Adi's Blog

Cel mai genial blog

Opriti incitarea ateista la ura si violenta!

Posted by Adi pe Mai 12, 2010

Lansez pe aceasta cale un apel atat ateistilor insisi, cat mai ales oamenilor de buna credinta, care nu vor sa se asocieze cu incitarile la ura si violenta ale unor animale, care, manate de ura si invidie, vor sa disemineze animozitate intre grupurile religioase, pentru a-si populariza ei ideologiile demonice.
Daca sunteti iubitori ai pacii si drepturilor tuturor oamenilor, contribuiti prin a raporta la Google blogurile care incita la ura si violenta!
Va multumesc anticipat!

22 Răspunsuri to “Opriti incitarea ateista la ura si violenta!”

  1. interesant tu de fapt te adresezi „mai ales oamenilor de buna credinta” dar titlul articolului este incitarea ateista la ura si violenta.ceea ce oare nu instiga din prima la ura impotriva ateilor plecand de la premisa ca sunt singurii care instiga la ura si violenta?as fi curioasa daca exista undeva o statistica despre crimimele facute de crestini si de cele comise de atei?hmmm…cruciadele,inchizitia,nenumaratele crime rasiale sau in numele domnului or fi facute de atei sau de crestinii patrunsi de spiritul divin?s-ar putea ca gruparea cu Biblia in frunte sa iasa sifonata tare la numaratoare

  2. Lex said

    Sa-mi bag pula in idiotenia asta de hate speech. Cenzura post-moderna sa apere muierile fricoase.

    • Adi said

      Nu inteleg ce e rau la cenzura :))
      Ba da, stiu, e rau ca nu se aplica!!
      Trebuia sa il bage pe animalul ala la puscarie deja!!

      • Exemplu said

        gandeam sa formolez ceva interesant, inteligent si care sa prinda, dar am decis ca mai bine ma exprim. cenzurat, cum iti place. dar apoi am gandit ca poate ar fi mai logic sa imi astern gandurile, in cele din urma, ce fel de om as mai fi daca nas gandi fara sa gandesc gandinduma la ce mas gandi daca as gandi mai mult decat atat, oricum, in cele din urma urmei, subiectiva este gandira, mai ales cei care nu gandesc cand gandesc altii sau cand ar trebui sa gandeasca ei, ceea ce e rareori pentru ca lumea sa obisnuit cu ei sa nu gandeasca; o gandire care in intregul intregului ei nu este deloc gandita sau provocatoare de ganduri, o debitare execrabila care depaseste limitele medii ale moralitatii sau eticii, dar asta nu pentru ca aceste limite ar fi prea tangibile, ci din cauza modului in care este formulata si (ne)gandita. pot spune ca pot spune orice vreau, pentru ca omul ale libertate. cine nea facut sa nu putem vorbi ce vrem va fi acela care ne va lua liberul arbitru, in acest caz nu mai ramane decat o varianta, sa ignoram acel ceva care gandind la propriul sau scop nu gandeste la propriile altora scopuri.

        dar apoi imi zic, cine sunt eu ca sa comentez? iar apoi adevarul reiese la suprafata. Eu sunt Exemplul. eu sunt creatorul. eu sunt ceea ce a scris acest comentariu, iar nimeni altcineva, eu sunt cel care are puterea si eu sunt cel care, daca cineva decide sa il inchida, sa va ridica si va anihila orice ciorba de viata care incearca. eu sunt lenesul negrotei prim de neinvins care care va extermina casa alba. EU sunt Mega-Iisus, ucigasul cu sange rece destinat sa se culce cu tot ceea ce este nimic. EU sunt omega, ucigasul de torturi. Eu. Eu sunt si voi fi mereu Eu, impecabilul, etern virginul, condamnabilul comandant mem, care voi straluci asupra Europei zi si noapte numai noaptea. adevarul este ca niciodata nu am fost mai mult sau mai putin de atat. sunt etern si sunt constant, iar asta imi da dreptul as fiu intr’o continua schimbare. caci ce este mai constant decat schimbarea constanta? statica este constanta numai relativ, caci privita in cele mai mici detalii nu este decat miscare. eu sunt pururi schimbator, deci mereu la fel. eu sunt ceea ce toti doresc sa fie. eu sunt, iar aceasta imi da dreptul sa continui sa fiu, imi da dreptul sa decid ce vreau sa fac cu viata mea, ce vreau sa fac cu viata grinzii la care tastez, ce vreau sa fac cu viata pisicii vecinului si ce vreau sa fac cu viata lui irinel columbeanu. imi da toate drepturile si toate indicatiile necesare pentru a avansa spiritual, imi da puterea sa simt ceea ce va urma sa fie si sa simt metodele perfecte de a evita catastrofele. daca vreau. imi da toata puterea, dar imi ia toata umanitatea, pe care oricum nu am avut’o si de care oricum nu am nevoie. caci gandesc. singurul lucru care ii face pe oameni sa fie oameni este faptul ca nu gandesc. gandeste, totusi, ca singura cale spre ascensiune este transcensiunea, sau un lift. scarile sunt subrede si mereu cazi de pe ele. ironic cat separatism. trist cata ura, fericiti fie cei care cunosc, caci oricum, necunoscatori nu vor mai fi. adevarul va iesi la suprafata indiferent de tentativele de musamalizare. teasta cenzurii va fi pulverizata de fortele incomprehensibile ale libertatii. fluturii libertatii vor flutura. mustele vor musca, iar furnicile vor furnica cu o asemenea patima si pasiune incat nimeni si nimic nu va mai putea exista precum a existat. totul este pe cale de a avea loc, dar nimeni nu vrea sa recunoasca. nimeni nu vrea sa gandeasca. nimeni si nimic nu ii va putea convinge sa o faca, pana cand evenimentul va avea loc si nimeni nu va mai putea sa nu o faca. amin.

        iar neingelegatorii, revoltatii si ipocrizia vor inceta sa mai existe.

        Za warudo.

      • Exemplu said

        suntem cu ochii pe tine. asteptam, din umbre sa te iubim.

        asteptam.

    • Adi said

      Exemplu, te-ai hotarat, pana la urma, ce abordare ai ales… ca nu e evident din comentariul tau:) Glumesc… am retinut si apreciat exprimarea artistica. Cu toate ca nu m-am prins de mesaj:(

      • Exemplu said

        rumega. mesajul, sensul, este acolo. e nevoie numai de intelepciune, intuitie si el va fi gasit, descifrat si in cele din urma prihanit si interpretat; caci aceasta este soarta tuturor.

    • Adi said

      Exemplu, ce-ar fi… sa fie nevoie, de exemplu, si de un indiciu?!:)

      • Exemplu said

        daca ar fi nevoie de un indiciu, un indiciu ar fi dat in cel mai bun caz. in cel mai rau caz ar fi nevoie de timp. situatia sta in mainile tale.

    • Adi said

      Ma dau batut!:)

      • sheriful said

        Nu te da batut,tinere padawan…este doar un exemplu!
        Exemplul negativ:

        „Că nu sunt bun şi-s inutil de–a dreptul,
        Îmi spun colegii zilnic în mod ostentativ,
        Dar eu îi contrazic, umflându–mi pieptul:
        – Sunt foarte bun de dat exemplu negativ”
        (paul constantin)

    • Adi said

      Eu sunt Adi-wan Kenobi🙂

  3. Zergu said

    Te salută animalul. Ți-am spus că trebuie să demonstrezi că ceea ce am scris e hate-speech.

    Eu pot să-ți dovedesc că musulmanii nu-s încă în secolul XXI. Un om din secolul XXI n-ar fi sărit la gâtul lui Vilks, ci cel mult ar fi scandat, iar la sfârșit ar fi părăsit sala în semn de protest.

    • Adi said

      Hi, animalule:)
      Vrei un os?
      Nu sunt permise, intr-adevar, materiale continand „hate speech”.
      Nu inteleg asocierea ta intre faptul ca promovezi hate speech (misto expresie) si parerea ta ca ai avea dreptate in ceea ce spui.
      Am retinut insa „demonstratia” ta ca unii oameni sunt capabili de acte violente in situatii cand sunt ofensati profund. Avand aceste cunostinte, ma mira ca tu te angajezi in comportamente similare, cunoscand consecintele potentiale.
      Ma refer la faptul ca prin comportamentul tau ranesti sentimentele altora, nu la faptul ca cineva s-ar putea razbuna pe tine.
      Sunt de parere ca ar fi fost indicat ca respectivul sa nu se angajeze in comportamente care sa lezeze sentimentele altora, mai ales ca era vorba de audienta lui la acel eveniment… ceea ce se traduce in lipsa de respect sub nenumarate aspecte. Unul dintre ele este si ca clipul respectiv era sub orice critica de prost.
      Poate explici teoria ta despre faptul ca unele tari sunt in secolul 21 si altele nu…!? Relativitate temporala:)
      Mai pe scurt, religia promoveaza consideratiunea pentru sentimentele semenilor (sa iti iubesti aproapele), iar ateismul promoveaza ura si violenta.

      • Zergu said

        Și ia zi cocalare, de ce îmi modifici mesajele?

        Și ia mai zi, ăia au sărit să-l atace pe Vilks din considerațiune pentru sentimentele semenilor dar totală ignoranță pentru existența lor, sau cum?

    • Adi said

      Aprob cat de cat observatia ca ar fi mai lizibile textele daca as introduce randuri goale intre paragrafe. Dar, ca tine, intre 2 randuri?🙂 Nici punctuatia ta nu are prea mare logica (printre alte numeroase aspecte ale exprimarii tale).
      Ti-am explicat in ce a constat moderarea – aici nu sunt permise materiale continand “hate speech” (nici sub forma descriptiva, nici imperativa).
      Tu ai scris articolele respective din consideratiune pentru faptul ca a fost Vilks abuzat?
      Eu nu am luat apararea respectivilor care au comis acte de violenta. Insa faptul ca acele evenimente au avut loc nu te indreptateste sa lezezi sentimentele altora (nici chiar ale celor vinovati de acte de violenta). Tu nu ai niciun fel de autoritate de nicio natura, cu atat mai putin morala sau profesionala.
      Intelegi ca nu ai dreptul sa lezezi sentimentele nimanui, indiferent de parerea ta despre persoana respectiva sau de orice altceva?
      De fapt, intrebarea este desigur retorica; mi-am reamintit ca tu esti fanul avorturilor (din cate retin, ai spus nu doar ca sunt benefice – eu te intrebasem dpdv al sanatatii, ci ca sunt singura optiune)… din razbunare pe violator?!

      • Zergu said

        Hahaha. De la primele mele discuții cu tine ți-am spus că ai probleme în a înțelege cele mai elementare lucruri și exprimări.

        Hai pa și consideră ăsta ultimul meu comentariu la tine pe blog, ca poate lezez sentimentele unor criminali, teroriști imbecili, primitivi cu mentalitate de evul mediu sau nu mai știu eu ce alți infractori.

    • Adi said

      Pa

  4. Nathaniel said

    Chiar crezi ca ateii sunt oameni plini de ura?…eu nu vad asa lucrurile, orice om stie in general ce e bine si ce e rau. Pentru simplu fapt ca sunt ateu nu inseamna ca iubesc violenta, dimpotriva; chiar sunt un om pacifist si consider ca indems la bine orice om care imi cere sfatul.

    • Adi said

      Pana mea…nu stiu daca toti sunt plini de ura, multi sunt (dupa cum se constituie tema acestui articol), multi sunt doar de ignoranta (dupa cum se explica in alte articole), altii din snobism, altii din alte motive… poate, nu stiu, nu am facut un studiu sociologic!!
      Doar m-am bazat pe ce am intalnit.
      „orice om stie in general ce e bine si ce e rau” – hmm…ultradiscutabil! iti dau cateva exemple: cati crestini „stiu” ca discriminarea impotriva homosexualilor e ceva cumplit, cati ateisti „stiu” ca nu e chiar „bine” sa te apuci sa inventezi scuze pentru legitimarea avorturilor in loc sa lupti cu toata puterea spre combaterea cauzelor problemei!!
      E „bine” sa mananci la McDonalds? E „bine” sa sari cu parasuta?:))
      Etica este o stiinta foarte complexa… ai morala individuala, morala de grup, de societate, enviromnentala, spirituala etc… nu cred ca orice layman „stie” in mare ce e bine si ce e rau…oricum asta ar fi argument pentru design:))

Lasă un răspuns

 
