Adi's Blog

Cel mai genial blog

Pro-masturbare

Publicat de Adi pe octombrie 17, 2009

In primul rand, masturbarea este unul dintre cele mai sanatoase lucruri pe care le poate face un om…in special vorbesc de barbati. Sanatos, atat dpdv al sanatatii proprii, fizice si psihice, sanatatii societatii si sanatatii planetei. Masturbarea nu prezinta risc de BTS (Boli cu transmitere sexuala), de sarcini nedorite, de ejaculare precoce, de insatisfactie, nu necesita protectie, este practic, rapid, gratuit si accesibil (poti sa faci si de 20 de ori pe zi, daca iti place asa mult de tine:>).
In societatile comunisto-bigote, cum este a Romaniei, oamenilor le este rusine cu aceasta practica, unor adolescenti chiar rusine de ei insisi, incat ajung sa creada ca sunt barbati decat daca dau bani la prostituate. Desigur, lipsa de educatie din partea parintilor si educatia deficitara de la scoala sunt factori decisivi ai ignorantei, manifestati prin aparitia unor mituri legate de masturbare: de la “biblia interzice”, “e rusine”, “pierderea memoriei”, “cosuri pe corp”, “chelit”, “par in palma”, “depresie”, “izolare de societate”, “imbatranirea organelor sexuale”, pana la celebrul “orbesti!”

Cat de tamp sa fie cineva sa zica ca, prin masturbare, organismul pierde proteine, calciu, lecitina, magneziu, fosfor, testosteron, potasiu, vitamina B12, zinc, enzime, care sunt continute in lichidul seminal? Nu trebuie sa fii medic sa iti imaginezi ca, aceste elemente aflandu-se in secretie, ele nu contribuie la procesele biologice din organism…d-aia e secretie, ca sa fie eliminata. Productia si eliminarea secretilor face parte din functionarea normala a organismului. Ce-ar fi sa nu mai scuipam, ca sa nu mai pierdem enzimele si apa din saliva? Sau sa nu mai donam sange? Dar, vai, chiar si urina contine minerale si apa!

Nu e de mirare ca masturbarea, in unele culturi orientale, este considerata o arta (e.g. tantra yoga). Desigur, in societatea noastra, ea este mai mult un sport. Insa nu trebuie sa se transforme in viciu. Este cea mai sigura si eficienta metoda de relaxare, mult superioara fumatului, consumului de alcool sau droguri.
Fireste, pentru cineva care nu are nicio pornire spre masturbare, nu exista vreun motiv anume a sfatui aceasta persoana sa practice asa ceva. Si nici rezultatele studiilor conform carora 70% din femei si 90% din barbati practica masturbarea nu sunt decat argumente populare. In studiile mele, ma concentrez cu precadere asupra argumentelor stiintifice.

Masturbarea este o modalitate de cunoastere a propriului corp, a parametrilor optimi de functionalitate, si, in cazuri mai nefericite, a detectarii unor posibile afectiuni.
Masturbarea are un rol important in dobandirea experientei proprii si imbunatatirea experientei de cuplu. Cand stii ce ti se potriveste cel mai bine, vei sti si cum sa-ti directionezi partenerul in dormitor.
Evit, in cadrul acestui articol, sa discut despre masturbarea la femei (si despre masturbarea reciproca sau in cadrul actului sexual normal), dar o mentiune este important de facut: Este foarte important ca femeile sa isi cunoasca indeajuns de bine trupurile pentru ca ele au cele mai multe probleme in a ajunge la orgasm, mult mai multe decat barbatii. Daca o femeie poate spune ce tip de stimulare ii place si ce nu ii place, scuteste de mult mai multe neintelegeri atat pe ea, cat si pe partener. Orice potentiala dezamagire sau nemultumire in timpul actului sexual poate fi, de asemenea, tratata prin masturbare.

In alta ordine de idei, pentru un barbat, sexualitatea este…ceva foarte complicat. Sunt binecunoscute aprecierile despre dispozitiile femeilor fata de sexualitate. Un barbat trebuie, inainte de toate, sa fie barbat…fie fata de o femeie sau fata de sine insusi. Posibilitatea de a se masturba ii creste barbatului increderea in sine si respectul reciproc. Nu trebuie ca nimeni sa priveasca dispozitia variabila a femeilor ca un feedback negativ (nu ai fost in stare sa ma exciti). Se considera in general ca barbatul trebuie sa conduca actul sexual, asadar o responsabilitate deosebita ii revine acestuia in relatia de cuplu, motiv pentru care frecvent masturbarea independenta ii poate furniza increderea si performanta necesare.

Daca pentru adolescenti masturbarea reprezinta o practic un proces specific dezvoltarii organismului, ea prezinta atuuri si pentru persoanele in varsta sau obeze, care, fie din lipsa de energie, de potenta, de partener sau din cauza afectiunilor cardiovasculare, nu au acces la sexualitate normala; pentru acestia masturbarea poate reprezenta chiar un medicament.

Uzuri mai comice ale masturbarii: inainte de culcare, imbunatateste calitatea somnului mai bine decat orice somnifer.
Masturbarea, datorita ejacularii, previne aparitia cancerului de prostata. Masturbarea scade tensiunea arteriala. Masturbarea creste calitatea spermei si sanatatea spermatozoizilor, deci, poate fi folosita si pentru cresterea fertilitatii. UNESCO recomandă educarea sexuală a copiilor, începând cu vârsta de cinci ani, inclusiv în ceea ce priveşte informarea despre masturbare.

Pentru cei interesati de practici mai exotice, masturbarea reprezinta un exercitiu bun pentru dobandirea capacitatii de continenta, ca senzatie sexuala extrema. Citeste mai mult despre “Coitus Interruptus”.
Masturbarea poate fi utilizata inteligent de catre culturisti pentru stimularea secretiei de testosteron, precum si ca exercitiu aerobic.

Daca, in ceea ce priveste sanatatea fizica si psihica, mie imi par clare ca lumina zilei beneficiile aduse de masturbare, problema morala este mai interesanta. Multa lume porneste de la relatarea despre Onan, din Vechiul Testament. Intotdeauna cand este vorba despre Vechiul Testament, trebuie sa avem in vedere ca acesta se adreseaza direct evreilor de acum 2000-3000 de ani, iar pentru crestini foloseste doar ca auxialiar invataturilor din Noul Testament. Nu ma puneti sa explic…asa a decretat Dumnezeu, deci nu este loc de comentariu:)

Energia sexuala, ca oricare alta energie, poate fi folositoare sau distrugatoare, rezultatul depinzand de capacitatea de a o canaliza, de a o controla. Si aici, ca in toate celelalte aspecte ale vietii, trebuie sa existe moderatie. Sexul este o modalitate de a descarca tensiunea sexuala ce se acumuleaza. Dar tot ceea ce facem trebuie sa fie facut cu masura si intelegand ceea ce facem. Nu este normal sa te masturbezi pana la epuizare, nu este normal sa te masturbezi din plictiseala, numai fiindca nu ai nimic mai bun de facut.

Masturbarea nu este un pacat, asa cum nici a bea alcool nu este un pacat. Nu masturbarea este condamnata asa cum nu bautura este condamnata. De condamnat este caderea spiritului, pierderea controlului, faptul ca o placere poate ajunge sa te inrobeasca, poate ajunge sa te faca sa uiti ca esti om si trebuie sa te comporti ca un om. Masturbarea nu este o problema atata timp cat nu are repercursiuni negative asupra atitudinii tale, nu aduce schimbari in atitudinea ta, in relatiile tale sociale, nu influenteaza negativ relatiile pe care le ai in familie, la scoala, cu prietenii tai, cu pertenerul.

Motivele pentru care oamenii se masturbeaza sunt cat se poate de diferite si in primul rand este placerea. Aceasta ar fi latura pacatoasa a practicii masturbarii. Aici intervine liberul arbitru – fiecare este raspunzator sa isi deseneze singur linia de demarcatie intre placere si viciu. Placerea strict fizica trebuie tinuta in frau. Limitarea la aspectul fizic, degradanta este transformarea masturbarii intr-o “nevoie” si ignorarea aspectelor psihic si emotional ce pot fi gasite numai in relatia cu un partener. Desigur, in cadrul unui cuplu, masturbarea individuala nu poate fi privita ca “inselat”, dimpotriva, daca, pentru motive oarecare, cei doi parteneri sunt despartiti (sau unul are o anumita disfunctie care nu ii permite sa desfasoare deloc sau la fel de mult sex ca partenerul sau), masturbarea poate substitui cu succes sentimentul actului sexual cu persoana iubita.

Faptul ca si animalele se masturbeaza (vezi pisica care isi linge pasarica sau cainele care isi linge ouale) nu trebuie sa ne descurajeze. Faptul ca facem lucruri similare cu animalele nu inseamna ca provenim din ele, ci este firesc avand in vedere ca, dpdv fiziologic, avem aproximativ aceleasi organisme. Ne demonstram umanismul prin a transforma aceste practici, inclusiv masturbarea, in avantaje constructive pentru noi, nerezumandu-ne exclusiv la placere sau reproducere, ca animalele. In fond, nu vad de ce ne-am feri sa “imitam” animalele in ceea ce fac ele bun.

Autocontrolul este o trasatura individuala ce tine de educatia primita, de cultura pe care o are fiecare dintre noi, depinde de anturajul nostru dar depinde si de credinta. Trupul este templul sufletului si asa cum vei sti sa ai grija de trup trebuie sa stii sa ai grija si de suflet. Ai grija de nevoile trupului dar nu uita de nevoile sufletului. Transforma masturbarea intr-o placere a sufletului mai degraba decat una a trupului si vei fi pe placul lui Dumnezeu.
Din perspectiva religioasa, trebuie avut in vedere ca anumite religii, precum budismul si hinduismul sunt perfect compatibile cu practicarea masturbarii folosita in spiritul autocontrolului comportamentului sexual sau sporirii cunoasterii corpului, in cazuri extreme chiar si ca experienta religioasa.

Nici Biblia si nici Coranul nu interzic explicit practica masturbarii. Daca unii preoti isi exprima parerile lor despre masturbare ca fiind pacat, la rang de interpretare luminata a Scripturilor, atunci acei preoti se fac vinovati de dezinformare si posibil incompetenta. Nimeni nu neaga ca masturbarea este incompatibila cu postul si probabil si cu demnitatea preoteasca. Si nimeni nu neaga ca mariajul sau castitatea sunt dezirabile. Dar, pentru credinciosul contemporan, inconjurat de sexualitate, imoralitate, stress, masturbarea nu incalca cele doua prevederi comune crestinismului si islamului in ceea ce priveste sexualitatea: nu reprezinta perversitate si nu reprezinta sex in afara casatoriei. In general, musulmanii au o perspectiva mai liberala decat crestinii in privinta moralei religioase, poate datorita faptului ca este o confesiune relativ mai moderna. In general, acestia considera ca este masturbatul este preferabil pentru ca sa nu se ajunga la sex in afara casatoriei, ceea ce este un pacat capital, asa cum citim in Coran, 23:5-7. Nu trebuie trecut cu vederea ca masturbarea poate functiona ca o conservare a virginitatii, in cazul celor care detin aceasta calitate sau doresc sa o mentina.

Daca cineva se crede invatat spunand ca “ceea ce faci trebuie sa fie pentru slava lui Dumnezeu”, nefiind de inteles cum poate masturbarea sa fie spre slava lui Dumnezeu. In acelasi fel, ne putem intreba cum poate fi defecatia spre slava lui Dumnezeu…sau poate chiar si moartea? Acei oameni sunt bigoti si il vad pe Dumnezeu ca un batranel, ca in bibliile ilustrate pentru copiii de gradinita.
Dar sa vedem cum stau lucrurile: asa cum citim la Geneza 38, Onan a incalcat porunca de a se culca cu cumnata lui, dupa ce fratele sau murise, pentru a se naste copii in familia acestuia. Onan nu a facut masturbare, ci s-a culcat cu respectiva, insa a risipit samanta pe jos. Sa vedem pentru ce l-ar fi putut pedepsi Dumnezeu: 1. ca nu a respectat porunca, 2. pentru ca s-a culcat cu o ruda (fara sa serveasca scopului pentru care era mandatat sa o faca) 3. pentru ca a fost egoist si rauvoitor si nu a vrut ca familia fratelui sau sa aiba copii 4. pentru ca a risipit samanta pe jos. Deci nicidecum pentru masturbare (care oricum nu avuse loc).

Dar cel mai convingator argument sta in Epistola I catre corinteni, unde citim la cap 6:9,10 despre cei care nu vor mosteni imparatia lui Dumnezeu: cei imorali sexual, adulteri, sodomiti, idolatri, homosexuali, curvari etc. Nu se specifica nimic despre masturbare, desi este evident ca se practica si in acea perioada.
Una dintre marile catastrofe ale societatii romanesti este ca abunda de asa zisi “guru”…de fapt guri pline de rahat – personaje indoielnice intelectual si moral, care pozeaza in sex-symbol, de genul dr. Cristian Andrei, Bebe Sexologul sau Cristian Margarit (si alti “smecherasi de cartier”), acesta din urma sugerand (mai mult sugand) ca ar exista diferente fiziologice importante intre sexul cu penetrare si masturbare. In mintile lor bolnave, ei considera ca toate femeile care se masturbeaza o fac din lipsa de satisactie si ar trebui sa apeleze la acestia. Sunt usor de identificat aceste personaje (prin opulenta prezentei lor si a pretentiei de atotcunoastere) si trebuie sa ne ferim de ei, pentru sanatatea culturii noastre generale.

Din pacate, un prag vital de depasit, in societatea romaneasca, este cel al ignorantei: desigur, exista filme in care practica masturbarii este asociata cu persoane indoielnice sau cu ipostaze perverse. Insa nu exista niciun argument care sa indreptateasca pe cineva sa considere ca ratatii se masturbeaza. Dimpotriva, exista toate sansele ca, prin ignoranta unui asemenea om, acela de fapt sa fie ratatul.
Sper ca, citind acest articol, cineva sa nu se trezeasca brusc ca poate iesi in strada si sa strige cu mandrie ca se masturbeaza de 2 ori pe zi. Ci cel mult sa nu considere nimeni ca acesta este vreun motiv de rusine. Viata sexuala a fiecaruia, indiferent in ce consta, este de bun simt sa fie pastrata pentru intimitate.

206 Răspunsuri to “Pro-masturbare”

  1. Erik Brewer spus

    Eu eram robul masturbarii inainte de a fi crestin. Nu-mi pasa de pacat atunci dar ma simteam asa de murdar fiecare data. Am fost invatat sa nu-mi fie rusine dar fiecare data ma simteam murdar si rusinos. Vroiam sa ma opresc dar nu aveam putere. Dupa ce m-am pocait am capatat putere sa zic nu ispitei masturbarii fiecare data. Sunt liber acuma de pacatul masturbarii timp de 10 ani.

    • Adi spus

      Felicitari, daca te-ai dezrobit. Dar eu nu m-am simtit niciodata rob, pentru ca este o practica sanatoasa (fiziologic, spiritual si social), spre deosebire de vicii (sex, fumat, alcool, droguri). Multumire lui Dumnezeu ca a inventat aceasta practica pentru sanatatea omului si a sufletului sau!

      • Nu Dumnezeu a inventat-o, ci Satan!

      • Adi spus

        Nea’ Dorel, argumente, dovezi…?!

      • Alooo, tu ai dovezi că a inventat-o Dumnezeu?

      • masturbarea e un viciu, adevărat mai mic, dar prin faptul că e mai mic decît altele e mai … mare
        pare inofensiv dar nu e … scapi cel mai greu de el

      • Adi spus

        Intr-adevar, masturabarea este cel mai frecvent (in practica) viciu!
        Insa, in mod absolut, nimic nu este viciu sau virtute.

      • noi nu trăim în absolut ci în această lume
        în această lume viciile au efecte cît se poate de trupești care îți nenorocesc viața
        mai mici mai mari întotdeauna în final negative
        problema e că efectul negativ al unui viciu nu îl cunoști trupește decît cînd e prea tîrziu
        logic, cu mintea rațională, ai șanse să îl vezi mai devreme de a fi prea tîrziu
        însă logica și mintea și adevărul în această lume n-au putere în fața trupului
        decît dacă … crezi în adevărul adevărului
        la fel e și cu virtuțile
        care din poftele și comportamentele tale, ceea ce inima cere, mintea poruncește și trupul face, sunt vicii|păcate și care virtuți?
        cum le deosebești?
        cum le dai puterea care să te ajute sa alegi numai virtuțile și să îndepărtezi de la tine viciile?
        să cîștigi si nu sa pierzi adunînd!
        putere reală nu abstractă! care are efecte fizice reale nu în absolut! adică care taie pofta și oprește trupul să facă omorînd pofta inimii și anulînd falsul adevăr din minte

      • Adi spus

        Pai viciul adevarat este inclinatia spre sexualitate. Comportamentul exterior este consecinta cauzei interioare.
        Indiferent ca aceasta se manifesta prin curvie, laba, pornografie sau homosexualitate… sau cine stie ce perversitate!!
        Zicea Osho misto: `Homosexuality, heterosexuality – same stupidity, different flavours`

        Comportamentele viciate iti distrug viata… cam la modul cum dai vina pe priza ca ai bagat degetele in ea :))
        Intr-adevar, insa, cel mai tragic e sa ajungi sa cunosti viciul cand s-a ajuns prea departe cu manifestarile exterioare ale acestuia.

        logica și mintea și adevărul în această lume n-au putere în fața trupului… pt ca trupul este tocmai materializarea mintii !!!!! E ca si cum ai avea un ciment… cat e moale, il poti prelucra usor (cu mintea), apoi, cand se intareste (avanseaza trupul in varsta), il poti doar urni si foarte greu!

        Intelegand ca `poftele` sunt o aberatie… pur si simplu renunti la ele. Nu ai nevoie de toata filosofia etica, ca ceva e viciu si e rau, ci doar de simpla intelegere ca e inutil si stupid!!

  2. dragă adi, nu Dumnezeu a inventat această practică şi omul.

    • Adi spus

      Discutabil: 90% din oameni descopera si devin pasionati de aceasta practica, deoarece este o posibilitate innascuta de exploatare a corpului uman. In plus, nu se poate afirma ca a existat un om anume care sa inventeze procedura (poate Adam), de la care sa se inspire toti ceilalti oameni (ar fi cam pervers). Avand in vedere ca masturbarea este un proces firesc al organismului, asa ai putea extrapola ca oamenii au inventat sa manance si sa respire!

  3. nu , nu e discutabil.
    Eu cred ca Dumnezeu condamnă aceste practici.
    Vezi
    http://www.moldovacrestina.net/tineri/efectele-masturbarii-ejacularea-precoce-impotenta-frigiditate/
    Comentariu moderat pentru ca exprima opinii personale.

    • Adi spus

      Nu scrie nicaieri in Biblie ca Dumnezeu condamna aceasta practica, care, am demonstrat, este NATURALA, deci creata de Dumnezeu. Sub acest aspect, intr-adevar, problema nu este discutabila.
      Sectantii incearca sa fie mai sfinti decat Iisus si sa-I puna cuvinte in gura, ca, chipurile, sa se distinga ei de restul lumii, care, in opinia lor, nu sunt “nascuti din nou”, pentru ca nu s-au botezat la maturitate, ci la nastere.

    • Adi spus

      Nu am sters niciun comentariu al nimanui. Cand iti expui opinii personale, incepi cu “eu cred ca…”, “parerea mea este…” sau cum altcumva vrei, dar nu cu Dumnezeu… cutare si cutare, ca nu esti tu sau altcineva autoritate suprema in ceea ce priveste voia lui Dumnezeu!

      • multumesc de sugestie,dar singur nu-ti respecti regulile.
        În articol ai menţionat de un oarecare argument teologic, deci trebuie să accepţi argumentele teologice.
        Apropo, din motiv că comentariile tale încalcă regulile blogului ,te rog sa le reevaluezi ca să ţi le pot aproba.
        o zi bună.
        PS nu sunt preot.

      • Adi spus

        Despre ce comentarii este vorba??

    • Martin spus

      asteapta sa intelegi ca la momentul botezului nu esti nascut din nou ci doar atunci cind iti traiesti viata doar cu Dumnzeu, ajungi sa fii nascut cu adevarat din nou.
      Va trebui ca sa pui mana si sa citesti Biblia, si sa pui inima acolo. Nu poti veni sa imi spui ca un lucru nu ii pacat, daca Biblia condamna asa ceva, deci eu cred ca o gandire buna, este cea care te pune sa iei parerea ta, extrasa din Biblie. As vrea sa imi spui si mie unde scrie ca nu ai voie sa fumezi? Adica tu vrei ca Biblia sa iti fie tradusa pe limba ta, o sa vorbim la o editura si sa iti puna cuvintele ca sa intelegi. Te rog daca nu ai argumente Biblice impotriva acestor lucruri, as vrea sa te apropii de Scriptura in fiecare zi, si sa te rogi ca Dumnezeu sa te lumineze, si sa iti dea intelepciune. Inaintea lui Dumnezeu, chiar si mintea noastra trebuie sa fie curata….:) Dumnezeu sa te binecuvinteze, si sa ne dea la toti putere sa ne tinem trupul curat, si departe de pacat.

    • Martin spus

      De ce este masturbarea păcat?

      Pentru că aşa o numeşte Biblia, este cel mai simplu răspuns. Şi tot ce numeşte Biblia păcat, indiferent cum se schimbă societatea, ceea ce spune Dumnezeu aşa rămâne. Sexul ne-a fost dăruit să îl folosim în cadrul familiei pentru scopul cu care a fost aşezat în noi şi trebuie să includă în mod obligatoriu două persoane, un bărbat şi o femeie, care sunt în legământul sfânt al căsătoriei. Masturbarea este păcat deoarece este un act care ne face să folosim un dar divin cu alt scop decât cel pentru care ne-a creat Dumnezeu. Darul sexualităţii este un dar divin şi nu a fost creat pentru autosatisfacere. Dacă vrem să găsim şi alte răspunsuri logice, aş spune că masturbarea este un act împotriva naturii noastre, pe care Dumnezeu a lăsat-o şi vrea s-o binecuvânteze, mă refer la natura fizică. Masturbarea merge pe principiul trăirii pentru plăcere şi dacă acceptăm acest principiu de trăire atunci viaţa noastră va fi totdeauna cu probleme. În acelaşi timp, masturbarea loveşte întodeauna în viaţa de familie, pentru că un tânăr şi o tânără care intră în jurul acestui păcat, constată că nu scapă de acest păcat, nici când se căsătoreşte. Masturbarea, înseamnă să faci sex cu tine însuţi. Ea distruge personalitatea omului, distruge trupul, distruge relaţia cu Dumnezeu, distruge relaţia ta de familie. În general toate efectele ei sunt distrugătoare.

      Care sunt factorii ce conduc spre înfăptuirea acestui păcat?

      În acelaşi timp cred că unii sunt influienţaţi de prieteni, de cei din jur. Şi dacă merg pe principiul “aşa fac toţi, aşa fac şi eu”, atunci au foarte mult de suferit. Din nefericire trebuie să spunem că şi în lumea creştină părerile sunt împărţite cu privire la acest subiect, unii o promovează sau o acceptă, pentru că noi trăim în natura aceasta egoistă şi suntem greu dispuşi să practicăm înfrânarea poftelor. Imediat ce aud o idee undeva că aş putea avea cât de cât o îngăduinţă biblică în privinţa aceasta, mă ataşez acelei grupări şi nu mă mai interesează neapărat sfinţenia şi a plăti jertfa pentru a trăi o viaţă curată. Şi la această categorie problema începe de la lipsa dragostei pentru Cuvântul adevărului.

      Care sunt consecinţele acestui păcat pentru persoana care practică masturbarea, şi pentru cei care îl înconjoară?

      Pentru persoana respectivă sunt consecinţe spirituale, fizice şi în relaţii cu persoanele apropiate. Consecinţele sunt multe, dar nu le putem defini pentru că nu ştim exact cât de departe se poate ajunge. Nu putem defini nici numărul consecinţelor, nici durata consecinţelor. De obicei oamenii se gândesc că sunt consecinţe puţine şi că ele se limitează la noi, dar pentru că noi intrăm pe mâna diavolului consecinţele pot merge dincolo de imaginaţia noastră. Adică ne putem gândi la cineva care are consecinţe în viaţa privată, apoi va avea consecinţe în viaţa de familie. Consecinţele acestea se pot răsfrânge asupra copiilor, asupra soţilor, asupra prietenilor. Nimeni nu poate şti unde şi cât de departe vor ajunge aceste consecinţe şi dacă nu se ajunge la o pocăinţă sinceră şi o oprire, explozia aceasta poate merge în lanţ, poate continua la nesfârşit.

      Care este vârsta cea mai afectată de acest păcat?

      Fiind vorba de păcat, orice vârstă este afectată. În acelaşi timp cred că o vârstă frecventă la care oamenii încep practicarea masturbării, este vârsta adolescenţei. Când tinerii pe de o parte sunt curioşi, foarte mulţi nu ştiu ce se întâmplă în trupul lor, foarte puţine informaţii sunt în direcţia adevărului, foarte multe informaţii în direcţii negative şi din punctul acesta de vedere adolescenţii cum sunt victime în foarte multe alte domenii, devin victimele acestui păcat, masturbarea.

      Care sunt soluţiile ? Cum pot fi eliberaţi?

      Înainte de a spune de eliberare trebuie să vorbim mai întâi de prevenire. Este foarte important ca copii să comunice această problemă. Ţin minte mărturisirea unora care îmi spuneau căci nici nu-şi puneau problema că poate fi păcat până nu au discutat părinţii cu ei. Deci părinţii ar trebui să fie deschişi cu copii lor să abordeze şi subiectul sexualităţii. Mulţi părinţi mă întreabă la ce vârstă să înceapă să discute cu copii lor? Eu le răspund nu ştiu la ce vârstă, dar le dau un principiu: “seamănă grâul înaintea neghinei”. Adică, nu lăsa ca alţii să pună otravă în mintea copilului tău, ca apoi tu să scoţi otrava şi să pui adevărul. Şi atunci apare întrebarea, cum alţii pun otrava în mintea copilului meu? S-ar putea să o pună la grădiniţă, s-ar putea să o pună în timpul petrecut cu copii în curte, s-ar putea să o pună la şcoală, oricând. Oricum în societatea noastră, eu cred că foarte devreme în viaţă, mult mai devreme decât realizează copii sau părinţii. Ei au tangenţe cu informaţii denaturate în sensul acesta, de aceea părinţii trebuie să se implice şi să-şi educe copii, arătându-le adevărul la nivelul lor de înţelegere. Nu trebuie să le dezvoltăm subiectul, dar ei trebuie să ştie că părintele este deschis să discute cu ei la acest subiect, oricând au nevoia aceasta. Sau s-ar putea ca ei să nu simtă nevoia de a discuta la acest subiect sau poate le este ruşine, de aceea ar fi bine din când în când noi ca şi părinţi să-I întrebăm şi să avem o relaţie bună cu ei ca să avem acces la ei. În acelaşi timp este foarte important să ne rugăm pentru ei, să-I protejăm prin rugăciune, prin învăţătură, printr-un mediu bun în familie, în societate. Să avem grijă cine sunt prietenii lor, în ce mediu îşi petrec timpul liber sau cu colegii. Dacă totuşi unii cad în cursa aceasta, eu cred că şi ei şi părinţii şi cei care îi ajută trebuie să înceapă de la gândul că pot găsi eliberare. Nu trebuie să găsim scuze, “că aşa sunt eu şi nu pot găsi eliberare…”. Dumnezeu poate elibera de orice păcat. Trebuie să fii convins că masturbarea este un păcat. Aceasta înseamnă că, dacă nu scapi de ea, vei suporta atât consecinţe vremelnice cât şi veşnice. Masturbarea te poate duce în iad: “nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii al idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţii…nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu”(1Corinteni6:9). Apoi neapărat trebuie să urmeze o pocăinţă sinceră. Eliberarea va veni doar în urma deciziei de a te elibera şi regretului pentru păcatul săvârşit. De asemenea trebuie să fii gata să plăteşti preţul. Orice renunţare la un păcat, plăcere, obicei pretinde un preţ. Fii gata să plăteşti preţul pentru renunţare oricât de mare nu ar fi. Crede în puterea şi în dragostea lui Dumnezeu. Fii convins că El va fi mereu de partea ta ca să te ajute, mereu va fi aproape şi îţi va oferi puterea necesară pentru a învinge ispita. Crede în biruinţă, nu-ţi fie frică. Trăieşte cu mentalitatea învingătorului. Pentru unii probabil căsătoria poate fi un mijloc de protecţie, dar dacă ei se căsătoresc fără să se pocăiască şi să primească eliberarea lui Dumnezeu, vor descoperi cu regret că ei duc păcatul lor în viaţa de familie şi consecinţele merg mai departe.

    • Adi spus

      Martin, multumesc pt comentariul tau… foarte interesant!
      Iti raspund in termeni generali (nu neaparat biblici in special): fumatul este pacat deoarece este patima.
      Atata vreme cat masturbarea este patima, este la fel de pacat ca si fumatul.
      Daca masturbarea nu este patima, atunci nu este pacat. La fel, si daca fumatul nu ar fi patima, atunci nu ar fi pacat.

  4. vera81 spus

    SUNT O PERSOANA PLINA DE PREJUDECATI.Ar fi umulitor pentru mune sa fac sex cu un barbat care se masturbeaza,de fapt ni nu mai e barbat adevarat.

    • Adi spus

      Imi pare f rau pt tn ca nu cunosti barbati adevarati. In mod evident, niciunul nu ar avea vreo treaba sa faca sex cu o persoana ca tine. Altfel nu ar mai fi barbat adevarat :)

    • Martin spus

      Romani 13.14 – Nu treziţi firea!

      Trăirea în lumină diferă foarte mult de trăirea în întuneric. Trăirea în păcat diferă foarte mult de trăirea în neprihănire. Convieţuirea în dragoste este total diferită de convieţuirea în ură. Zgârcenia este diferită de dărnicie şi infidelitatea este opusul credincioşiei. Realităţile acestea ne amintesc faptul că un creştin are o gândire şi o trăire radical diferită de un păcătos. Ştiind că o trăire în firea păcătoasă este contrară legilor divine, apostolul spune: „nu purtaţi grijă de firea pământească, ca să-i treziţi poftele.” Firea nu trebuie trezită, ci ucisă. Ea nu trebuie încurajată şi hrănită, ci răstignită. Creştinul autentic trebuie să se gândească cu seriozitate atât la consecinţele vremelnice, cât şi la cele veşnice. Faptul că ne-am împăcat cu Domnul este important, dar nu suficient. Cei care s-au împăcat cu Creatorul prin pocăinţă şi prin credinţa în Jertfa lui Cristos, trebuie să păstreze această relaţie de pace. Ei nu au voie să revină la păcat şi nici să se joace cu el. Dacă suntem serioşi, Domnul ne va da puterea să învingem orice ispită şi să trăim o viaţă de curăţie. Dacă nu veghem şi dacă nu folosim puterea Lui, putem fi biruiţi şi surprizele neplăcute nu vor întârzia să apară. Să hrănim deci zilnic omul lăuntric, duhovnicesc, iar firea să o aşezăm mereu pe cruce. Doar cei care umblă prin Duhul Sfânt, îşi poţi ţine firea sub control şi pot fi plăcuţi Domnului. Umblă deci şi în această lună în puterea Duhului Sfânt, nu în firea pământească!

  5. Erik Brewer spus

    Biblia este voia lui Dzeu. Daca omul expune Cuvantul lui Dzeu deci este de la Dzeu.

  6. Vasile spus

    Isus a spus:,,Dar Eu va spun ca orisicine se uita la o femeie ca s-o pofteasca, a si preacurvit cu ea in inima lui”. Matei 5:28.
    Acest verset este argumentul ca masturbarea e pacat. Pentru ca Isus clar spune ca atunci cind te uiti la o femeie ca s-o poftesti , ti se aprinde imaginatia,(toate filmele pornografice deodata in minte iti vin) si mai apoi se incepe filmul….si prin aceasta ca doar in minte te-ai gindit ca ai relatii sexuale , deja Isus Hristos califica aceasta ca preacurvie. Iar preacurvia este pacat.
    Bine. Dar te intrebi poate care este legatura cu masturbarea?
    Chestia ca nu poti masturba fara imagine, trebuie numaidecit sa ai imagine stocata din filmele pornografice in mintea ta, ca sa-ti inchipui actul sexual, si atunci sa masturbezi.
    Tu stii ca asa se intimpla daca esti sincer.
    Doresc ca tu sa fii sincer cu tine insuti si cu Dumnezeu.
    Aduti aminte de acest articol daca iti va venea ispita sa masturbezi…..si observa ca fara imagine tu nu vei putea sa te satisfaci….iti vei inchipui relatia sexuala….si atunci intoarcete la acest verset si citeste-l. Convinge-te singur!!!
    Succes!!!

    • Adi spus

      Da, ai dreptate! Masturbarea este cel mai obisnuit insotita de imagini, desi se poate si fara! Foarte bine ai punctat in versetele citate ca pacatul sta in ATITUDINEA fata de imagine (persoana din imagine), nu privirea imaginii in sine este pacat, ci “pofta” frecvent asociata cu imaginea. Daca nu ai nicio pofta fata de persoana din imagine (sau film) atunci poti doar sa apreciezi valoarea estetica a imaginii – masturbarea devine astfel un fel de procedeu contemplativ “mistic” (gen yoga etc.). In ceea ce ma priveste, crede-ma ca, fata de “vedetele” din filmele porno, nici daca mi-ar da ele mie bani, nu as intretine vreo relatie cu asemenea persoane!

  7. Nathaniel spus

    Eu unul prefer sa am sex adevarat.

    • Adi spus

      Felicitari:)

      • Carolina spus

        hmm.hmm nu pot sa cred Adi ca tu te masturbezi.
        Unde ai citit ca in sistemul Yoga exista masturbari?poti sa-mi trimiti linkul,te rog
        Dar stii tu ca duhurile ramase fara corp sau spiritele pot veni in timpul acestui act de masturbare si va stapini acel trup?
        Fii te rog atent caci pot aparea daca nu au aparut pina acum.

  8. Adi spus

    Carolina, nu imi vine sa cred ca ai comentat articolul acesta :)
    E vechi de aproape 1 an… nu prea am mai luat in considerare acest subiect intre timp… nu mai stiu la ce ma refeream.

    • Carolina spus

      Am comentata pentru-ca mi-a fost greu de crezut,sper ca ce-ai avut aunci in cap acum nu mai ai!!!!!
      Nu am vrut sa comentez, dar am realizat ca in ultima vreme barbatul si femeia fac aceste lucruri tot mai des si se indeparteaza de Trupuri.(polurile se resping)
      Trupul nefiind altceva decit casa Sufletului,iar mintea o pune intr-o alta directie!!
      E dureros ce se intimpla din Sufletele oamenilor din ziua de azi.
      In Univers pot fi multe suflete ramase fara Trup,se vor bucura sa gaseasca un trup care se……
      Daca era anul trecut sau acum o luna nu-l comentam,dar acum ma simt datoare sa iau atitudine si sa informez omul ce i se POATE intimpla,
      Aud destul de des ca oamenii isi pierd simturile din ce in ce mai mult si devin producte pentru societate, devin comozi si se multumesc cu singuratatea prin…..in loc sa depuna eforturi de rabdare si stapinire
      Nu mi-ai trimis Lnkul cu relatarea despre Yoga?ori ai scris tu asa?

  9. Carolina spus

    Si inca ceva destul de grav se POATE pierde din Energia sa proprie,persoana devine depresiva cu timpul si etc.
    Deci nu este deloc pozitiv un act de masturbare.

    • Adi spus

      Probabil am “zis asa” sau din auzite… oricum nu mi se pare importanta mentiunea respectiva.
      Prin acest articol am urmarit dezincriminarea practicii masturbarii, asa cum e condamnata de crestinismul ortodox, precum si de prejudecatile unor membri ai societatii.
      Desigur, daca exista argumente mai serioase decat “iti creste par in palma” sau “orbesti”, atunci sunt dispus sa le iau in calcul!
      E interesant ceea ce spui tu despre suflete fara trup… am mai intalnit acest concept in cadrul unor discutii despre atasamentul prea puternic… dar nu am inca o parere proprie in legatura cu aceasta, de aceea nu pot sa comentez.
      Desigur, prin articol nu am urmarit nici sa iau apararea celor care fac din aceasta practica un viciu, o slabiciune, ceva degradant si rusinos. Dimpotriva! Eu consider ca poate fi considerata o practica de “mententanta” a organismului, asa cum sunt si mancatul, spalatul, dormitul etc.
      Deci, mai degraba ceva pur fiziologic decat psihologic! Context in care se pot dezavua efectele de care vorbesti tu… izolare, spirit antisocial, disfunctii psihologice etc. (care ar fi fost realitati, in cazurile in care aceasta practica constituie un viciu)

  10. dexterlab23 spus

    Dumnezeu nu scrie in biblie sa nu te masturbezi ?!
    Gresesti amarnic…

    Uite:

    1. In 1 CORINTENI 6:9-10 scrie “Nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţii, nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici defăimătorii, nici răpăreţii nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu. Si termenul “malakoi” in sec. 17 s-a inteles
    “masturbare” “Pravila de la Govora” (1640), “Îndreptarea legii” (1652) şi alte texte bisericeşti (de ex., ale lui Antim Ivireanul) fac referire la acest păcat, prescriind anumite „epitimii” (canoane) pentru el. Să nu uităm, în greaca modernă, verbul malakizomai şi substantivul malakia se referă la masturbare. Deci malahie= masturbare=autosatisfacere ( vezi Dex-ul)

    2. Pentru ca noi suntem tari de cap (de multe ori) Dumnezeu de vorbeste cand intr-un fel cand intr-altul
    dar omul nu i-a seama. Uite ce scrie in GALATENI 5:19-21
    Şi faptele firii pământeşti sunt cunoscute, şi sunt acestea: preacurvia, curvia, necurăţia, desfrânarea,
    închinarea la idoli, vrăjitoria, vrăjbile, certurile, zavistiile, mâniile, neînţelegerile, desbinările, certurile de partide, pizmele, uciderile, beţiile, îmbuibările, şi alte lucruri asemănătoare cu acestea. Vă spun mai dinainte, cum am mai spus, că cei ce fac astfel de lucruri, nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu.”

    Acum observ(ati)a cu atentie ce scrie despre “necurăţia”
    cand faci acest pacat nu cumva te necurateste, adica te face necurat ?

    In 1 CORINTENI 6:17 scrie “De aceea: “Iesiti din mijlocul lor, si despartiti-va de ei, zice Domnul; nu va atingeti de ce este necurat, si va voi primi.”

    3. Iar daca tot suntem tari de cap in continuare, uite
    ce scrie in Apocalipsa 21:8 “Dar cât despre fricoşi, necredincioşi, scârboşi, ucigaşi, curvari, vrăjitori, închinătorii la idoli, şi toţi mincinoşii, partea lor este în iazul, care arde cu foc şi cu pucioasă, adică moartea a doua.”

    Observ(ati)a ce scrie despre “scârboşi” si spune si recunoaste daca asa ceva nu iti face greata (daca veti pe altul facand, darmitelea sa te vada Dumnezeu ! Ti-ai pus problema astfel ? Ce sa mai zic de golul si rusinea dupa ce ai savarsit acel pacat (vezi ce scriu altii care l-au practicat…)

    4. Dumnezeu mai spune in 1 CORINTENI 6:12 “Toate lucrurile imi sint ingaduite, dar nu toate sint de folos; toate lucrurile imi sint ingaduite, dar nimic nu trebuie sa puna stapinire pe mine.” acum faci pacatul acela 1 data data daca il faci de 1001 te-a inrobit acel pacat sau nu ?
    Eu zic ca da.

    5. Iata ce scrie in 1 PETRU 2:11 “Prea iubiţilor, vă sfătuiesc ca pe nişte străini şi călători, să vă feriţi de poftele firii pământeşti cari se războiesc cu sufletul.”

    6. In privinta pornografiei “Greek word porneia, which is the root word for pornography” fa cercetari pe net si vei vedea ca “necuratie”, “The Greek word πορνεί (porneia) generally includes any notion of illicit sexual union or activity.”

    Iti recomand sa citesti cartile: http://www.scribd.com/doc/37365830/Experiente-cu-Dumnezeu
    http://www.scribd.com/doc/12698870/O-revelaie-Divin-despre-Iad
    Ambele scrie prin lucrarea Duhului Sfant, sa te pocaiesti cu adevarat, sa nu ajungi in iad.

    Partea necredinciosilor este iazul (sau iadul), care arde cu foc si cu pucioasa (APOCALIPSA 21:8)

    Vedeti si alte pacate din categoria “Cine nu va moşteni Împărăţia Lui Dumnezeu” pe http://carteadreptuluidincer.wordpress.com

    • Adi spus

      Daca stiam ca va naste atatea reactii, nu mai scriam articolul :)
      In fond, e vorba despre chestiuni intime, a caror mediatizare e mai malefica decat ar putea fi practica in sine criticabila!
      Despre malahie… este cel mai nefericit termen! Din cate am inteles, in greaca inseamna efeminare, iar traducerea in romana masturbare este “opera” vreunui cap-sec teolog roman luminat…

      Desigur, orice viciu te necurateste… chiar si gandurile murdare!
      Dar tocmai asta incercam sa explic… ca poate fi vorba de o practica care sa nu implice nicio conotatie “murdara”, pur si simplu o actiune corporala neutra… cum este mancatul, spalatul, imbracatul etc.
      Mai mult, nici macar uitatul la pornografie (desigur, depinzand de calitatea productiilor) nu trebuie neaparat sa fie ceva pacatos… daca poti sa te uiti detasat, neutru, fara pofta si patima.
      In acelasi sens, ai putea sa faci si cel mai neinsemnat lucru… dar cu patima, si sa te “murdaresti”! Spre exemplu sa mananci cu pofta sau sa te uiti la o emisiune tv cu ura… un lucru oricat de minuscul facut cu patima… te “murdareste”!
      Mi se pare esentiala motivatia in spatele actului, si nu actul in sine!
      Deci eu sunt de parere ca atat in consumul de pornografie, cat si in masturbare cineva poate cauta echilibrul… nu placerea, normalul, nu viciul!

      Despre Apocalipsa… eu am gasit “spurcati”, nu scârboşi… dar probabil nu e importanta diferenta. Daca stai sa te gandesti, mai toate procesele fiziologice sunt cumva scarboase… vezi ce frumoasa e mancarea in farfurie, in gura se face un terci, in stomac un bors… si, cand iese pe partea aialalta…
      Si activitatea sexuala in general este… scarbos. “Teologii” crestini o scalda… ca cica e frumos intre sot si sotie, ca se iubesc… ce sa fie frumos? Actul animal e act animal… indiferent cu ce intentie e savarsit?
      Sau nu e asa?

      Desigur, sunt de parere ca orice dependenta trebuie evitata. Precum si orice lucru facut din “pofta”. N-am scuzat masturbarea pe motiv ca nu-ti poti controla pofta… ci am spus ca practica este justificata daca scopul este mentinerea echilibrului fiziologic si psihologic.

      Despre iad: https://adrianarvunescu.wordpress.com/2010/07/06/despre-iad/

    • Carolina spus

      si eu iti recomand sa intrebi pustnicii si preotii catolici ce fac cind sint singuri cui li se ataseaza? si ce duhuri devin?
      Si de ce fetele care vin la manastiri pentru a pune acatiste trebuie sa aiba fusta?
      Ele vin cu si pentru sufletul lor la manastire ,monahii au frica de trupul lor nu? ca vor fi dusi in ispita? altfel nu-mi explic.
      S-au refugiat de ispitele lor “nu ca femeia este ispita”cei cu Constiinta nu au ispita!!!!!
      CONSTIINTA trebuie sa stea intre oameni si nu departe caci atunci nu avem exmple de constiinta in societate.
      Ce scriu altii scriu multe …..fiecare poate citi ce scriu altii dar ce ai realizat Tu omule din ceea ce se scrie si ce se practica in crestinism?
      Daca Constiintele nu ar fi fost osindite la moarte am fi avut si noi crestinii.
      Ceea ce e minunat ele invie in ziua de astazi in fiecare Suflet prin Constiinta noastra vesnica.
      Despre foc si pucioasa mai bine sa uitam si sa ne gindim cum ajungem sa ne realizam Constiinta in Suflet

      • Adi spus

        A… e culmea comparatiei!!
        Evident ca nu se pune problema in cazul ascetilor… dar aici vorbeam de oameni obisnuiti… laici… sau, macar, cum mi-ar placea mie sa ma consider… in drum spre ascetism.
        E nefericit faptul ca in crestinism nu exista “norme metodologice” de aplicare a codurilor vietii crestinesti… explica Iisus destul de clar ce e bine si ce e rau… dar lipsesc indicatiile cum sa ajungi la ce e bine!
        Probabil trebuie investigate Evangheliile gnostice in acest sens… in buddhism, in orice caz, este recomandat sa incepi de la “cat poti” si apoi sa iti dezvolti perfectionarea spirituala… evident ca o critica de genul asta nu ar fi justificata in buddhism!

  11. dexterlab23 spus

    Oare un păcat şterge pe altul?

    • Adi spus

      Evident, nu.
      Dar tocmai asta explicam… ca nu e tocmai corect sa ceva consideri pacat… doar in virtutea unei traditii anume!

    • Carolina spus

      masturbatia, nu e pacat ci asa cum si adi a spus e un viciu ca si bautura sau drogul.
      Strica sistemul corpului omenesc si daca il luam in consideratie ca este templul lui D-zeu nu putem trata asa corpul.
      Si sa nu uitam caci printr-un act sexual se naste omul si asta e iubire si dragoste de trupul tau si al celui de linga tine.
      Un act de dragoste intr-un cuplu din barbat si femeie nu devine animalic ci este DIVIN intr-un templu viu si curat unde doua suflete se pot diviniza.
      Bine crestinismul nu a stiut sa ne educe……..

      • Adi spus

        Desigur… exista riscul nefericit de a face deosebire intre pacat si viciu… Poate pentru ca “pacat” intotdeauna a fost definit in cadru traditional, iar viciu in cadru laic… dar nu exista niciun temei de a considera ca sunt doua chestiuni distincte!

  12. avacaritei sebastian spus

    poti sami lasi adresa de meil

  13. avacaritei sebastian spus

    am multe lucruri sa te intreb personal am varsta de 24 ani multumesc pentru intelegere sunt din oradea

  14. avacaritei sebastian spus

    vreau sati spun ca cunosc cat de cat biblia si stiu ca este pacat a avea o relatie de acelas sex am cautat samalas dar nu am reusit ce sfat imi puteti da multumesc

  15. avacaritei sebastian spus

    in mare parte am inteles cate ceva. intrebarea mea este odata ce practici homosecsualitatea mai poti sa renuti pentru tot deauna?eczemple

    • Adi spus

      Nu vad niciun motiv pt care nu ai putea renunta la homosexualitate.
      Oamenii renunta la fumat, la bautura, la sex (heterosexual)… nu vad de ce ar fi imposibil sa renunti la homosexualitate?
      Desigur, a renunta la homosexualitate nu inseamna automat sa devii heterosexual… poti sa nu practici niciun fel de sexualitate… sau, macar, autosexualitate.
      Niciun om nu poate fi inrobit de pasiunea pentru sex, daca isi poate educa vointa.

  16. avacaritei sebastian spus

    dami anumite repere prin care sa pot renunta

  17. avacaritei sebastian spus

    de aceasta patima

  18. avacaritei sebastian spus

    eu nu mam nascut asa ci intamplare afacu ca alti au abuzat de mine cand aveam varstade 11ani apoi sieu la randul meu am abuzat de alti pana intracolo incatt ma simt impolmonit si nu mai pot scapa de aaceste scene oribile din viata mea

    • Adi spus

      a… imi pare rau sa aud ce imi relatezi.
      Desigur, nu sunt psiholog de profesie… de fapt, cred ca psihologia pur si simplu este inapta sa rezolve astfel de probleme.
      Deci sunt convins ca se poate renunta foarte usor la sex.
      In fond, daca stai sa te gandesti… e complicat sa faci sex… iti trebuie partener, conditii, prezervative etc.
      E mult mai simplu sa faci altceva… sa citesti, sa meditezi, sa faci sport.
      Desigur, nu trebuie neaparat sa renunti la orientarea sexuala, ci doar la actiunea de a face sex. Poti practica masturbarea… este cel mai simplu si eficace substitut.
      Dupa cum am aratat in articol, e si superior sub unele aspecte sexului in pereche.

  19. avacaritei sebastian spus

    iti multumesc sper ca pevitorul cel mai apropiat sami aleg un motou de viata sanatos atat sufleteste cat si trupeste

  20. avacaritei sebastian spus

    pe ce blog dami adresa de blog

  21. involutiaspecieiumane spus

    Frumos cacat!

  22. avacaritei sebastian spus

    ce vrea sa spunainvolutiaspecieiumane

  23. avacaritei sebastian spus

    am lipsit pentru o perioada am fos plecat la galati tu ce mai faci sa sti ca imi este foarte greu sa renunt dar voi face tot posibilul sa depasesc cu ori ce chip

    • Adi spus

      Frumos oras Galatiul?
      Eu am relativ mult de lucru… altfel citesc si fac sport.
      Ar trebui sa te gandesti ca nu are de ce sa fie greu sa renunti… de vreme ce renunti la ceva negativ. De fapt, ar trebui chiar sa nu mai folosesti termenul “renuntare”, ci sa iti imaginezi un termen mai pozitiv… schimbare spre exemplu!
      Sa renunti la ceva rau (sa schimbi ceva rau) este pt binele tau, iar nimic altceva nu merita mai mult decat binele tau!

  24. avacaritei sebastian spus

    iti multumesc frumos pentru incurajare asa este nustiu daca tiam scris de la inceput eu am varsta de 24 de ani imi continui studiile sun in cl 11 la seral la oradea

  25. avacaritei sebastian spus

    da este un ors frumos ca turism are dunarea, mam plimbat seara pe faleza si am vizitat cateva sate pri prejurimea orasului am intalnit oameni care munceau din greu pentru a aduna pe iarna hrana pentru ei insas si pentru animale ca ocupatie gospodarie anesca vaci porci etc.si deasemenea in domeniul agriculturi grau orz porumb floarea soarelui etc. oameni sunt obijnuiti cu munca grea inca din copilarie, nici copi nu sunt scuti de muncile gospodareti agricole etc.

  26. avacaritei sebastian spus

    sa ai o seara linistita si un somn bun ciau eu ma duc sa ma culc ca e tarziu si maine trebuie sa ma trezesc la ora 07:30 noapte buna

  27. avacaritei sebastian spus

    ce carti citesti de preferinta

  28. avacaritei sebastian spus

    locuiesti in orasul pitesti? candva am locuit in pitesti este un oras foarte frumos

    • Adi spus

      Da… putinul timp pe care il petrec in Romania… locuiesc la Pitesti :)
      Decat Iasi cunosc oras mai frumos decat Pitesti in Romania!
      Comparativ cu orasele din Olanda, Belgia, Germania, Franta… insa…

  29. avacaritei sebastian spus

    asa este mai ales de sarbatorile de iarna.decat timp locuiesti in pitesti? si ce te facut sa te stabilesti pt o perioada in pitesti

  30. avacaritei sebastian spus

    citind de data aceasta cu mai multa atentie mai sus am observat o indrumare spre un psihoterapeut trimes de la bowman dave tu ce sfat imi dai in comentariul de mai sus sa fie valabil?

  31. avacaritei sebastian spus

    credeam c

    • Adi spus

      Psiho… toti astia sunt rai si nu folosesc la nimic, in plus, costa o gramada de bani!
      Poti sa iti educi singur vointa… uite, un sfat interesant ar fi sa incetezi sa te mai uiti la televizor si sa descarci de pe Internet si sa vizionezi filme indiene, foarte frumoase!

  32. avacaritei sebastian spus

    e foarte tare!! in pitesi esti impreuna cu familia?

  33. avacaritei sebastian spus

    e clar ca te mananca de bani vreu sa iti spun ca nu am televizor dar in schimb ma mai uit pe internet chiar imi plac filmele indiene inca de cand eram mic

  34. avacaritei sebastian spus

    referitor despre psho…spuneai ca ma costa o gramada de bani

    • Adi spus

      Indiferent cat ar costa, si gratis sa fie… tot ar fi DEGEABA!
      A cauta solutii in alti oameni este ca a manca toti ardeii iuti sperand sa il gasesti pe cel dulce! Binele nu poate izvori decat din interiorul tau, nu din exterior!

  35. avacaritei sebastian spus

    as vrea ca la randul meu sa pot fi un ajutor potrivit celor care se afla intr-o situatie ca si amea eu cat despre tine miam facu o parere buna cred ca sa ajungi la acesta trapta a trebuit timp indelungat de pregatire si informare dar sa meritat si se merita oridecateori este nevoie in a veni in autorul celor pierduti,descurajati,si celor lisiti de ori ce fel de incredere in propia lu siguranta , de asi recapata increderea si siguranta in sine insus

  36. avacaritei sebastian spus

    asa este este foarte tare

    • Adi spus

      Nu exista niciun secret de dezvaluit, nu e nimic miraculos, anormal sau imposibil!
      Mintea omului este capabila sa functioneze in modul optimist, spiritual… la fel de bine cum, pentru majoritatea oamenilor, functioneaza in modul pesimist, materialist, negativist… rau.
      Primul pas in schimbare il constituie realizarea ca raul din lume nu este obligatoriu sa te influenteze pe tine, daca te raportezi corect la el… raspunzandu-i cu binele din sufletul tau!

  37. avacaritei sebastian spus

    asa este dar din cele maimulte cazuri privin la ceia ce ests in jurul tau te poate afecta sentimenteal,emotional ect.la ceia ce vezi ,la ceia ce citesti si la ceia ce auzi

    • Adi spus

      Da, dar nu este necesar sa te afecteze!
      Daca, de exemplu, vezi la tv ca e razboi cutare si cutare sau criza financiara sau tsunami… nu inseamna ca maine vine sfarsitul lumii!!

  38. avacaritei sebastian spus

    asa este dar atata nu inseamna ca pe noi nu ne afecteaza criza economica si financeara nuti este totul sa ai ocalificare de inginer si sa lucrez cioban la oi in spania pt ca staul roman cutoate legile sale nu au ce sa asigure generatiei noastre si acelor care vin dupa noi un loc de munca asigurat

    • Adi spus

      Complici situatia mai mult decat este necesar!
      Pe noi ne afecteaza o gramada de lucruri… incalzirea globala, poluarea, ignoranta, saracia, razboaiele… daca iti mai pui in cap si tot ce zice la televizor, normal ca iti pierzi toata increderea in frumusetea lumii!
      In fond, nu vad nimic rau in a lucra in agricultura! Munca il innobileaza pe om, nu critica, politica si uitatul la televizor!

  39. avacarutei sebastian spus

    desigur fercirea noastra depinde de mersul bun al tari in care traim eu nu vrea sa acuz nici staul nici pe cei din conducera tari de faptu ca am ajun unde am ajuns insa daca fiecare neam fi stradui sa iubim pe cei din jurul nostru fiecare ar fi avut posibilitate de a trai o viata decenta

    • Adi spus

      Nicidecum!! Daca ne legam fericirea de factori externi aleatori, precum o tara, alti oameni etc… atunci niciodata nu vom fi fericiti!
      Fericirea nu poate sa izvorasca decat din interiorul sufletului nostru, nu din lumea exterioara!

  40. avacaritei sebastian spus

    si linistita

  41. Sa-ti fie de bine daca te masturbezi ….
    NO Friking problem with that !!!
    Da’ oricum …
    tot sa faci dragoste cu persoana iubita e cel mai bine!!!

  42. avacaritei sebastian spus

    nu starniti dragostea pana nu vinea ea dragoste trebuie sa izvorasca di interior sppre ecsterior pt a iubi a doua persoana

    • Adi spus

      Da, e frumos pasajul ala al lui Pavel… pare-mi-se!
      Cred ca se referea in mod exceptional la a crea un fel de echidistanta intre conceptul de viata solitara si cel de viata de cuplu… sa fie firesti amandoua, ca nicidecum omul singur sa se considere cumva dezavantajat… inseamna pur si simplu ca nu a experimentat dragostea adevarata fata de alti oameni… nu ca ar fi ceva in neregula in legatura cu el!

  43. avacaritei sebastian spus

    omul singura persoana pura si mintal a fost creiat inca de la primi oameni in a stapani pamantul ,a da nume tuturor vietuitoarelor pamantului in a ingriji pamantul si in urma in a se inmulti si a creste deaci ne dam seama ca omul barbat nu a put a se descuca singu si isa facut un ajutor potrivit femeia deaceia va lasa omul pe mama si pe tata si se vor face un singur tup

  44. avacaritei sebastian spus

    omului isa dat posibilitaea de alege in viata ce vrea sa faca si sa iubeasca ce vrea desigu caci dagostea pura izvoraSTE DINTRO INIMA PURA PRECUM DINTRUN IZVOR NU POT TISNI 2 FELURI DE APA APA DULCE SAU APA MARA ORI E APA DULCE ORI E APA AMARA

  45. avacaritei sebastian spus

    CONTINUAREA LA ORA 12:35 SI SE VA LIPI DE NEVASTASA SI SE VA FACE UN SINGUR TRUP

  46. avacaritei sebastian spus

    daca ai vreo prietena recomandai sa isi comande de la libraria kerigma cartea intitulata Putera Rugaciunii Unei Soti scrisa de Stormie Omartian

  47. avacaritei sebastian spus

    sunt niste teme si sfaturi foarte importane pentru o viata fericita si nelipsita unul de altul ambi parteneri de viata

  48. avacaritei sebastian spus

    da

  49. avacaritei sebastian spus

    ai pute sa mi le recmazi sime?

  50. Adi, urmărește, te rog, materialul următor:

    • Adi spus

      Am citit mai demult articolul lui Filat… cred ca am si comentat atunci pe Moldova Crestina.
      Se impune, intr-adevar, a face distinctie fata de situatia cand masturbarea este pacat (viciu, patima – caz in care viciul constituie pacatul, nu practica).
      Sau dumneata ai putea, de exemplu, din dusmanie sa te iei la cearta cu MihailAndrei si, independent de factorii care te determina, sa consideri sau nu ca galceava este pacat!

  51. Chiar_Eu spus

    Uh te cam contrazici putin…si aici ma refer la contradictia dintre inceput si jumatate…
    Apoi… “Masturbarea are un rol important in dobandirea experientei proprii si imbunatatirea experientei de cuplu. Cand stii ce ti se potriveste cel mai bine, vei sti si cum sa-ti directionezi partenerul in dormitor” ..crede-ma ca nu are nici o legatura cu ce spui tu aici…cum sa spui ca daca te masturbezi vei stii sa controlezi mai bine sexul in pat???? Doamne asta e tampenie!
    Tu crezi ca daca te masturbezi asa mult vei fi mai bun la pat? :))
    Dumnezeule..in nici un caz. Experienta sexuala se capata prin relatii stabile, timp in care cunosti fiecare particica a corpului femeii, iar atunci vei stii ce ii place cu adevarat!
    “Se considera in general ca barbatul trebuie sa conduca actul sexual…” de ce neaparat barbatul conduce actul sexual? Ca penetreaza, sau cum ca nu inteleg:)), la fel de bine poate sa il conduca si o femeie!

    P.S.: N`am nimic cu masturbarea, atat a femeilor cat si a barbatilor.
    si acu` la misto…”futere non futere laba necesarius ist” :)))))

    • Adi spus

      Mersi pt comentariu. Articolul asta este unul dintre cele mai vechi pe care le-am scris… prin urmare, foarte probabil nu mai sprijin punctele de vedere pe care le-am exprimat cu mai bine de 1 an in urma :)
      Totusi, scopul articolului nu era chiar sa elogieze `binefacerile`, ci sa explice ca aceasta practica nu este niciun motiv de rusine sau sentiment de inferioritate…

  52. liviu prodan spus

    articol pertinent, un sustinator fervent al masturbatiei. astept.

  53. liviu prodan spus

    pagina este in continoare deschisa ?

  54. liviu prodan spus

    un raspuns rapid !? sau este o gluma ?

  55. liviu prodan spus

    mirare, dar si bucurie. ok! intreaba ?

  56. liviu prodan spus

    era un subterfugiu de a incepe o conversatie. daca doresti !

  57. liviu prodan spus

    care ar fi? sau nu mai esti la fel de convins, asupra sustinerilor.

  58. liviu prodan spus

    sa inteleg ca de un an juma.. ai renuntat ?

  59. liviu prodan spus

    pentru mine, da. schimb de impresii. eventual lucruri noi.daca vrei? daca nu, nu.

  60. liviu prodan spus

    cum consideri, dupa ce ai scris un astfel de articol, sa spui ca este exagerat! fara nicio alta intentie.

  61. liviu prodan spus

    care fiind motivul ?

    • Adi spus

      Pai pur si simplu nu e interesant de discutat (atunci ma pasionau `controversele sociologice` – acum nu mi se mai par controverse)… in plus, dupa cum spuneam, sunt alte lucruri mult mai interesante pe acest blog :)

  62. liviu prodan spus

    orice subiect poate naste controverse. de ce nu, si masturbatia. ai dreptate, sunt si lucruri mai interssante. si totusi, este un subiect.

    • Adi spus

      Ignoranta oamenilor… in special fata de un subiect anume… naste controverse :)
      Articolul prezinta niste informatii menite sa inlature ignoranta.
      Prin inlaturarea ignorantei… mor si controversele :)

  63. liviu prodan spus

    Lucru realizat. Dar putem spune ca ignorand, cel mai sigur controversele dispar ?

  64. liviu prodan spus

    Pentru noi, sau pentru semenii nostrii ? La 32 de ani, nu-mi este rusine sa spun ca ma masturbez.
    Bineanteles, nu oricui. Nu strig pe strada. Ar insemna teribilim tampit si nu-mi place.

    • Adi spus

      Pai… ignorand diverse lucruri… s-a nascut ignoranta.
      Ignorand mai departe… nu se poate intampla altceva decat ca ignoranta sa creasca :)
      Ignoranta intotdeauna da nastere la probleme.
      Desigur, sunt de principiu ca viata intima a fiecaruia… trebuie sa fie intima!
      Intotdeauna ne intalnim cu oameni care se lauda cu `performantele` lor in materie de sexualitate (mai intotdeauna exagerate sau fictive)… Cei care nu au cu ce se lauda… tind sa devina slabi si intra in complex de inferioritate… adica ala cu ce femei tari… iar eu cu mana (si ajung unii oameni sa invidieze pe altii care sunt… mult mai jos decat ei)… tocmai ce am aratat ca nu e niciun motiv de rusine sau inferioritate.

  65. liviu prodan spus

    Redactez o lucrare si incerc un dialog concomitent. mai scapa (S) In cateva minute termin, daca doresti discutam.

  66. liviu prodan spus

    Intrutotul de acord. Oricum numai prostii invidiaza. Cat despre complexele de inferioritate, fata de ceilalti, pot spune ca nu exista. Pentru mine. Ca ma masturbez, nici nu ma urca, nici nu ma coboara. Este problema mea.
    De fapt asta m-a atras la articol, o anumita dezinvoltura.

    • Adi spus

      Da… atunci eram mai marcat de experientele din adolescenta tarzie…
      Desigur, niciodata nu am privit masturbarea ca o `solutie alternativa`… ci ca pe o parte integranta (secundara) a modului meu de viata. Nu o sa imi risipesc toata tineretea exclusiv in relatii cu femei… pt ca sa am cu ce ma lauda! Sunt lucruri mult mai importante… care constituie adevaratul motiv de lauda!

  67. liviu prodan spus

    Asa este, sunt lucruri mult mai importante. Sa fim in stare de ele! Nici eu nu privesc masturbatia ca pe o solutie alternativa, cred ca ai spus foarte bine, parta integranta, dar nu primordiala. Cat despre femei…sa-i lasam pe altii sa se laude.

  68. liviu prodan spus

    Ce sa inteleg ? ,nu am nimic nou de adaugat’. Incercam iarasi sa ignoram ? Eu nu. De fapt discutand cu tine, era ca si cand as fi cu mine. Asa mi s-a parut citind articolul. Nu cred ca discutand, intimitatea noastra ar avea de suferit. Poate de castigat. Nu intelege gresit ! Stiu traim vremuri, care uneori te pun pe ganduri, chiar asupra propriei intimitati. Oricum, multumesc ca ai revenit !

  69. liviu prodan spus

    Nu sunt fanfaron si nu incerc sa flatez, din vari motive, daca se suprapune peste modul meu de gandire bine, daca nu, nu !

  70. liviu prodan spus

    scuze ! varii

  71. anonim spus

    cand n-ai femeie, laba-i cea mai buna, nu?

  72. liviu prodan spus

    Uneori gusturule nu trebue discutate, doar acceptate, suntem o diversitate.

  73. liviu prodan spus

    Daca nu ai raspuns, m-am tot gandit si s-ar putea sa ai dreptate.

    • Adi spus

      Eu??
      Nu chiar… unii oameni pur si simplu au gusturi proaste.
      Nu trebuie sa respectam gusturile pt ca sunt ale persoanei, ci persoana (pt ca e om), indiferent de gusturi.

  74. liviu prodan spus

    Un mod de a gandi corect. Respectam oamenii, nu gusturile. Mai bine spus, indiferent ce implica sexualitatea lor. Ma masturbez in general la sfarsitul saptamanii, mai mult timp. Niciodata nu ma consider altceva decat om si este bine asa. Cel putin pentru mine.

  75. avacaritei sebastian spus

    asvrea sa imi spui daca poti intra pe yahoo as avea ceva personal sati spun doar tu sa sti in viata mea sa intamplat un lucru tragic si cu urmari

  76. avacaritei sebastian spus

    noua adresa amea de yahoo sevastian_av

  77. crip71 spus

    Dumnezeu a creat sexul pentru inmultirea omenirii . Este singurul scop . Orice abatere de la scop duce la deviatie comportamentala . Malahia este o anormalitate . Daca ne simtim vinovati ca facem asa ceva este normal , pentru ca fapta in sine este degradanta . Bine-nteles ca oamenii pot sa isi reprime sentimentul de vinovatie ca sa nu mai sufere , insa aceasta nu inseamna ca e bine .

  78. crip71 spus

    sunt si criminali care nu se simt vinovati ca omoara oameni . ..

  79. crip71 spus

    pai cum ti-am spus : Dumnezeu a facut toate lucrurile cu un anumit scop . Omul se face vinovat pentru ca deturneaza scopul . Mai bine te-ai casatori si ai face copii. Ai fi mai putin nefericit si ai sluji scopului pentru care ai sex.

    Apropo , de-ai sti cata fericire este sa fii parinte!

    • Adi spus

      Desigur, fericire egoista… sa ai tu copiii tai… ignorand cu desavarsire cate miliarde de copii mor de foame, ca sa ai tu sa le cumperi copiilor tai jucarii si scutece!
      Eu nu sunt de acord sa stabilesti tu care este scopul cutare si cutare… daca pe mine m-a facut Dumnezeu nefamilist, cum iti permiti tu sa imi spui la ce foloseste corpul meu?

  80. crip71 spus

    Sa inteleg ca tu , fiindca nu ai copii , ti-ai dedicat viata miliardelor de copii care mor de foame .Foarte tare !

    Nu stiu cine e mai egoist ; cel care se iubeste atat de mult incat nu e in stare sa-si imparta dragostea si sa iubeasca o femeie si sa traiasca alaturi de ea ( nu mai spun sa-si doreasca si copii , pe care de obicei ii uraste , sau cel mult nu-i suporta ) ,sau cel care isi imparte dragostea cu femeia si copii lui ? A avea o familie este un exercitiu al iubirii .

    Eu nu stabilesc scopurile , ele au fost stabilite de la creatie de Dumnezeu, in asa fel incat si cel mai simplu om stie la ce-i folosesc organele trupului . Afara de intelectualii astia libidinosi .

    • Adi spus

      Eu sunt echidistant fata de toti oamenii.
      Automat tu iti iubesti familia mai mult decat pe restul oamenilor… ceea ce face statutul de familist relativ incopatibil cu modelul promovat de Iisus.
      O sa las toate posesiunile mele, dupa moartea mea, pentru caritate, deci, intr-adevar, poti spune ca mi-am dedicat viata tuturor…
      Cat despre a ma iubi pe mine… ma iubesc pentru virtutea mea, nu in mod egoist, pt ca `sunt eu`… evident k, dk as intalni pe cineva mai virtuos ca mine, as `iubi` persoana respectiva mai mult.

  81. crip71 spus

    hai ca mai dat gata cu perfectiunea ta :)
    Din pacate nu cred ca vei mai gasi si pe altcineva mai virtuos ca tine ca sa-l poti iubi, ultimul a murit acu 21 de ani si il chema Ceausescu :).

  82. crip71 spus

    cand sa te imit ? Cand faci laba sau cand bei ?

    • Adi spus

      Desigur, daca vrei sa insinuezi ca asta gasesti cel mai remarcabil la mine… n-am sa ma consider ofensat.
      Pt ca indica mai curand un defect al tau de perceptie, decat vreo lipsa la mine.

  83. emmyema spus

    Stii din experienta?

  84. bulerin spus

    Cel mai naspa articol cika cea mai sanatoasa practica, dauneaza iti distruge neuronii iti face crampe la stomac dureri abdominale sa vad eu pe ala care o face zilnic ajunge slab si amarat si fara muschi pierzi multe vitamine minerale etc deci dute n pana mea cu articolul tau de rahat astia care citi rahaturiile astea nu le credeti in timp o sa vedeti efectele negative ale acestei practice stiu din experienta

  85. Mizantropescu spus

    ” Nici Biblia si nici Coranul nu interzic explicit practica masturbarii.”. Oare! Din cate stiu, prima epistola adresate corintenilor face parte din Biblie! Si daca citim la capitolul 6, versetul 9, gasim ca apostolul Pavel te cam contrazice. Nu’i musai sa si aiba dreptate, intrucat practica nobila a datului in cap o regasim si la suratele noastre, primatele.

    • Adi spus

      Miza, n-ai inteles nimic! Retrospectiv, strategii de justificare poti gasi o droaie… normal ca e `natural`… de vreme ce nu e supranatural!
      Dilema este cat de UMANA e practica, nu cat de animala!

    • Adi spus

      Si daca esti indragostit de propriile enormitati… iti poate parea clar :)
      De fapt, este chiar un indiciu… a asimila a fi convins cu a fi clar.

  86. Pai tie nu ti’e clar ca masturbarea e buna? Ba da. Tot asa, mie mi’e clar ca nu. :) Ti’am mai zis , mai: uneori dai impresia ca gandesti, si’n secunda 2 descopar ca esti labar. No, io ce sa inteleg de’aici?

  87. adică sexul e rău? și impulsul vital al corpului viu de a se reproduce? parcă nu prea se potrivește! nu sexul e viciul ci sexul necontrolat, fără număr, practicat ca sport, în afara scopului său natural

    și aici oamenii, spre deosebire de animale, sunt săriți rău de pe șine! perversiuni mai mari ca cele inventate de oameni pentru simpla plăcere de a face sex cu unicul scop de a obtine plăcerea fizică nu fericirea n-am întîlnit la nici o altă specie vie!

    n-am văzut cimpanzei care să stea unul în cap altul orizontal ca să facă sex! oameni da! dacă vom mai trăi destul vom auzi destul de curînd de femeia cu trei țîțe și bărbatul cu 2 pule totul pentru a maximiza efectele drogului!

    e normal? nu prea! și-atunci înseamnă că nu sexul e cauza răului și comportamentului anormal ci alta! sexul e natural! are un scop!

    păi bați priza, da, că n-ai alternative raționale decît să te schimbi pe tine însuți cînd priza și cauza anormalității ești tot tu!
    că nu-ți aparține doar sufletul sau mintea și corpul tău fizic îți aparține!

    sau ești de partea celor care pretind că nu ei au ucis ci mîna care a ținut cutitul? sau nu eu, ci celălalt eu! ăla rău, pe el să îl pedepsiți, că eu sunt ăla bun!

    eeee … o merge la proști și defecți inteligenți, mulți filozofi, argumente de genul ăsta da nu la mine! te bat de-ți sună apa în cap!

    oricum și maestrul de karate al universului te bate ca pe hoții de cai zi de zi și ceas de ceas! bagă pumni în tine ca în sacul de fasole!

    da’ se vede treaba că trebuie să îți dea un șut în cur și profesorul la școală și părinții acasă altfel ne-am nu bagi la dovleac vorba bună și rațională … că mintea poftește, inima cere, și trupul face! cum vrea mușchiul tău!

    poftele sunt o aberație dar sunt greu de despărțit de frații siamezi normali

    sexul nu e iubire! … cum le separi? că perversul sexual cu copilul face sex! pentru că îl iubește! e, cam așa e și la restul oamenilor într-un sens conceptual mai larg

    ai observat cît de mult se promovează sexul pe toate canalele de comunicație, tembelizoare, presă scrisă șamd … deaia unii mai slabi de înger ajung să creadă că nu e nici o diferență între sportul de masă numit sex, maraton care parcă nu se mai termină, și iubire

    doar biblia spune să îți iubești copii! și exact asta face, îi iubește!

    peste alte cîteva generații spălate pe creer cu tembelizorul n-o să mai fie nici o diferență între ele pentru marea masă a oamenilor … vom fi și mai defecți, en masse, și mai săriți de pe șinele normalității, pentru că sexul e bun și ați provoca plăcere trupească indiferent de mijloace și scop e și mai bine!

    fericirea? ce-i aia!? un non-sens! iubirea!? dumnezeu nu există!

    « trupul este tocmai materializarea mintii »
    hehe … la ceva de genul ăsta am ajuns și eu dar nu chiar la modul absolut pe care îl implică ideea de materializare, pentru că materia e deja preexistentă organismul viu prin crestere doar o asimilează și organizează! … creștere organică a trupului sub controlul minții nu materializare din nimic!

    « Nu ai nevoie de filosofia etica »
    nu sunt de acord … dar pentru a aduce argumente convingătoare trebuie să mai muncesc la asimilarea adevărului în direcția asta, nu stau prea bine la capitolul eticii, gîndesc instinctiv și impulsiv folosind adevărurile pe care le-am prezentat dincolo, la treime, adevăruri în care cred …

    la urma urmei tot la asta se ajunge, viciul e rău pentru că e inutil și virtutea e bună pentru că e utilă … folosește la ceva, are un scop

    însă utilă cui? e, aici creștinismul așa cum l-am înțeles eu parcă are un avantaj, un start mai bun …

    totul se învîrte în jurul puterii …. puterii de a face pentru că a fi în univers e și a face … a faptului că puterea adevărului adevărat e mai mare și mai eficientă, mai lucrătoare, ca a puterii adevărului neadevărat …

    duhul lumii în luptă cu duhul lui dumnezeu … barosanul sef cîștigă totdeauna pentru simplul fapt că n-are nevoie să miște nici un deget pentru a cîștiga!

    pietrificarea sufletului cu puterea adevărului adevărat
    ceea ce a aplicat nu demult, în secolul XX, mahatma gandhi:

    « la început te ignoră, după aceea rîd de tine, după aia se luptă cu tine, după aceea ai cîștigat »

    te ignoră pentru că ești un limbirc, un nimic
    rîd de tine cînd încep sa bage de seamă că parcă ce spui n-ar fi chiar aiurea dar adevărul pe care îl spui cu fermitate nu le convine
    cum însă nu s-a împlinit n-are putere în mintea lor, poate fi pus la etcaetera, poate fi mutat în universul eteric în care stă dumnezeu
    cînd cuvîntul tău începe să devină puternic, pentru că e adevăr adevărat și acesta e putere fizică, materială, nu simple cuvinte, lumea se supără și începe lupta, aia serioasă, nu de fițe, de salon! lupta cimpanzeilor pentru un loc în ierarhie! e bun adevărul trupei dar parcă mai bun adevărul meu!
    la sfîrșit cîștigi

    da, isus hristos a cîștigat! a învins moartea! la fel ca mahatma gandhi doar că isus a fost mai musculos, mai fibrat și bine definit și pe vremea lui oamenii mai încăpățînați … trebuiau argumente mai tari ca greva foamei dar oricum și omulețul stafidit din india tot cu țeasta spartă a sfîrșit la scurt timp după victorie ….

    dap, ceva de genul ăsta!

    • Adi spus

      Nu stiu daca `corpul` stie biologie :))))
      Evident ca toti avem tendinta ca cele in care suntem implicati sa le consideram mai putin rele decat cele in care nu suntem!
      https://adrianarvunescu.wordpress.com/2011/09/24/need-o-sex-is-cultural-not-biological/

      Daca oamenii ar fi tot timpul constienti si s-ar gandi ceea ce este sexul… ca este doar pur si simplu biologie… nu ar mai fi asa atractiv :) Tocmai ca experienta orgasmica, care de fapt inseamna uitare… in succintele momente de extaz uiti de biologie, de lume, chiar si de dragoste, de tot… asta e de fapt atractiv, nu sexul in sine, care e cel mult un mijloc :)

      Daca bati priza, nu repari faptul ca te-ai curentat… si nici nu impiedici ca pe viitor altcineva sa se curenteze!


      Nimeni nu este bun. Mana, gandul, circumstantele socio-istorice, chiar si victima (!!!) sunt in egala masura partasi.

      Societatea (nu Dumnezeu) impune cui are voie sa iubeasca si pe cine :)))))))))

      Exista si o latura pozitiva a mediatizarii sexului… faptul ca i se da locul trivial pe care il merita!

      bbl!

    • Adi spus

      1. toate eforturile gandirii se lovesc de relativitate… pur si simplu nu poti `gandi` adevarul… poti sa ai o opinie… dar opinia ta despre mine nu este identica cu mine… evident :)
      2. instinctiv si impulsiv este cu atat mai mult sub nivelul `mintii` :))
      Unless moralitatea curge-n vene, nu poate veni din minte!

      Daca virtutea este ce este util… nu ai rezolvat nimic, ci ai amanat intrebarea, ca inainte sa raspunzi `ce este util?`
      Si plonjam intr-un cerc vicios… util este ceea ce este moral si virtuos :))

      Iar, daca raspunzi `util din perspectiva vietii vesnice` sau `util in relatia cu Dumnezeu` etc…. aceeasi problema: de unde stii ce este util in acest sens? Evident, deoarece asa scrie in Biblie sau asa zice Iisus… dar de unde stii ca asa chiar a zis Iisus etc.
      Care este de fapt tot tambalaul!
      Inclusiv de unde stii ca a inviat? de unde stii ca e asa mare lucru sa invie? etc.
      Desigur, poti sa ai credinta in astea… dar de unde stii ca a avea credinta este atat de important? :))))

      Nu suntem nici macar ambele… ci mai presus de ele si de ambele totodata :))

      Nu sunt de acord cu sintagma SCOPUL SAU NATURAL. Deoarece evident ca e o interpretare pe care o dau oamenii. De unde stii tu lucrarile naturii, ce scopuri are ea?

      As spune o raportare dinamica realista intre pornirile instinctuale, construite social si prost intelese din cauza de ignoranta… si vointa rationala.
      Iubirea care depinde de un obiect de iubit nu e iubire, ci interes mascat.
      Numai iubind la modul general, platonic, poti iubi pe toata lumea la fel, prieten sau dusman, om, animal, piatra sau zeu!

      https://adrianarvunescu.wordpress.com/2010/08/12/burlacii-traiesc-mai-putin/

  88. e un film mai vechi, una din multele ecranizări ale aventurii lui robinson crusoe, mai hippy pentru ca e povestită mai echilibrat și din perpectiva lui vineri nu doar civilizatului creștin

    mi-a plăcut enorm

    și acolo e o scenă exact de genu’ a ce zici tu despre priză, crusoe se enervează ia o nuia și îi dă una peste mîini la vineri

    foarte tare și bine interpretată de ambii actori

    crusoe nervos zice:
    - întinde mîinile ca să te pedepsesc, nu mai știu exact ce n-a făcut bine vineri

    vineri întinde mîinile cu palmele în sus, n-avea idee despre ce e vorba, ce a făcut greșit, zîmbea!

    crusoe îl altoiește, lu’ vineri îi cade moaca, prinde nuiaua și o rupe de genunchi!

    crusoe nervos, vineri nervos

    crusoe: de ce ai rupt nuiaua?
    vineri: am pedepsit-o pentru că m-a lovit! m-a durut! mia făcut rău!

    tareee! și profund din perspectiva a ce discutăm aici …

    însă aici cred că greșim cînd pentru a separa și defini logic mintea umană o separăm complet de omul fizic, de corpul său!

    nu suntem nici trup fizic pur nici minte pură! suntem ambele!

    și trupul are minți mai mici, le numim instincte, care merită din cînd în cînd cîte o nuia pe poponeț ca niște copii mici și răzgîiați!

    dar cu iubire date nu doar pentru a le crește numărul! scopul nuielelor e îndreptarea nu statistica matematică!

    și astfel, cînd nu mai merge cu vorba bună, ca pe niște copii, îi mai și bați!

    te bați pe tine! mai dai și în alții … dar cu duhul adevărului adevărat în tine nu al lumii altfel te chinui degeaba …

    și aici e mare capcană în care cădem robi duhului lumii, matematica naturală care uită de semnul cantității pe careo socotești!

    dacă te-ai bătut o dată și a fost bine, te-ai îndreptat, duhul lumii zice mai dă o dată că de două ori e mai bine!

    2>1!

    e mai puternic! mai adevărat! deci, mai bun!

    eeee … dar cînd aduni (+1)+(-1) cum e? scade sau crește puterea adevărului?

    cînd te bați doar ca să te bați, faci sex doar ca să faci sex uitînd de scopul său natural, adunarea o ia repede la vale în jos!

    minciuna ia și scade din avere și putere!
    doar adevărul adevărat adaugă ceva cu adevărat!

    ceea ce pare mare e de fapt mic!

    cam așa e cu viciile și virtuțile, noi le socotim pe toate în același fel, albul negru la fel cu negrul alb … cînd de fapt unul e alb altul e negru, unul se adaugă și e virtute celălalt se scade și se ia pentru că e viciu deși ambele au aceeași natură!

    însă semnul îl au dat de altineva nu le aparține!

    așa avem și sex deampulea cu ridicatul femeii ca o greutate la sală de zici că urmărești definirea bicepșilor și laba tristă din fiecare seară și sex normal care se transformă în iubire și copii!

    dacă te iubești singur în fiecare zi de la un timp te plictisești …

    dar fizic n-ai cum să le separi! prin ele însele, fiziologic, sunt la fel …

    și decît să mergi la curve cu țîțe de 10 kile umflate ca un balon de ți-e frică să pui și mîna să nu se spargă parcă e mai bună laba dacă n-ai alteva mai bun …

    dar e bine să nu uităm totuși că lenea e cucoană mare!

    laba deasă și tristă îți spune verde-n față un adevăr pe care îl cam ignori din prea multă iubire de tine însuți!

    că ești cam leneș! prea comod! că ar fi bine să fii un pic mai dur cu copilașii tăi spirituali!

    o mică lecție de karate cu lumea cea rea, de ce nu o luptă corp la corp cu o gagică evident la orizontala?, ți-ar prinde bine! ți-ar întări trupul și spiritul! ți-ar antrena mintea să își asume mai multe riscuri! responsabilități!

    la urma urmei sexul normal e un exercițiu bun pentru inimă, cardio-vascular, mai bun ca mersul la sală!

    doar cu laba de zi cu zi riscul de infarct crește!
    speranța unei vieți cît mai lungi și cît mai fericite va deveni tot mai nesigur! …

    singur, fără copii și nevastă, tot mai babalîc! doar cu tine însuți și laba tristă din fiecare zi iubindu-te cu pasiune pînă te cheamă groapa!

    păi asta-i viață?

  89. hahaha! hihihi! huhuhu!
    le-am găsit! mii de pupici lu’ badea google, i-am cerut să mă ajute și a executat porunca îndeplinind dorința imediat:

    Man Friday (1975)
    http://www.imdb.com/title/tt0074849/

    Education – Man Friday

    acum mi-am amintit, e scena cu prima lecție prin care crusoe vrea să îl transforme pe vineri prin educație într-un om civilizat!

    tare scena! mai sunt și altele! merită să pui deoparte filmul, pe un dvd, să te mai uiți la el din cînd în cînd …

    evident eu deja îl am pus deoparte, în colecția de filme
    nota 10!

  90. Raa Nor De Ha spus

    Imi place acest articol-este lipsit de prejudecati si la obiect.Acestor profesori moralizatori fatarnici le pun o intrebare:Daca D-zeu nu vroia ca omul sa se masturbeze:De ce la dotat cu organe sexuale?Daca este atoatestiutor si atotputernic-putea sa construiasca astfel omul incat acesta sa nu simta nevoia satisfactiei si placeri sexuale. Oameni vorbesc de Isus-dar nu inteleg cine a fost de fapt acest Om.A fost mostenitorul pe linie genealogica a tronului Israelului-care vroise sa isi recapete tronul folosindu-se de pretentia dreptului “Divin” de a conduce Israelul.Preluase aceasta forma de a pretinde dreptul de conducator de la romani.Toti conducatori romani pretindeau ca geanologia lor se trage din zei Olimpului.Isus a fost crucificat pentru a se evita o rasculare a poporului evreu aflat sub dominatie romana.Iar mitul invieri sale a fost lansat pentru a oferi poporului evreu speranta eliberari din jugul dominatiei romane.Atata tot.Mai apoi romani au preluat religia iudaica si au creat crestinismul.Deoarece au observat puterea de subjugare a maselor a religiei iudaice. Aceasta pretentie a dreptului “Divin” de a conduce… persista si in vremurile noastre.Acea pretentie a nobilimi de a se considera a avea sange albastru-fapt care in mintea lor le da dreptul divin de a conduce si controla destinele oamenilor. Omul trebuie sa inteleaga ca nu este mai mult decat un alt animal de pe aceasta planeta-Si asemeni acestor animale este manat de acealeasi instincte animalice.Chiar daca in ingamfarea sa umana a dat alte nume acestor instincte necesare supravietuiri speciei si a individului.

    • Adi spus

      Doar o adaugire, instinctele, ca si toate manifestarile trupesti… pur si simplu exista. Ca mananci, defechezi sau faci laba… nu e tocmai mare diferenta.

      Diferenta apare doar din faptul ca omul INTELEGE lucrurile care se intampla si care le infaptuieste (nu mecanic).
      Aceasta intelegere este esenta spiritualitatii… si nu prezenta sau absenta unor fapte sau gesturi.

  91. Raa Nor De Ha spus

    Instinctele si necesitatile trupesti sunt necesare supravietuiri speciei si individului.Viata le-a dezvoltat din necesitate.Problema este fatarnicia omului-cei care condamna masturbarea-dar in schimb recurg la viol pentru asi satisface poftele carnale.Ori cei ce recurg la pedofilie pentru a isi satisface poftele bolnave -insa au nesimtirea de a condamna masturbarea. Problema este violenta din societate si din familie.Si slujitori biserici ar trebui sa consume timpul cu lupta impotriva acestor rautati ale lumi.Si nu sa isi piarda timpul cu condamnarea masturbari. FIECARE MINUT PE CARE “FETELE BISERICESTI” IL PIERD CONDAMNAND MASTURBAREA INTERPRETAND FAPTA LUI ONAN DREPT MASTURBARE-AR PUTEA FI CHELTUIT IN LUPTA CU ADEVARATELE RAUTATI ALE LUMI.SI AR REDUCE NUMARUL VICTIMELOR VIOLURILOR, VIOLENTEI, PEDOFILIEI…ETC. DACA POPA ITI SPUNE CA ESTE UN PACAT GROAZNIC SA TE MASTURBEZI-SPIRITUL MARUNT ISI VA SPUNE CA ESTE MAI PUTIN PACAT SA SAVARSEASCA UN VIOL. DEOARECE VIOLUL NU ESTE CONDAMNAT IN BIBLIE-NU ESTE INCLUS IN LEGILE DATE DE D-ZEU LUI MOISE.AM CITIT BIBLIA CU MULT TIMP IN URMA-ASA CA NU SUNT SIGUR DACA TRATEAZA UNDEVA VIOLUL.DAR IN ORICE CAZ NU ESTE TRATAT ATAT DE LARG CUM ESTE TRATATA SI CONDAMNATA FAPTA LUI ONAN.IN ORICE CAZ-ESTE O CRIMA DIN PARTEA PREOTILOR SA-SI PIARDA TIMPUL CU CONDAMNAREA MASTURBARI.CAND AR TREBUI SA CONSUME ACEL TIMP CU CONDAMNAREA ADEVARATELOR RAUTATI ALE LUMII.

    • Adi spus

      De fapt, in Biblie nu este condamnata tocmai explicit o fapta de masturbare.
      Ci Onan ala era pedepsit pt ca nu a respectat porunca chipurile sa faca copiii cu femeia respectiva…
      Scenariul respectiv este foarte tras de par interpretat ca masturbare… si oricum nu are legatura cu profilul psihologic al faptei de masturbare contemporane, care pune accentul pe viciu, nu strict pe fapta fizica.

  92. Raa Nor De Ha spus

    Draga Martin si Erik Brewer voi credeti ca D-zeu(presupunand ca ar exista) ar fi interesat de preferintele si obiceiurile sexuale ale oamenilor.Daca este binele suprem nu crezi ca ar fi mai indulgent in ce priveste “pacatele sexuale”.Cele care nu fac rau altor oameni.Si ceea ce ar condamna ar fi rautatile reale ale oamenilor.Cum ar fi crimele, violurile…etc. Si daca este Binele suprem asa cum afirma biblia-cum iti imaginezi ca ar condamna un lucru banal precum masturbarea-in timp ce trece cu vederea crime reale.Unul dintre cei mai iubiti oameni de catre D-zeu se spune ca ar fi fost Abraham-un proxenet.Alt om iubit de D-zeu Moise-un criminal care ucise un egiptean si il ascunse(ingropase) in nisip.Si de ce ucise egipteanul-fiindca acesta lovise un evreu. Si inca ceva-daca este Binele suprem-crezi ca ar fi atat de partinitor si ar fi trecut cu vederea fapta (crima) lui Moise. Si mai mult decat atat-daca este Binele suprem-crezi ca ar condamna atat de vehement pacatele sexuale in timp ce El si-ar trimite ingeri sa ii ajute pe evrei sa cucereasca alte popoare.Toate acelea razboaie de cucerire descrise in biblie-au avut nenumarate victime.Cum iti imaginezi ca Binele suprem ar putea fi oripilat de pacate sexuale.In timp ce El Insusi ar fi sustinut acele razboie de cucerire descrise in biblie.Ca doar este Atotputernic-putea pur si simplu sa ii teleporteze pe evrei pe o insula pe care chiar sa curga rauri de lapte si miere.Si nu sa isi trimita ingeri sa ii ucida si alunge pe detinatori acelor meleaguri-pentru a le da evreilor pamanturile lor. Daca este Binele suprem credeti ca in ochii Lui valoarea oamenilor ar fi inegala.Una din legiledate evreilor spune ca daca un stapan loveste robul si acesta mai traieste cateva zile.Sa nu fie tras la raspundere-caci este argintul sau.Crezi ca pentru Binele suprem un om ar putea fi evaluat in arginti.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

%d bloggers like this: