama de existenta problemei asteia. De ce? Pentru ca pur si simplu…era atat de comuna, m-a urmarit din scoala generala, cand imi placea de o fata, exista mereu un “baiat rau”. Si, in dobitocia mea, credeam ca eu sunt de vina, ca nu sunt suficient de frumos, de destept, de bogat. Desigur…pe buna dreptate uneori:) Dar, in dobitocia mea, am progresat…Si, ca bonus, am ajuns si sa fiu capabil sa iubesc nebuneste de tare (desi nu imi propusesem)! Deci am progresat…si am ajuns relativ departe relativ repede. Am ajuns intr-un loc interesant, si anume in afara Romaniei. De ce e interesant? Ca poti vedea cum sunt alti oameni care nu sunt romani? Si degeaba zic ca, in comparatie cu europenii occidentali, romanii sunt “alta specie”. Degeaba, pentru ca, pana nu vezi, degeaba zic eu de cultura, civilizatie si educatie, ca nu ma astept ca cineva sa inteleaga si sa ma creada doar pentru ca zic eu.

Asa…si am aflat si raspunsul, cu aceasta ocazie. Pentru ca, nemaifiind in mijlocul problemei, am putut privi detasat. Raspunsul e atat de simplu, incat e sub nasul fiecaruia si cred ca chiar si fetele insele il stiu.

Asadar…raspunsul…de ce le plac fetelor baietii rai? Si anume…DE PROASTE.
Misoginule, nu mai citesc restul articolului! Well…trebuie sa mentionez ca sunt un feminist ardent…imi doresc, mai mult decat pace si prosperitate… emanciparea femeilor!!

Asadar…romanul crede ca in Europa occidentala e atat de multa bogatie, incat oamenii par ceva mai civilizati, deoarece bunastarea le da posibilitatea asta. La noi nu se poate… ca e saracie. La noi nu se poate, de fapt, pentru ca e lipsa de educatie, saracie intelectuala. Covarsitoarea majoritate a tinerilor din Romania primesc o educatie de tot cacatul: o combinatie intre parintii comunisto-traditionalisti, filmele americane, emisiunile de divertisment cu supervedetele romanesti si, desigur, prietenii de cartier.

Asa…inteleg sa te uiti dupa masini, bijuterii, sa visezi la bogatie si celebritate. Esti materialist cumva? Nicidecum… dar arata-mi pe cineva care nu isi doreste bogatie, pentru ca a zis Iisus ca “mai lesne este a trece cămila prin urechile acului decât să intre bogatul în împărăţia lui Dumnezeu.” (Luca 18:25) Mama…iar ma iei cu din-astea! Nu, dar e normal sa ne dorim bunastare…pentru ca asa e natura societatii actuale – e mai bine sa fii bogat si sanatos decat sarac si bolnav.

Deci subliniez ca nu materialismul este plaga societatii romanesti. Chiar le admir pe pitipoancele alea cu poze in chiloti pe hi5, comment vino sa ma iei daca ai BMW seria 7. Sa nu zica cineva ca incurajez prostitutia… nu e prostitutie! E ceva perfect capitalist: cerere si oferta. Fata stie ce vrea: banul. Nu e cu chestii difuze gen… aventura, pasiune, sa ma surprinda, jocuri perverse…

Mai rau ti-e cu-alea de nu stiu ce vor…alea care se inclina dupa cum bate vantul si isi schimba relatiile dupa cum evolueaza moda: azi cred ca e la moda “indiferenta”.
Dar…e chiar logic: daca esti o proasta si e vai de capul tau (nu sti decat sa te machezi, sa te uiti la tv inainte sa te culci, sa barfesti si sa agati baieti), nu te atrage cineva care e inteligent, cuminte, generos, civilizat, ca te face sa te simti inferioara (sau cum zic fetele… “te plictiseste”). De fapt, tocmai acest lucru demonstreaza ca, de fapt, fetele care vor baieti rai, de proaste ce sunt, nu inteleg baietii buni. Ii considera plictisitori. Pentru ca sunt prea proaste, incat sa fie capabile a admira altceva (btw, give me a break cu aventura si alte cacaturi).

Ce am vazut eu din discutiile pe forumuri, unde se abordeaza faza asta…femeile au o problema: a dihotomiei. Si anume ele isi imagineaza ca exista doar doua tipuri de baieti: rai – aventurosi, pasionali, salbatici, cu masini sport etc., si buni – tocilari, plicticosi, pampalai, saraci, buni sa ai pe umarul cui te vaita.

Well…printre numeroasele beneficii ale societatii post-comuniste si pre-capitaliste romanesti, avem nenumarate combinatii de clase sociale si profesionale. Avem atat baieti rai si saraci lipiti, cat si bogati, inteligenti si frumosi (frecvent gay:>), bogati si urati (in top10 cei mai bogati), saraci si frumosi etc. Mda…poate fetele rele se drogheaza cu gandul ca baietii aia rai, macho si urati sunt/vor fi/se tranforma in…aia din top 100, cu Porschurile etc.
Dupa cum spuneam: atat de proaste, incat nu pot sa faca diferenta intre mai mult de 2 variatiuni ale unei caracteristici: e ca si cum ai vedea numai alb si negru. Fetele rele cred ca exista doar baieti buni tocilari, plicticosi si blegi, si baieti rai, tupeisti, pasionali si macho… GROW UP!!

Exercitiu de gandire: incearca sa iti imaginezi ca esti prost si incerci sa intelegi pe cineva care e destept. Imi inchipui maximum 2 scenarii: in primul, esti atat de proasta, incat chiar nu iti dai seama ca ala e cu 10 capete peste tine…zici ca e nebun sau posedat (apropo, foarte frecvent acest mod “traditional” de a cataloga oamenii in Romania. In Olanda, chiar nu am auzit sa vorbeasca oamenii unii despre altii folosind asemenea termeni. Sa fi vazut ce fata a facut un olandez, cand l-am intrebat in gluma “Are you crazy?”).

Asa…al doilea scenariu – esti o proasta mai speciala, care isi intelege statutul. Intelegi ca ala nu e de nasul tau… si te simti jenata de acest lucru. Parca aproape iti doresti sa nu mai fi asa proasta, incat sa nu te jeneze a-ti placea de el. Ei, in orice caz, esti suficient de proasta incat sa nu faci nimic sa schimbi situatia. Dimpotriva…gasesti scuze si explicatii (ori e urat, ori e plictisitor, ori ar face misto de mine prietenele daca m-ar vedea cu ala). Desigur, e la femei un fenomen ciudat, ca nu le mai deranjeaza ca sunt proaste, daca si prietenele lor sunt la fel de proaste. Da, exact, prietenele alea care se numesc intre ele fetele destepte, cu sfaturile lor genitale: Sa nu va lasati calcate in picioare, nimeni nu e stapanul vostru. Si daca asta se referea la baietii rai, ce s-au gandit fetele, pai sa ii calcam noi pe toti in picioare, ca sa nu ne calce ei, si sa incepem cu baietii buni!

Asta e problema la romance: sunt emancipate doar in fite si figuri, nu si in gandire.
Asa…sa argumentam.
Teza 1: “Pentru ca baietii rai te surprind si te scot din spatiul de confort…te provoaca sa te descoperi in ipostaze noi”. Traducere, pentru ca esti atat de proasta, incat ai nevoie de provocare, ca sa experimentezi lucruri noi. Cred ca asa se explica ca sunt atatea grase hidoase, care nu se duc la sala, ca oricum nu se uita nimeni la ele. Daca se uitau, se duceau. Limitarea gandirii feminine: fac ceva bun pentru mine, doar daca ma vede altcineva.

Teza 2: “Foarte multe femei pretind ca vor siguranta, cand de fapt vor pasiune, intriga, joc pervers”. Mda…barbatul inteligent a descoperit jocurile pe calculator, nu mai pierde timpul cu toate proastele. Serios… proastele astea sunt mai proaste decat proastele alea idealiste, cum erau pe vremea hippie, indragostite de ochelaristi, rockeri etc. Aia macar erau inconstienti in lumea lor drogati. Le tinea dragostea de foame… stii, poate asemenea oameni chiar erau de invidiat. Ii mai vezi prin filmele alea frantuzesti cu studenti…Ia sa vad eu cui ii tin aventura si intriga de foame!

S-au adaptat romancele, cand le apuca foamea de atata aventura si intriga, schimba placa. Well…asta se incadreaza la teoria mea despre imbecilitati culinare: nu mananci, nu mananci, nu mananci, pana nu mai poti de foame, apoi mananci putin, putin, putin de tot, si intr-o ora ti se face iar foame. Well…la sfarsitul zilei vei fi remarcat ca ai suferit de foame toata ziua! Da, dar nu m-am ingrasat! Well…da, dar o sa mori! Las la latitudinea fanteziei fiecaruia sa descifreze metaforele de aici:)

Teza 3: “Ele le vor pe toate! Cate putin din fiecare daca se poate, pana se hotarasc ce e mai bun.”
Nu prea sunt eu fan al proverbelor, dar aici se potriveste la perfectie ala cu cine alearga dupa mai multi iepuri nu prinde niciunul. Adica de genul asta se pot explica toate problemele familiale pe care ajung sa le aiba adultii: violenta, saracie, neintelegeri, divorturi etc. Dar nu-i nimic, au acu si maine aventura, pasiune si intriga!

Teza 4: “Pentru ca le plac provocarile (greu de cucerit), pentru ca vor sa demonstreze si ele ca pot fi cu acesti baieti rai” (oarecum analog cu 1) Sa traduc si asta: pentru ca le place sa fie proaste, s-au obisnuit atat de tare cu starea lor si s-au inconjurat de atat de multe prietene la fel de proaste ca ele, incat toata gramada asta de prostie nu le mai ajunge!

Teza 5: “Pentru ca sunt hotarati si stiu ce vor. Nu ma trateaza ca pe un bibelou delicat. Se intampla sa fiu o fata rea din cand in cand si trebuie sa fie macar la aceeasi inaltime de nebunie.”
Okay…recunosc ca nu pot fi la niciun nivel de nebunie (sper), cu atat mai putin sa fiu pe “aceeasi lungime de unda cu o asemenea persoana”. Si nici nu regret.

Teza 6: “Pentru ca se iluzioneaza ca ele il vor schimba si el se va indragosti cu adevarat de ele.”
Okay, si cu asta termin, ca nu oi fi eu psihologul pulii, sa le stiu pe toate.
Deci: esti fata, ai “la dispozitie” un baiat frumos, destept, educat, rezonabil dpdv material. Dar vrei sa ai la dispozitie un baiat rau, jmeker, huligan, needucat, prost, dar, hai sa zicem, tot rezonabil dpdv material. Ce am inteles eu de la fete este ca il vor pe al doilea, pentru ca e mai greu sa il aiba decat pe primul (hm…sadism). Si ca il vor pe al doilea, ca sa il schimbe pe al doilea sa semene cu primul (iarasi ceva extrem de dificil de realizat cel putin dpdv teoretic). Ce sa mai explic…

115 Răspunsuri to “De ce le plac fetelor baietii rai?”

  1. nostradama said

    ok…
    ai PERFECTA dreptate. am citit si la un moment dat mi-a venit sa rad, surprinsa fiind de cele spuse.
    BRAVISIMO!
    In totdeauna am sustinut ca noi, persoanele de gen feminin, suntem proaste.
    ;))

  2. Elena said

    Ma…tu cu textu asta esti baiat bun? Lasand gluma la o parte cred ca ai dreptate, dar ju in totalitate. depinde ce intelege fiecare prin baiat rau. In afara de a fi ala intangibil, jmecher, fitois,,,kkt cu lac…pentru unele baiatul rau e ala caruia nu ii da nimeni nici o sansa si au ele impresia ca il pot schimba…asta oarecum in legatura cu teza 4. Insa pentru multe baiatul rau e ala care le trateaza ca pe niste sclave, le ia cu el sa le arate prietenilor ce bucata noua are…ceva de genu, “mortii ma tii fa, io te iubesc io te omor”…avem clasicul caz monden andreea spataru caftita in plina strada, care dupa aia a zis ca de fapt ea era de vina si ca el n-a batut-o a avut un acces de pasiune sau o pula bleaga de asta…Asta e din categoria victima fraternizeaza cu calaul, cand ea ajunge atat de dependanta de bataie si incheiata cu sex incat atunci cand scapa i se pare ceva anormal. Plus, majoritatea cred ca baiatu rau e rau pentru ca are influenta si da bine sa te afisezi cu urangutanul, ca poate o sa ajunga si ei bonnie& clyde sau ceva…si daca ala o ajuta o data sau ii cumpara o posetuta i se oare ca este arhanghelul mihail cu tot cu gavriil. Nu stiu cat tine de prostie, de efectul de turma, ca astea sunt ca oile daca e una caftita toate cred ca asa e moda. Plus ca pot spune ca da, iau bataie, dar nu il pot parasi ca are nevoie de mine.
    De multe ori cred ca femeile vor baieti rai pentru ca sunt lenese inainte de a fi inguste la minte. E mai simplu sa capeti notorietate daca esti cu o maimuta de astaa, indiferent daca te calca cu masina pe trecerea de pietoni sau te lasa in curu gol dupa 2 zile.
    Pentru mine personal, baiat rau nu e ala descris de tine. Rau nu insemana dobitoc, necivilizat, nedresat…asta e o fatada pentru multi, indiferent de masina, casa, masa…Pentru mine un baiat rau poate avea si o parte buna. e ala care chiar are influenta si emana putere prin toti porii, atat intelectuala cat si fizica. Un baiat rau poate face ce vrea fara sa fie influentat de susotelile celor din jur sau miorlaielile unei tute oxigenate. E ala care isi cunoaste valoarea si nu face compromis ca sa dea bine.Nu il intereseaza sa dea bine il intereseaza sa faca ce vrea. Acu poate m-am uitat eu orea mult la filme. E posibil….Dar stiu ca exista asemena cazuri desi 99% din baiatii rai sunt de fapt niste manelisti frustrati cu trei straturi de ceafa si burta revarsata peste curea, care nu si-au mai vazut puta din adolescenta, din cauza respectivei burti si care vor sa compenseze rtoate lipsurile intelectuale si fizice prin violenta si prostie exprimate sub toate formele… In fine, e mult de discutat pe subiect, insa mi-au placut tezele tale si modul de abordare :P

    • Adi said

      Tu pari ceva mai in varsta decat mine?:)
      Normal ca sunt baiat bun, “cu textul asta”…daca eram baiat rau citeam Cancan si Libertatea.
      In fond….dezbaterea asta asupra terminologiei indeparteaza de la esenta problemei. Chiar tu zici in al doilea paragraf ca e vorba de 1% din cazuri, iar in primul de cazuri extreme…
      Ma oftica ca, desi femeile accepta, chiar cu mandrie, caracteristicile lor de inferioritate fata de barbati: femeile sunt slabe, barbatii puternici, femeile sunt “artistice”, barbatii tehnici, “lenese” etc etc
      Insa cand vine vorba despre gusturile lor (in special pentru “baietii rai”), e deja subiect sfant. Parca asta ar fi o calitate atat de importanta (ca rara nu e)…incat tine loc de orice alta calitate, pe care oricum, de obicei, nu o au.
      Dar nu sunt tezele “mele”. Am zis ca m-am uitat pe forumuri sa vad ce argumente se invoca de obicei…si le-am comentat. Acum urmeaza sa mai scriu un articol separat despre opiniile tale si ale altora pe care le descopar ulterior:)

  3. andreeacreatza said

    salut … f interesanta abordare! Imi pare rau ca nu pot sa argumentez cumva ca nu ai dreptate (ca reprezentanta a sexului “frumos” ce ma gasesc ) dar tipele din ziua d azi sunt de o penibilitate uimitoare … trist :( insa fenomenul asta cred ca a cuprins in aceeasi masura si baietii si fara teama d a face o afirmatie gresita pot spune ca si baietilor le plac fetele “rele”. nush dc partea asta a ecuatiei nu o pui in discutie.Un tip isi alege prietena dupa cat d bn arata (pt a fi cat mai invidiat de amicii lui ),cat de bine se imbraca si cat de “crazy ” poate sa fie!nu cunosc nici un tip care sa vada fata perfecta ceva de genul “inteligenta,amabila,cuminte,serioasa etc.”
    Asa ca situatia la care s-a ajuns cred ca tine in aceeasi masura si de “ei” si de “ele” … tipii si tipele de genul asta nu fac decat sa-si incurajeze reciproc prostia !
    sa nu mai spun ca sintagma “fetele bune ajung in rai,fetele rele ajung unde vor ” (repetata obsedant de adepte) deja cred ca o sa o adauge astia in constitutie la o noua modificare :) trist …

    • Adi said

      Tu esti de pe hi5? :)

      • andreeacreatza said

        :) :) ai vazut ca ti-am urmat recomandarea .. ? f. interesante sub c le pui in discutie , doar ca nu poti u sa t dezbraci de obscenitatile alea cateodata( totusi asa arati cat d subiectiv tratezi in sub sau altul ) bv.spor!

      • Adi said

        Din cauza unor “fete rele” s-a malformat vocabularul meu.
        Dar cred ca stilul asta “popular”, liber…e destul de adecvat pentru blog.
        In ceea ce priveste baietii carora le plac “fetele rele”…poti scrie tu un articol, ca vad ca esti mai in tema decat mine :)

  4. foarte interesanta parere, mi-a placut mult :) , dar eu personal nu cred ca fetele ce vor baieti buni vor sa fie si emancipate, cu atat mai putin egale cu barbatii (altfel s-ar gandi la cariera nu la bmw-ul lui X7) si inca o chestie pe care nu o cred “ca il vor pe al doilea, pentru ca e mai greu sa il aiba decat pe primul” , mie personal mi se pare mai greu sa pastrezi viu intersul unui baiat destept… nu de alta dar cu el iti folosesti mintea nu… altceva

  5. Asta e un articol bun ;) Am avut rabdare sa-l citesc pe tot, esti surprins? Si ai putea sa mai adaugi ca in ziua de azi se observa clar o inclinare spre tocilari si baieti buni in randul fetelor de peste 22-24 de ani. Pentru simplul motiv ca vor sa se casatoreasca si ele cu un barbat “bun” care sa le protejeze si sa le aduca bani si cam atat…

  6. Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

  7. Torent. said

    Titlul e destul de promitator si ma asteptam sa abordezi altfel acest subiect . Ai partea ta de dreptate , insa tu nu te adresezi “fetelor” la general , ci unei anumite categorii : celor proaste/rele .Concluzia mea este ca titlul e incomplet , suna mai corect “De ce le plac fetelor proaste baietii rai ?” . Pai e …legea firii:)) . Aici ma refer strict la definitia ta “baiat bun=destept, educat, si baiat rau=jmeker, huligan, needucat, prost”. Cum poate sa aspire o fata proasta , materialista la un „baiat bun” ? E gresit din start pentru ca nu se bazeaza pe aceleasi principii , ar fi nepotriviti:caracter,limbaj. In plus , ce fel de baiat „bun” s-ar uita la asemenea specimen ?
    Imi imaginez ce gen de fete aleg cea de-a doua categorie , cele de teapa „baietilor rai” , pt ca probabil nu au alta optiune . Nu cred ca o fata cat de cat „dezvoltata mintal” ar prefera un baiat cu „reputatie” , fizic de „zeu” , dar incapabil sa poarte o conversatie, menanierat (de-asta a proiectat Dumnezeu si femei pe masura capacitatii lor).
    Mie mi se pare oarecum nepotrivit articolul asta pentru ca tu te adresezi unei categorii care nu cred ca iti frecventeaza blogul .
    Aditza:| , cum poti sa apreciezi pe cineva care nu se respecta?!

  8. Ahahahaha!
    Ma intreb cum de ai ajuns pe articolul asta,Torent?
    Infinite sunt caile Domnului!
    :))

    • Torent. said

      Il vazui la “top articole” !
      Tu repede [-( …

      • Adi said

        Era tare articolul asta…la vremea lui!
        Acum nici nu mai stiu exact ce am vrut cu el:)

      • @Torent: Il vazusi tu,nu zic nu…da’ eu iti pusei o intrebare pe care tu o evitasi:cum ajunsasi tu acilea? :))

      • Torent. said

        Uite cine vorbeste de evitat:)) . Mult tupeu trebuie sa ai sa-mi zici mie asta , cand eu ti-am pus 374623 de intrebari si am primit doar raspunsuri abstracte .
        Pai mai logic de atat cum vroiai sa-ti raspund : “m-am nascut intr-o frumoasa toamna ..bla..bla..bla.. dupa 19 ani de existenta tumultoasa m-am trezit intr-o zi de marti constatand ca mai am 6 zile pana la bac:)), asa ca am decis sa-mi iau liber de la obligatii ; ma rog , dupa rutina obisnuita m-am asezat in fata pc-ului . Mergea foarte greu (probabil l-a virusat fratele in plimbarile lui clandestine pe redtube) dar simtindu-mi minunata prezenta si-a revenit la normal . Mai departe … am intrat pe messenger:pustiu , toata lumea invata !! Dar surpriza! o cunostiinta ma contacteaza invitandu-ma la film , “Totul despre sex 2″. Pff, habar n-am cu ce se “mananca” (popcorn probabil) , nu agreez genu asta de film , o sa fie pierdere de timp , dar fie … ma documentez (sa-l scutesc pe respectiv de intrebari idioate despre ce se intampla acolo ) … deschid explorer-ul si sus am o “aplicatie” unde scrie “favorites”(e o steluta galbena in dreptul ei) , dau click acolo si in stanga se deschide o fereastra ( acolo sunt salvate diverse site-uri) si caut cinemarx.ro . Iar face pc-ul figuri … tot asteptand sa se incarce , ma uit pe lista de site-uri si-mi “sare-n ochi” : Adi’s Blog . Hmm , ia sa vedem ce-a mai scris Aditza:)) . Dau click acolo , renuntand la zadarnica asteptare pt cinemarx si uimitor … se deschide imediat . Mda , nu a mai postat nimic , (probabil face un documentar despre shpaga de se da pt bac) involuntar observ un nou articol in “top articole” , diferit de religie ,adica ASTA ! Si dau click … si citesc:)”
        Nah , acum esti multumit ?!:))
        Eh , am eu slabiciunea asta sa “lamuresc omu`”(insotita de plictiseala) , altfel iti “aplicam” un raspuns pe masura alor tale:))

      • Ahahahaha!!!
        Esti delicioasa cand te infurii tu,oltencuta de la Dolj…
        Iti multumesc pentru rabdarea de care ai dat dovada cat si pentru “intepaturile”de rigoare.
        Astuta,deci imi placi! :))

      • Torent. said

        Delicioasa e … ciocolata . Nu eu !! Eu nu sunt … comestibila !! Sau esti cumva cannibal ?! Asa se explica asocierea ta cu Dr Hannibal Lecter:))

      • Adi said

        Torent, si eu subscriu ca esti delicioasa!

  9. Lex said

    Nu de proaste, de curve.

  10. George said

    Cu exceptia unor termeni cu care sunt de acord, dar pe care eu nu i-as folosi…imi place enorm ce ai scris. In timp ce citeam mi-a fugit mintea la filmul “King Kong”, care se difuza in Romania imediat dupa revolutie si care, as zice, e copia fidela a acestei mentalitati, adica fetele care vor “urangutani”. Raman pe aceeasi idee…multa prostie.
    Invers e cam aceeasi figura: baietii vor fete “rele”, pentru ca ei insisi nu vor si nu se pot ridica la nasul unei fete cuminti. Au fost situatii cand un “urangutan”, ca sa folosesc in continuare acest termen, si-a lasat prostia pentru o fata cuminte, dar acest gen de situatie e valabil numai in cazul in care el avea ceva in creier dar era doar influentat de grup. E mult de discutat si pe aceasta tema…oricum mi-a placut!

    • Adi said

      Mersi! Mie uneori mi se pare ca, trecand trei sferturi de an de cand am scris articolul, ideile mele ar fi evoluat atat de mult, incat, daca ar fi sa il rescriu acum, nu ar mai semana foarte tare cu originalul:)

      • George said

        CVhiar as fi curios sa vad o alta abordare..mai matura :P in sensul ca dupa trei sferturi de an… :))

    • Adi said

      O sa vin cu o revizie… cand va fi cazul. Acum sunt insa foarte ocupat cu alte subiecte!
      In alta ordine de idei, frecvent articolele pe care le scriu reflecta anumite experiente ale vietii mele… Relativ la cele care au constituit inspiratia acestui articol… nu prea am mai avut experiente de genul in ultimul timp.
      Oarecum si din fericire, si din nefericire:)

    • Adi said

      Sunt multe de spus despre conexiunea intre religie si politica!
      Voi incerca un raspuns dupa ora 6 a Romaniei!

  11. Amenth said

    Cum ar zice englezu’ “a whole bunch of bullshit”. Ma baiete, nu te-a potolit pana acum cineva? In primul rand incerci sa pui laolalta doua chestii total diferite: atractia cu inteligenta. Pai crezi ca noi, fetele, ne alegem partenerul in urma unui punctaj obtinut? Inteligent, check, de treaba, check, frumos, check etc? Nu mai, pur si simplu SIMTIM daca ne place sau nu, nu are absolut nicio treaba cu inteligenta sau prostia.

    Dar la cat esti de narcisist ma indoiesc ca o sa te potolesti in curand. Mai grav e ca narcisismul nu e ajutat de istetime. :D

    • Adi said

      da, logic:)
      Amenth, asl pls!
      P.S. Englezul zice crap, americanul zice bullshit.

      • Amenth said

        Asl pls, n-am mai citit aste demult. :))

        23 F CJ. Si tin neaparat sa mentionez ca sunt unguroaica. :D

    • Adi said

      Felicitari!
      Ai poza?:)))

    • George said

      Am auzit o vorba mai demult…(cica e gluma)…”Daca vrei fete inteligente, atunci da-te pe baieti, ca n-ai nici o sansa”. :P Asta apropo de ceea ce a spus Amenth…adevarat…”sunt doua lucruri total diferite”. :))

    • Adi said

      Poate ca e mai bine ca nu se aplica faza cu punctajul… ce ar mai fi fost sa se indragosteasca toata lumea de mine!?:)

      • amenth said

        Narcisist, check, ingamfat, check, plin de sine, check, frumos, …khm, x, inteligent, …khm, mai degraba doar citit, modest, x…

        Sa continui? :D

    • Lex said

      Ce bullshit ai in tine femeie.

      Muiere, tu esti incapabila sa intelegi ce provoaca atractia ta fata de un barbat dar asta nu inseamna ca nu exista un criteriu al atractiei. Psihologia evolutionara ne ofera destula informatie despre cum se comporta si femeile si barbatii in jocul atractiei.

      “Nu mai, pur si simplu SIMTIM daca ne place sau nu, nu are absolut nicio treaba cu inteligenta sau prostia.”

      Simti, ai dreptate, femeile nu prea sunt constiente de ratiunile lor. Dar noi barbatii avem mai mult creier si multi au studiat femeile astfel incat e usor de gasit rationamentul atractiei. Eroarea ta e ca faci o fals corelatie intre faptul ca nu stii de ce il place pe unu si faptul ca tu crezi ca nu exista ratiuni pentru faptul ca-l placi. Dar un observator poate oricand sa-ti explice de ce il placi pe unu si nu pe altul.

      E vreo uimire ca femeile nu alearga dupa boschetari, saraci sau redusi mintali? Nu. E o uimire ca alearga dupa aia care domina intelectual, fizic, social? Nu. E o normalitate a sexului feminin sa caute masculul care e mai dominant.

      Ai dreptate ca Adi e narcisist insa.

      • amenth said

        La voi rationamentul asta se rezuma la atractia fizica, hai lasa-ma cu “noi barbatii avem mai mult creier”. Asta e doar parerea voastra.

        Si nu ma lua pe mine cu “muiere”, stiu eu ce zic si stiu ce ma atrage pe mine. Emotiile nu au treaba cu intelectul, o femeie desteapta poate la fel de bine sa fie atrasa de un baiat bun sau de un baiat rau. Ce tampenie e sa zici ca femeilor le plac baietii rai pentru ca sunt proaste? Imi miroase a ciuda aici.

      • Lex said

        @amenth

        Iarasi, nu intelegi, emotiile sunt mecanisme care au un scop, de a cimenta atractia sau respingerea fata de obiecte sau oameni. Nu zic ca nu ai emotii cand te atrage unu, sau ca nu il iubesti. Ce spun e ca exista ratiuni evolutionare pentru atractia sexuala la femei si la barbati. Tu te-ai intrebat vreodata de ce te atrage un tip de barbat si nu alt tip? Te-au atras vreodata boschetarii, criminalii, redusii mintal? Nu cred. Exista totusi femei care sunt atrase de criminali, si au relatii cu puscariasi, de ce oare? fiindca le aduce o senzatie primordiala de masculinitate cu care erau obisnuite stramoasele lor.

        “Ce tampenie e sa zici ca femeilor le plac baietii rai pentru ca sunt proaste? Imi miroase a ciuda aici.”

        Doar daca as fi fost baiat bun si crestin poate. Istoria ne arata ca femeile sunt mai proaste decat barbatii in general in domeniul intelectual cel putin. Asta nu poate fi negat.

        Sunt destule exemple de muieri atrase de barbati rai d-astia violenti care le abuzeaza nu doar sexual dar si fizic si ele accepta asta, datorita naturii lor submisive in general.

        E o idiotenie sa crezi ca femeile sunt cumva misterioase si nu pot fi intelese de barbati. E foarte simplu daca nu esti naiv.

      • Lex said

        Ai dreptate, la barbati rationamentul se reduce in general la atractia fizica, fiindca barbatii cauta sa insemineze femeia, asta e rolul sexului. Si care sunt cele mai bune de inseminat? Cele care au trasaturi bune pentru sarcina, au sani mari, fund mare, o ratie buna intre talie-solduri, si care au o varsta deabia dupa pubertate.

      • amenth said

        Nu mai, eu nu vorbeam de cauza atractiei in sensul ca sentimentele apar din senin si nu pot fi explicate bla bla, eu ziceam ca astea nu tin de nivelul de inteligenta al unei femei.

        Plus ca faza cu punctajul e adevarata, poti sa-mi arati un baiat perfect pentru mine din toate punctele de vedere si mie totusi sa nu imi placa. Intervin si unele chimicale aici, nu e asa de simplu.

        “Istoria ne arata ca femeile sunt mai proaste decat barbatii in general in domeniul intelectual cel putin. Asta nu poate fi negat.” Iarasi aceeasi veche poveste, pai mai demult femeile aveau dreptul la educatie mai?

      • Lex said

        Ti-am zis, ca pot fi explicate. Esti grea de cap? Poti sa te minti singura cat vrei ca e ceva in chimicale lol. Femeile nu sunt capabile de prea multa gandire ca sa poata sa reflecteze asupra propriilor alegeri.

        “Plus ca faza cu punctajul e adevarata, poti sa-mi arati un baiat perfect pentru mine din toate punctele de vedere si mie totusi sa nu imi placa”

        D-asta esti o muiere, fiindca nu stii ce-ti place defapt. Ceea ce crezi ca iti place =/= ceea ce iti place. Evident ca poti fii atrasa de ceva ce tu crezi ca nu iti place. Si din cauza asta nu intelegi ratiunea si faci apel la ceva misterios cum ar fi “unele chimicale”.

        Mai va intrebati de ce sunteti imbecile? Pai fiindca nu puteti constientiza prea bine actiunile voastre. Sunteti ca si copii defapt, mai putin constiente de sine in comparatie cu barbatii care sunt umani pe deplin. Voi sunteti mai mult animale, la fel ca si copii cu care va intelegi mult mai bine decat barbatii.

        “Iarasi aceeasi veche poveste, pai mai demult femeile aveau dreptul la educatie mai?”
        Da draga, te supara cumva realitatea, istoria, adevarul? Vrei sa fii confortata intelectual pentru imbecilitatea sexului tau? Sa fiti tratate special pentru ca aveti pizda? Cam asa va comportati.

        Dreptul la educatie cine a avut, fa proasto? Aia bogati. Barbatii saraci, taranii, nu au avut drept la educatie, desteapto. Au fost sclavi ai sistemului ca si femeile. Dar totusi barbatii au fost mai inteligenti,fiindca e vorba de natura nu de educatie. Nu poti educa o maimuta sa fie inteligenta. La fel nici o muiere nu o poti face doamna.

      • amenth said

        :)) Nu ma supara adevarul, ma supara ca inca mai exista barbati ca tine care au creierul blocat undeva in era primitiva. Barbatii au fost mai inteligenti? Ahahaha, ati fost doar curajosi in prostia voastra si uite unde ne-ati adus. Cum zicea si George Carlin:

        “And by the way, I say “this guy”, because I firmly believe, looking at these results, that if there is a God, it has to be a man.

        No woman could or would ever fuck things up like this.”

      • Lex said

        Da fa idioato, tu esti incapabila de o dezbatere. Ti-am aratat argumentele si nu faci decat un apel la ridico cu pseudo-argumente luate din pop culture. Muiere par exellence. Stii sa gandesti singura sau ai nevoie de George Carlin, un barbat, sa-ti dea mura in gura ce sa spui?

        Are dreptate, barbatii au facut si cele mai urate lucruri alaturi de cele mai frumoase. Pentru ca femeile nu au facut nimic in istorie, au frecat menta de animale proaste ce sunt.

        Inteligente provoaca si distrugere nu doar constructie.

        Acum tu, fa proasto, ma insulti spunand ca am o minte de primitiv, si in mod ironic eu sunt de acord, fiindca eu sunt un fan al anarho-primitivismului. A fi civilizat e supra-apreciat. Si eu cred ca am ajuns la o stare mai proasta dar asta nu neaga ca barbatii nu sunt inteligenti ci faptu ca civilizatia e o eroare.

        Cred ca puteai vedea peste insultele mele niste argumente bune, dar nu esti capabila. Nu am ce sa-ti fac. Poti sa te rezumi la imbecilitati din pop culture cu care ti-ai umplut creierasul.

      • amenth said

        Barbatii sunt superiori doar fizic, pentru ca mama natura v-a inzestrat cu un corp mai puternic.

        In rest, daca ne uitam la istorie, au fost cateva femei care totusi au facut ceva (alea care au avut posibilitati sa se educe). Uite si o lista: http://www.astr.ua.edu/4000WS/summary.shtml

        Barbatii sunt umani pe deplin? De asta predomina si in randul criminalilor in serie si nu, nu ma refer la asasini, ci la aia bolnavi de tot. O femeie e mult mai putin probabil sa ajunga criminal in serie, cu atat mai putin daca a si nascut. Asa ca ssshh despre umanitate, voi sunteti monstri, nu noi.

        Iar “chimicalele lol” se numesc feromoni si sunt dovedite stiintific.

        Simplul fapt ca ma insulti ca sa-ti dovedesti superioritatea te face mult mai mic in ochii mei. Vorba aia “De ce dai, nu stii sa injuri?” Tipic masculin, nu stiti sa discutati decat cu pumnul sau cu insulte.

      • Lex said

        fa, tu raspunzi selectiv la argumentele mele.

        spune-mi ce au facut femeile alea in istorie si cum se compara cu ce au facut barbatii?

        Criminalitatea e o chestie a civilizatiei nu a naturii barbatilor. Monstri? Oh ce imbecila esti. Criminalitatea este un fenomen al civilizatiei, al gradinii zoologice in care traim fiindca sunteti aruncati alaturi de oameni necunoscuti in orase in general. Noi am evoluat sa traim in grupuri mici in care fiecare cunostea pe fiecare. In orase consideram strainii ca fiind dinafara tribului nostru si criminalitatea pare sa fie violenta impotriva celor care nu sunt de-ai nostri.

        Te insult fiindca vorbesti prostii. Nu dau cu pumnu, cred ca aia care simt nevoia sa bata femei sunt cam idioti. Eu cred ca ai prefera sa fii insultata decat batuta sau violata sau mai stiu eu ce. Asa ca nu te plange.
        B

      • amenth said

        Femeile erau considerate inferioare, evreii nici nu le lasau sa intre in biserica, chiar si femeile nascute in familii bogate erau tinute pentru a fi maritate, societatea intreaga avea aceeasi mentalitate ca stiinta, cercetarea e pentru barbati. Nu sunt eu de vina ca asa gandea lumea, chiar si femeile.

        Marie Curie de exemplu a descoperit radiul si a fost prima care a izolat radiul pur. Nu poti sa zici ca nu se compara cu munca unui barbat.

        Nu vorbesc de criminalitate in sensul de violenta, furt si alte infractiuni. Vorbesc de psihopati, sociopati si alti monstri. Te nasti psihopat, te nasti fara constiinta, nu are legatura cu societatea in care traiesti si strainii din jurul tau.

        Nu ma plang, ma simt oarecum iritata de lipsa ta de bun simt.

      • Lex said

        ma doare-n pula cum te simti, aici nu e exercitiu de bun simt, dute in alta parte daca vrei minciuni politicoase.

        “Femeile erau considerate inferioare..”

        fa proasto, ce ar fii sa nu vorbesti despre cum erau considerate si sa vorbesti despre ce ne arata istoria? Evreii sunt inteligenti, chiar daca au fost atat de opresati. Nu ii ajuta nimeni si uite cum sunt printre cei mai multi care au castigat nobeluri. Dar femeile raman in general mediocre, si la facultate, iau note mari dar nu pot gandi in mod inovativ.

        “Nu sunt eu de vina ca asa gandea lumea, chiar si femeile.”

        Sa inteleg ca muierile sunt proaste fiindca lumea gandeste ca ele sunt proaste? Ca asa pare sa fie argumentul tau.

        Altceva decat Marie Curie mai ai? Faptu ca a primit premiu nobel alaturi de doi barbati nu iti spune nimic? Se compara cu Einstein sau Darwin sau mai stiu eu cine?

        “Vorbesc de psihopati, sociopati si alti monstri. ”
        Si aia sunt tot produse ale civilizatiei, draga. Modul de viata al civilizatiei pune presiune pe individ sa fie fara scrupule, psihopatii sunt favorizati. Crezi ca Hitler, Stalin, Napoleon si alti psihopati au ajuns la putere din greseala? Nu, pentru ca sistemul favorizeaza trasaturile lor. La fel si corporatiile care domina economia acum, si ele au trasaturi de sociopatie. Nu e o coincidenta, e starea de fapt a societatii.

        Nu exista monstri, e vorba doar de mutatii genetice. Nu mai fii asa moralista.

      • amenth said

        Anturajul te influenteaza al naibii de mult, nu mai suntem in Evul Mediu, acum stim cu totii ca ar trebui sa existe egalitate intre femei si barbati. Mediocritate exista peste tot, nu poti spune “in general”. Majoritatea femeilor pe care le cunosc sunt mediocre, da. Dar si majoritatea barbatilor pe care ii cunosc sunt la fel. Am vazut excese de prostie si excese de inteligenta la ambele sexe.

        Marie Curie a primit premiul Nobel pentru descoperirea radiului alaturi de doi barbati, da, insa a fost singura care a izolat radiul pur, pentru care a primit inca un premiu Nobel. Unde vrei sa ajungi cu argumentarea ta?

        Mutatii genetice care se intampla in proportie de 90 si ceva la suta doar la barbati? Concluzionez si eu la modul general ca noi, femeile suntem mai stabile psihic.

        Iar aroganta asta a voastra, ego-ul masculin e exact cauza imbecilitatilor voastre. Daca ati fi mai cu capul pe umeri ati reusi mult mai mult.

      • Adi said

        Anne-Marie, daca te simti ofensata… sa stii ca e din cauza ca Lex e anti-teist!
        Anti-teist si anti-agnostic, anti-anarhic… si anti-toate alea:)

      • amenth said

        Ma indoiesc ca e din cauza asta. Nu sunt Anne-Marie, sunt Anna-Maria.

      • Adi said

        Deci eu zic sa nu ii bagam pe Basescu, Boc, Berceanu, Udrea, Videanu, Blaga, Boureanu sub pres! Voi i-ati votat! Din cauza ta si a concitadinilor tai din urbea ta superba!
        Mai bine era de 1000 de ori daca era Stalin presedinte si Hitler prim-ministru!!

      • amenth said

        A votat naiba, eu nu am votat niciodata. Termina cu presupunerile ca e chiar urat din partea ta.

      • Adi said

        Vezi ce inseamna sa pornesti de la prejudecati pe baza “categorisirilor”…
        E interesanta ipoteza cu “instinctul tribal”… dar eu nu o consider explicatie “evolutionista”. De ce? Pentru ca grupurile respective sunt expresiile valorizarii… unor valori, ceea ce este ceva intelectual, nu biologic.
        De acord ca la inceput proximitatea familiala, vicinala etc… construiesc acest instinct. Dar nu poti sa extrapolezi pana la aderenta la o ideologie, religie, profesie, curent artistic etc.
        Cel putin sub acest aspect mi se pare ca evolutionismul mai mult incurca lucrurile!
        Apoi, psihologia sustine ca educatia si mediul sunt fundamentale pentru caracter alea alea…insa tot in mod materialist, apoi se bate cap in cap cu genetica, care zice ca sunt ereditare majoritatea traiturilor.
        Si sub acest aspect materialismul face mai mult rau decat bine… stiintei insesi!

      • Lex said

        @amenth

        fa, muiere imbecila, tu te-ai pus cumva cu curu pe scaun sa gandesti ce inseamna ‘egalitatea’? Nu exista asa ceva, orice lucru este unic, nici o frunza nu este egala cu alta frunza, nici un om cu altul, nici un barbat nu e egal cu altul, etc.

        Nu mai face apel la masele se sclavi imbecili cand incerci sa argumentezi pozitia ta ca te faci de ras.

        Egalitatea politica nu ajuta la nimic, tot sclavi sunt oamenii din cauza civilizatiei.

        “Majoritatea femeilor pe care le cunosc sunt mediocre, da. Dar si majoritatea barbatilor pe care ii cunosc sunt la fel. Am vazut excese de prostie si excese de inteligenta la ambele sexe.”

        Ai dreptate dar nu si la exces de inteligenta, la femei nu am vazut. O Marie Curie nu e destul sa salveze toata gloata voastra de muieri inutile de la prostie.

        “Mutatii genetice care se intampla in proportie de 90 si ceva la suta doar la barbati? Concluzionez si eu la modul general ca noi, femeile suntem mai stabile psihic.”

        Acel 90% din mutatii genetice este cheia in a intelege de ce barbatii sunt in general mai destepti. Pentru ca nu se conformeaza cu mediocritatea. Desi la barbati apar si cei mai imbecili, tot la ei apar si cei mai geniali. D-asta barbatii au facut istoria, fiindca au si creat dar au si distrus. Voi, ati turnat copii si v-ati bagat tampoane in pizda toata ziua. Va meritati locul de mediocre, stabile psihic cica, pai muierea sufera de nebunie cand ii vine perioada, in Franta e argument pentru pledarea nebuniei cand o femeie faca o crima.

        “Iar aroganta asta a voastra, ego-ul masculin e exact cauza imbecilitatilor voastre. Daca ati fi mai cu capul pe umeri ati reusi mult mai mult.”

        Proasto, aroganta e ceva bun. Nu mai fii asa crestina, nu trebuie sa fiu modest cu orice gunoi de care ma impiedic pe internet.

      • Radomir said

        Amandoi sunteti niste mari prosti, ea pe de o parte ca spune numai aberatii, si tu pe de alta parte ca injuri si te dai mare,de ce injuri mai pitecantrop prost ce esti? Te bazezi pe faptul ca esti pe net si nu stie nimeni cine esti? Vezi ca astea se afla prietene si adevar iti spun, s-ar putea sa ti-o iei intr-o zi de la careva pe care il injuri rau detot. Vrei sa sti ceva? faptul ca injuri arata defapt gradul tau de inteligenta din plin, numai un prost injura, ca doar nu un destept.

        Si Ameth, tu de ce insisti cu aberatiile astea daca el te tot injura? Daca aveai dreptate te sustineam dar nu ai, fetele si baietii se cupleaza pe baza TEORIEI COMPATIBILITATII, daca ati auzit de ea, nu conteaza cat esti de inteligent sau de prost, de frumos sau de urat, conteaza cat de compatibil esti cu persoana respectiva, ce lucruri aveti in comun mai exact, cine se aseamana se aduna, prostii se combina cu proastele, desteptii cu desteptele, uratii cu uratele, frumoshi cu frumoasele si tot asa, compatibilitate!

  12. Amenth said

    Am. Credeam ca asta e un blog genial si nu site de matrimoniale. :D

  13. George said

    man, vad in profilul tau ca scrie “marxist, religios extremist”, care-i faza?

    • Adi said

      Nu vad de ce ai vedea vreo problema in asta… nici macar Marx nu era ateist!
      Nu sunt extremist in manifestarile mele religioase, ci in interesul pt religie:) Sunt pasionat de religie!

      • George said

        Clar ca Marx nu a fost ateu, dar cei care au facut din doctrina lor motiv de denigrare a crestinismului au fost atei. As zice chiar ca intentiile lui au fost bune, dar “parghiile” au fost proaste. Doctrina lui a fost un fel de “crestinism social”, care acesta n-ar fi trebuit sa elimine crestinismul biblic, la nivel de credinta.

    • Adi said

      La ce “crestinism” se practica atunci… si mai ales acum! … chiar merita eliminat!!!!!!!

      • George said

        Crestinismul de fatada si famfaronada, da, clar, ala nu e crestinism. Eu cand vorbesc de crestinism nu ma refer la denominatiune anume sau la un anumit cult, ci la cel apostolic, biblic. Exista inca un crestinism nealterat si corect, dar nu acolo unde fatada joaca un rol predominant. Imi place sa cred ca cred ca nu esti impoptriva acestui tip de crestinism, si ca intelegi ca DUmnezeu nu are, in general, nici o legatura cu pompozitatile si falsa smerenie. Poate vom avea ocazia sa vb mai multe in alte conjuncturi.

    • Adi said

      Am scris in articolul meu genial http://adi.trei.ro/?p=788 despre credinta… tangential.
      Este o minciuna… credinta nu exista!
      Sunt absolut convins ca e mai usor sa gasesti musulmani devotati, hindusi devotati, budisti devotati, chiar evrei devotati… crestini e mai greu.. pentru ca crestinismul, prin contributia “Sfintei Biserici” a contribuit la ruperea trairii religioase de viata cotidiana… o influenta nefasta o au ritualurile, in acest sens, si dogmele… credinciosii au fost, in mod sistematic, descurajati sa gandeasca, sa aiba personal o experienta a lui Dumnezeu. Culmea acestui trend o reprezinta introducerea ca valoare centrala a notiunii de credinta… normal ca toti romanii astazi cred… dar cred ca nu ii costa nimic… cred fara sa traiasca in concordanta cu ceea ce cred…deci nu cred.
      Este clar vorba de ateism practic. Asta este cea mai grava problema a societatii..
      Astia care se autoproclama ateisti sunt 3 lulele… insignifianti.
      Dar aia care se comporta ca ateistii sunt cei mai multi!

  14. palatin said

    Adi, esti cel mai genial!

  15. mihaela said

    interesant articolul. n-am avut timp sa-l citesc pana la sfarsit, ca trebuie sa merg la cratita :) Eu m-am intrebat multa vreme de ce oare unele femei stau langa barbati care le maltrateaza (fizic sau psihic), sau care le umilesc. Pana la urma cred ca e vorba de felul in care s-au purtat parintii cu ele. un parinte care te abuzeaza cel putin verbal si apoi iti spune ca te iubeste e reteta sigura sa cauti toata viata un partener care se poarta cu tine la fel. pentru ca acest comportament e asociat in subconstient cu dragostea. doar toti avem inoculata ideea asta destructoare ca parintii ne iubesc intotdeauna si neconditionat, iar din nefericire lucrurile nu stau intotdeauna asa.

  16. ciubaca said

    Raspunsul la aceasta intrebare ti-l ofera in mod foarte elegant psihologia evolutionista, dar banuiesc ca nu esti interesat….

  17. emmyema said

    :))
    Baietii “buni” sunt timizi.

    • Adi said

      Asta nu e o scuza: inseamna ca apreciezi mai mult tupeul decat “calitatea”… ceea ce este exact aceeasi problema!

      • George said

        Bine punctat, Adi. Cata vreme tupeul e la nivel de virtute, nu e de mirare ca “baietii rai” au succes la proaste. Fete, pardon! Asta vrei, asta primesti!

      • Adi said

        Desigur, si tupeul poate fi o calitate… in prezenta altor calitati, pe care sa le puna in valoare.
        E de apreciat daca cineva inteligent, capabil… sa fie si de actiune si curajos.
        Insa ramane in continuare un mister cum poate cineva aprecia pe cineva care este… doar tupeist :)

  18. emmyema said

    Pai…la mine calitatea inseamna…in fine nu pot defini. Dar oricum nu suport un tip care te place, si stii ca te place, dar nu are pic de curaj sa-ti zica ceva si daca ii zici tu ceva e foarte distant. So na.

    • Adi said

      Pai ar fi bine sa te decizi sa determini ce inseamna calitatea… altfel, evitand aceasta “responsabilitate”, o sa te rezumi la a-ti placea in mod negativ (adica cineva care nu este asa si asa… dupa cum tocmai ai si spus ca nu suporti)!

  19. emmyema said

    :))Ideea e ca si baietilor le plac fetele rele…

  20. emmyema said

    :)) Pai e aceeasi chestie si la baieti.

    • Adi said

      Asta nu este scuza.
      Nu este neaparat cazul meu, dar sa iti placa o tipa sexy vs. o ochelarista grasa… e justificat.
      Insa sa iti placa toti fotbalistii si tiganii cu bmwuri vs. tipi bine, imbracati la costum, eventual si lucrati la sala, IQ trecut bine de 100… asta e prost gust, chiar curvie!

  21. emmyema said

    Ba e tot aceeasi chestie:)).
    Si aici chiar esti misogin.
    Pt. ca gandesti dintr-o perspectiva ingusta si nu ai analizat suficient femeile(desi nu pot fi analizate).
    Tipii aia bine s.a.m.d pot fi foarte urati. Si o ochelarista poate fi foarte frumoasa. E superficial ceea ce ai zis.

    • Adi said

      Raspunsul meu e superficial… pt ca subiectul este eminamente superficial :)
      Nu sunt misogin… dimpotriva, sunt chiar feminist! Nu am prejudecata ca femeile ar fi cum sugereaza articolul… ci am tras concluzia din nefericita experienta personala!
      Si sunt de parere ca ar fi indicat sa se emancipeze peste stadiul asta de ”fac ce-mi place”… pentru ca in primul rand lor le face rau!
      Stii… daca o societate este alcatuita preponderent din curve, in primul rand e rau pentru femeile respective ca sunt curve… abia apoi e rau acest lucru pt barbati!

  22. Mai, mie imi pare rau pentru sanatatea a mai bine din jumatate din populatia feminina de pe Glob : teama mi ca s-au imbolnavit de sughitat! Lasti-le, fratilor sa respire (sa expire, mai corect spus, ca tot or inhalat pana acum) si scapati si voi de surprize din partea femeilor pe cat de proaste pe atat de rele; scapati si de misoginism si de alte capcane ale teoriei sexului frumos! Toate bune!

  23. JeSsYkA86JeSs said

    Nu cred ca fetelor le plac baietii rai. Doar unor sadice, lol, le poate placea ”raul”. Hi hi….

    • Adi said

      Trebuie sa admit ca experienta ultimilor ani, succesivi scrierii articolului, imi ilustreaza ca mai decat in Romania si in filmele americane ar fi asa :)

  24. Radomir said

    Felicitari pentru articol Adi, chiar mi l-am pus la notite pe facebook! Si eu am incercat sa scriu pe subiectul asta dar oricat de mult incercam sa il reduc tot parea mult prea filosofic pentru majoritatea oamenilor, dar iata ca tu ai reusit deci te felicit.

    Singurele 2 probleme sunt:
    1. Ai greseli de exprimare si ortografie destul de frecvente
    2. Ce poza e aia de profil cu un tricou pe tn, ce esti la plaja? Imbraca-te tata si tu cu un costum ceva, sau daca nu o camasa macar, ca ai pozitia pe care o ai pe blogul asta. Tu ziceai ca esti genial nu? Imbraca-te ca atare atunci :)

    Sa stiti ca m-am regasit in acest text, eu sunt unul din “tocilarii” aia plictisitori, plictisitori pa naiba sa le ia, ca daca proastele ar fi sanatoase la nervii capului ar constata ca nu sunt chiar deloc plictisitori, ba dimpotriva, mai plictisitori sunt “baietii rai” care stiu numai sa vorbeasca despre bataie si de masini si de bani, si care baga “aia mea” in fiecare proprozitiile, un intelectual nu are nici ticuri verbale d-astea si are o gama larga de subiecte si discutii, nu se rezuma doar la materialism si la egoism. Sunt de compatimit astfel de fiinte inapoiate, ca deh numa atata pot si ele. Eu in liceu la mine sunt un fel de extraterestru asa, toti se feresc de mine, caci se vede de la o posta ca le sunt superior din toate punctele de vedere. Si vreau sa inchei spunand asa

    Traind in cercul asta asa de stramt
    Norocul va pe petrece
    Si eu in sinea mea ma simt
    Superior si rece!

    • Adi said

      Chiar ca articolul asta nu e atat de interesant, incat sa merite atatea comentarii :))
      Ma enerveaza ca cele pe care le consider eu interesante (`mult prea filosofice`)… nu se bucura de atata popularitate!
      Poza de la profil… are deja vreo 4-5 ani :)) Si e cea mai reusita poza pe care am facut-o pana acum (de pe vremea cand eram eu model…)!
      Cand o sa fac una mai frumoasa, o sa o schimb. Totusi, nicidecum ca haina l-ar face pe om… si la costum sunt imbracati deja o gramada de papitzoi :))

      • Nastase Filipescu Raducu said

        Mda, ai si tu dreptatea ta cu costumul, dar vezi tu ca, depinde ce fel de costum, papizoii au costume dinalea cu sclipici si cravata de aur, nicidecum unul batranesc gen Casual, la care ma refer eu. App de modeling, vreau si eu sa ma bag, ce tre sa fac? (scz ca e offtopic)

    • Adi said

      lol… asta era acu 4 ani!
      sunt agentii cu duiumul… gasesti pe google, daca nu si pe strada!
      Singura conditie este cat de cat prezentabilitate… si probabil organizeaza cursuri de prezentari, oratorie, poate si dans… te invata sa mergi pe scena, sa te imbraci… chestii interesante. In realitate bagatele, dar poti sa iti rafinezi stilul, in plus cunosti tipe misto :)))

      • Nastase Filipescu Raducu said

        I-auzi, destul de interesant, mi-sa spus ca am destul stil si prezentabilitate. Dar nush costa ceva ca te inrolezi? As dorii sa vbm mai multe dar nu aici

        Asta cu tipele e mai putin probabil la mine, eu nu am fost niciodata placut fetelor din ziua de azi, ba chiar am fost respingator!

  25. Nastase Filipescu Raducu said

    Sa sti ca de multe ori haina il face pe om, iti spun eu sigur!

  26. Anyone said

    Adi, care este parerea ta despre introvertiti si extrovertiti? Ai putea sa scrii un articol candva?

    • Adi said

      Mersi pt intrebare… sunt de parere ca impartirea oamenilor dupa etichete de acest gen este o prostie!
      Chit ca `tipurile temperamentale` sunt ele insele o porcarie :)
      Daca intrebi despre mine, unii oameni o sa zica ca sunt extrovertit, altii introvertit :)

  27. Anyone said

    Eu sunt de alta parere. Am aflat ca sunt introvertit doar cu putin timp in urma, si de atunci pot sa-mi explic de ce de foarte multe ori mi se pare ca sunt diferit, si multi dintre cei care ma cunosc imi spun acest lucru. Multe lucruri au inceput sa aiba o logica.
    Dupa parerea mea, introvertit si extrovertit sunt doua extremitati. Putini, sau chiar deloc, sunt cei care sunt 100% una dintre ele; eu sunt pe la 80%.

    • Adi said

      Pana cu putin timp in urma ai aflat termenul sau ai realizat ca ti se potriveste?:)

    • Adi said

      Sunt f multi termeni care se potrivesc foarte multor oameni!!
      D-aia ii boteaza asa generic! E ca la ghicitoarea care iti spune ca o sa ai un necaz in casa sau o fericire la serviciu… ceva atat de general, incat se potriveste la toata lumea :)

      • Anyone said

        Nu prea merge comparatia cu ghicitoarea. Ea iti spune ceva ce e foarte probabil sa se intample.
        Cu termenii acestia e altceva. Inainte ma luptam sa inteleg ce e gresit la mine, de ce nu pot sa ma exprim la fel de simplu ca ceilalti si multe altele. Majoritatea imi spuneau ca sunt timid pentru ca ma vedeau prea linistit sau prea tacut, ceea ce pe mine ma enerva pentru ca nu ma simteam timid, dar nu eram deloc sigur pe mine pentru ca realizam si eu ca sunt diferit. Tot timpul incercam sa imi dau seama daca ei au dreptate sau eu.
        Acum e altfel, mai simplu, nu-mi mai pasa :). Stiu ca orice fac e normal, ma chinui doar sa fac totul cum cred eu ca e mai bine. La sfarsit vom vedea cine a facut bine sau cine a gresit…sau, poate nu mai vedem nimic. :)

        Nu mi se pare nimic ilogic intr-o “clasificare” de genul acesta.

    • Adi said

      Pai poti sa fii sigur pe tine, indiferent de cat de diferit esti… indiferent de existenta unor termeni precum `introvertit` sau, dimpotriva, `timid` :)
      Termenul de `normal` e iar o eticheta prea din filme gen American Pie sau revista Bravo :)

  28. Raa Nor De Ha said

    Vezi Adi-in mare-cam ai dreptate.Numai ca problema este mult mai complexa si mai profunda.Exista un motiv foarte puternic si justificabil de ce fetele/femeile prefera baieti rai.Este insasi instinctul de conservare al speciei. Acelasi instinct animalic care le spune barbatilor sa fie atrasi de femeile frumoase (care la nivel instinctual se traduce cam asa:Frumoasa=sanatoasa=progenituri sanatoase=multe progenituri…etc). In cazul femeilor-baiat rau-la nivel instinctual se traduce:Putere=protectie-ma va putea apara(de ce anume?Nu am ideie!).La acelasi nivel instinctual-Baiat rau=progenituri sanatoase…etc.De cele mai multe ori acesti baieti rai ,sunt de fapt niste brute aproape analfabete, inculte, idioate,violente… Si in final-cele mai multe dintre femeile atrase de baieti rai ajung intr-un final sa sufere destul de crunt. Poti spune ca este vorba de prostie.Insa lucrurile nu sunt niciodata atat de simple cum par a fi.Atractia asta…nu tine prea mult de inteligenta unei persoane.Ci mai mult de instinctele animalice inscrise in memoria speciei.Am vazut femei mult mai inteligente decat o buna parte din barbati intalniti de-a lungul vieti.Sa fie si ele atrase de “baieti rai”(poate ar fi mai nimerit sa le spunem pe nume-Dobitoci). Ar mai fi inca un motiv pentru care femeile prefera baieti rai.Acestia sunt mai increzatori in ei insisi si au curajul sa le abordeze.SI fiind niste dobitoci lipsiti de valori si virtuti care definesc fiinta umana.Incep prin a le imbrobodi cu minciuni-daca acestea nu functioneaza.Recurg la violenta.Si cea mai mare parte dintre nefericitele care s-au lasat conduse de instinctul animalic.Isi traiesc vietiile in teama…Cam atat despre acest subiect.

    • Adi said

      Dar ce este inteligenta!

      Trebuie mai intai sa fac un disclaimer: Postari atat de antice precum aceasta… foarte probabil ca nu mai reflecta semnificativ de multe dintre opiniile mele actuale!

      Pe langa a fi natura fundamentala a existentei, inteligenta poate fi operational definita ca intelegere, understanding.
      Derivand definitia asta, si mai pragmatic putem vbi despre legatura intre intelegere si actiune practica, conforma cu acea intelegere.
      Mergand pe linia asta, vreau sa subliniez ca motivul pt care asociem intuitiv conceptul de inteligenta cu cel de ratiune… este pt ca de principiu gandirea rationala produce rezultate statistic mai bune decat alternativele sale.
      Deci nu neaparat ca a fi rational implica a fi mai inteligent… ci doar este foarte probabil ca asa sa fie… plus ca putem judeca rezultatele actiunii.
      Evident ca un ghepard va alerga mai repede ca un om… dar omul, mai rational, va construi o masina cu care va depasi ghepardul.
      Devine evident ca inteligenta are legatura semnificativa cu capacitatea ratiunii de a transcende natura instinctuala.
      Desigur, femeile pot vbi despre `inteligenta emotionala`, intuitie etc… dar in fond, pentru ca aceste forme de cunoastere sa fie considerate inteligente… trebuie sa le vedem ca produc rezultate mai bune decat gandirea rationala.

      Cu totul pe de alta parte, indiferent de ce justificari ar gasi femeile… deciziile luate pe baza lor sunt inevitabila acte supuse judecatii rationale. Deci, daca iau decizii cu rezultate proaste (in mod semnificativ, sistematic…) atunci acestea denota lipsa de inteligenta.
      Desigur, daca femeile totusi au o anumita judecata, bazata pe intelegere, cand iau anumite decizii… si doar nu stiu sa o explice… asta este o cu totul alta forma, dar tot de carenta de inteligenta.

    • Adi said

      In cu totul alta ordine de idei, sunt complet revoltat de tendinta, de altfel fireasca, a explica realitati chiar pur biologice din perspectiva evolutionista.
      Cand ne intrebam de ce oamenii beau bere… in termeni de `cum avantajeaza supravietuirea` sau `cum contribuie la raspandirea mai cu succes a genelor`… se vede la ce absurditati putem ajunge!
      Ma uitam la olandeji, ce avantajati genetic sunt – inalti, musculosi, frumosi, destepti… insa toti au vederea defecta, sunt mai predispusi la cancer decat alte popoare, n-au atentie distributiva etc.
      E evident ca impreuna cu o gena care chiar contribuie la supravietuire… se vor perpetua si milioane de gene care n-au nicio legatura sau pot chiar genera consecinte negative!

  29. Raa Nor De Ha said

    Toate popoarele care s-au pastrat “prea pure”-cele care nu au avut parte de incrucisari repetate cu alte neamuri.Si-au pastrat anumite caracteristici genetice-insa au acumulat si o multime de defecte genetice.In ce priveste bauturile alcolice…ma vad nevoit sa le recunosc un oarecare merit evolutiv.Imi vine in minte o reclama la bere.Pe masura ce tipul bea o bere ,doua…isi vede nevasta tot mai frumoasa si mai provocatoare.Deci… conduce la propagarea speciei.Si din punct de vedere genetic-cu cat sunt mai multe incrucisari-vor fi mai multe variante genetice rezultate din cei doi parinti. Inaltimea olandezilor este mai mult rezultatul cantitati de hrana disponibila in societate-la capatul celalalt-popoarele in care saracia este larg raspandita-sunt mai scunzi.

  30. Raa Nor De Ha said

    Cum spuneam cu o ocazie-Imanuel Kant a definit cel mai bine inteligenta.Nu stiu daca e prea exact citatul-deorece am citit in urma cu ani buni…Critica ratiuni pure .Si citez din memorie:Inteligenta este capacitatea de a extrage propriile judecati de valoare juste. Eu-am citit de-a lungul vietii peste sase mii de carti.Am avut perioade in care citeam trei carti pe zi.Nivelul meu de intelegere este undeva cu mult deasupra nivelului de intelegere al majoritati oamenilor.Crezi ca ar trebui sa ii fac pe toti ceilalti prosti.Viata mea-doar ca a urmat un alt curs.Exista cateva dovezi a prostiei oamenilor-cand fac rau celorlalti oameni ori animalelor cu care impartim aceasta planeta.La care se mai adauga distrugerea mediului inconjurator in numele profitului material. Sa revin la subiectul articolului-problema cu preferinta baietilor rai tine de instinctul de conservare al speciei.Motivul pentru care fetele/femeile cad in plasa acestor baieti rai-este ca acestia nu isi arata adevarata fata debia dupa ce le-au prins in plasa. Si nu este vorba de prostie-ci de lipsa educatiei corecte si a informatiei.Cati parinti crezi ca isi atentioneaza fetele sa se fereasca de barbati violenti. Vezi Tu Adi-eu am vazut eroarea teoriei relativitati.In acest caz- este vorba de o carenta de inteligenta din partea ta?

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

