Adi's Blog

Cel mai genial blog

IQ… nu stie ateistii ce e aia

Posted by Adi pe Iunie 5, 2010

90 Răspunsuri to “IQ… nu stie ateistii ce e aia”

  1. sheriful said

    tu esti masochist….deduc.

    • Adi said

      Ma provocase unu sa fac testu asta… si a zis ca nu ma crede decat daca ii scanez poza cu rezultatul:)
      Desigur, am obtinut rezultate chiar mai bune la alte teste… acesta este integral in limba engleza, contine intrebari de cultura generala americana(!) si este cronometrat per intrebare, nu per timp total, deci inclusiv nu exista posibilitatea de a reveni asupra unei intrebari anterioare…deci este foarte complicat!

      • amenth said

        Testele de inteligenta nu ar trebui sa contina intrebari de „cultura generala”. Nush ce cacat de test ai facut tu, dar inteligenta nu se masoara in carti citite.

    • Adi said

      Anne-Marie, draga, asa este, daca ar fi tinut cont de volumul, dar mai ales calitatea cartilor citite… atunci as fi scoruit dublu:)

    • Adi said

      Anna Maria, draga, la mine sunt acelasi lucru!
      Si frumusetea, si inteligenta, si cultura, si spiritualitatea, si talentul, si valoarea:))

  2. iulianmd said

    Felicitari!!

    • iulianmd said

      Deci.. pe zi ce trece ma uimesti.. poti fi mai penal de atat? Pe langa faptul ca n-am lasat nici un comentariu la articolul asta.. iti mai lasi si unul in numele meu cu „Felicitari”

    • iulianmd said

      Singurul lucru pentru care te felicit e ca stii sa dai un search pe google sau sa repeti acelasi test de 1000 de ori. Daca vrei sa demonstrezi ceva pune o hartiuta de la psiholog, care atesta iq`ul tau real, dar fara s-o gadili in photoshop.

      • Adi said

        Paranoia ce esti!
        Nu puneam eu direct 150 (cat am zis ca am, dupa alte teste, cu un grad de dificultate mai obisnuit – asta mi l-a propus unu…pe TLP), daca era sa editez ceva?
        Desigur, nici daca as pune o hartiuta semnata de Dawkins tu tot n-ai crede:)
        Si mai desigur…nu am vreo treaba sa iti demonstrez tie nimic!

    • iulianmd said

      Uite ca si eu pot: http://iulianmd.wordpress.com/2010/06/01/pentru-ca-se-poarta/

      O zi placuta!🙂

      • Adi said

        Aoleu, baga-mi-as picioru! Pe bune ca ma anuntase deja prin mail, deoarece sunt abonat la blogul tau:)

      • sheriful said

        Ahahahahaha!
        Tare comentariul pe care l-ai lasat la geniu pe blog!
        Auzi,tu……332…nu e fraer deloc…
        :))

      • Adi said

        Ma scot din sarite astia…sunt prosti facuti gramada toti!!
        Imediat dupa ce am publicat rezultatul testului, a zis handicapatu ala care m-a provocat ca am downloadat poza de pe un site…unde el probabil a copiat-o pe a mea. Apoi si-a facut si el o poza cu 133 si i-am zis ca sigur a modificat-o, ca nu se potrivea ora de la calculator:))
        Desigur…dupa ce a recunsocut ca a facut testul de 15 ori…
        Acu vine asta si zice ca eu am modificat-o pe a mea…un car de idioti!!
        I-am provocat si eu: pot sa inregistrez rezultatul, dar trebuie sa platesc 80$ sa ma inscriu. Sa imi dea ei 80$ si le dovedesc inca o data ca rezultatul este corect!

      • sheriful said

        Patetic! Din exces de zel,s-a autopropulsat intr-un univers al sau in care se simte ca si puiul in gaoace. Se putea multumi cu maximul de 160….sa ramana printre noi,muritorii de rand. Dar el tinti in inaltul piramidei si ajunse la un pic mai mult de dublul maximului admis de grafic. Asta e megalomanie,deja…si cand te gandesti ca o sa aibe acces la bisturie…..brrrrr,ma apuca groaza!
        Adi,te cred ca esti in tara morilor de vant,dar,crede-ma….nu se merita sa combati contra lor!
        Nu merita efortul!
        @iulianmd:inteligenta unui individ se masoara in cantitatea de incertitudini pe care e capabil sa le suporte,nu in inselatoare si variabile cifre.Ori tu nu prea suporti multe….. :))

      • iulianmd said

        homoflaushatus, daca ai sa te uiti atent, poza e foarte modificata. Daca ai niste cunostinte minime de engleza si citesti ce scrie sub numar, intelegi ca e modificata si ca am vrut clar sa se vada ca e modificata. Era pur si simplu modul meu de a-l lua pe adi la misto🙂 si am reusit, din moment ce s-a ofuscat si iar a inceput sa se scuze cum ca era constipat in timpul testului si toate alea.

        Apropo… Johann Wolfgang von Goethe a avut un iq de 200 daca nu ma insel. Asta ca sa-ti spulber iluzia ca 160 e maxim. 160 se zvoneste ca ar fi avut Einstein, desi el afirma ca il are 145. Dar Einstein cu siguranta nu a fost cel mai inteligent om vreodata de pe pamantul asta.

        Succesuri!

      • sheriful said

        Ahahahaha!
        Ca poza e modificata au inteles-o toti si nu era de ascuns. Ce vroiam eu sa subliniez era dorinta ta de a te departaja (chiar si in gluma)de restul turmei. Iar ,in afara de tine,nu am observat nici o persoana ofuscata.
        Cat despre 160-maxim…eu notam doar limita graficului…Einstein. :))
        (210-Goethe😉 )
        A face pe prostul la timpul potrivit,e cea mai mare intelepciune

      • Adi said

        Iulian, creierul tau e modificat…
        Ma mir cum reusesti sa scrii posturile alea lungi si plictisitoare, daca esti incapabil sa intelegi comentariile astea de 4 randuri de aici?
        Probabil ti le scrie Dra. D:)
        Ce ma amuza…probabil sta toata ziua pe net sa caute niste informatii (e.g. IQ-ul lui Goethe…inclusiv numele complet:))) ca apoi sa vina sa ni le prezinte cu titlul „daca nu ma insel”
        Nu stiu cat de cinstit este sa compari IQurile oamenilor testati la sute de ani distanta…
        Eu nu sunt niciodata constipat… dar banuiesc ca nu intamplator ti-a venit, Iulian, ideea asta…?!:)
        Si, nu inteleg de ce a trebuit sa modifici poza mea…nu puteai face si tu un test?!:))))

      • sheriful said

        Eu am impresia ca tanarul asta invarte putinul rahat care il are in creier in speranta de a obtine vre-un miracol.Nu afirm ca ar fi incult,Doamne-fereste!….insa isi atrage antipatii din dorinta lui acerba de a se arata „number one” in TOATE domeniile.
        Cum am mai spus: Patetic!
        Cel mai hazliu e ca invita la conversatii decente si morale dar este primul in a improsca cu noroi primul venit pe blogul sau,chemandu-si in ajutor o serie de „sustinatori” reali sau nu care,culmea culmilor,il sustin orbeste in toate micile sale aventuri,neinteresandu-i daca trec drept penibili sau nu.
        Şi,ma intreb, cine e principalul vinovat în toată afacerea asta ce ,cum ar spune americanul/ englezul, “miroase a peşte”?…

      • Adi said

        invarte putinul rahat care il are in creier…pentru ca ii place cum se aude cand se loveste de peretii interiori ai cutiei craniene:)

      • iulianmeidei said

        Ieu nu stiu sincer ce aveti cu baiatu’…..Da,ie inteligent…si?……ce nu tza clar,ha?!?
        Va invit la limbaj politicos ca va tai dreptul la opinie pe blogul lui,daca nu am si facut-o deja.
        Macelaru…homo flaushatus…ce nu tza clar…constipat, ciocolax si se drege. Iti zic eu fara reteta,sa n-am parte de ultima serie la doctor house daca te mint…
        baaaai,inteligentilor!!!

      • Adi said

        Hai, lasa gargara si voteaza!
        https://adrianarvunescu.wordpress.com/2010/06/02/sondaj/
        P.S. Felicitari, Iulik, ca ai intrat si tu in randul lumii civilizate… (macar) cu blog pe WordPress:))

  3. Văd că ai blog și avatar nou🙂
    Nici nu te-am recunoscut.
    Ba mai mult, ți-am scris și un comment lung despre aceea că trebuie să te sinucizi🙂

  4. sheriful said

    Acum am inteles!
    Ai si tu micile tale satisfactii….😉
    Banuiesc ca s-a convins respectivul provocator.Sper!

  5. Adi said

    Eu nu stiu pe toate… spre exemplu nu stiu cine e the Good Cat🙂

  6. Exemplu said

    din motive educationale, exemplul nu poate formula un intreg paragraf pe aceasta tema, insa voi spune pe scurt (si clar; degenerez).

    este exemplul singurul care vede ca in grafic 124 e trecut mai degraba deasupra liniei negre decat dedesuptul liniei rosii punctate, ca atare fiind cuprins intre valorile 130 si 145? exemplul trage concluzia ca situl ar avea nevoie cel putin de niste designeri.

    oricum, exemplul nu crede in ai chiu.

    • Adi said

      Interesanta observatie. Interesanta exprimare:)
      Cred ca au vrut sa faca ceva 3D…si le-a iesit 2.5D:)
      Cum adica exemplul nu crede in IQ si de ce??

      • Exemplu said

        ai chiuul este, in pe’ntregul cel mai bun caz, pur estimativ; inteligenta nu poate fi reprezentata printr’o marime scalara si estimez ca nici vectoriala, desi niciodata nu am incercat sa o exprim in asemenea fel. mult mai multe elemente iau parte in stabilirea inteligentei unui om: personalitatea, gradul de control asupra trailiror, diverse reflexe, et ceterae; atat de multe incat sa cunosti doar unul, ai chiuul sa zicem, nu este de nici un ajutor in a trage vreo concluzie fara sa te hazardezi. cunosc destule persoane, (fost) apropiate pot spune, care se comporta(u) foarte prosteste, in ciuda ai chiuului elevat (sau dimpotriva).

    • Adi said

      Da, sunt de acord!!!
      Interesanta ideea de a estima vectorial inteligenta…cum ar veni asta?! Sub forma unei matrici…si ce-ai avea pe linii si coloane?!
      Si, apoi, de ce estimezi ca nici vectorial nu se poate reprezenta util?!
      Totusi… pare dubioasa o corelare intre inteligenta si comportament….

    • Adi said

      cacat! …techno viking🙂
      eu suspectez ca atat Neo, cat si Obi wan Kenobi il bat pe Chuck Norris.
      Pentru ca, altfel, ar fi jucat Chuch Norris in Matrix sau Star Wars!🙂

      • iulianmeidei said

        Hmmmm,nu te pripi….mai este si Leia…..poate cauza un dezastru.Mereeu am suspectat ca sub fustele alea se ascunde Chuck…..dupa barba!

    • Adi said

      Deci trebuie sa anunt ca m-am defecat (intr-un sens intelectual) pe mine de ras citind:
      „Ironic, fiindca-mi place House asa mult, am o problema destul de nasoala la piciorul drept. Numai ca el o are la coapsa, eu o am la gamba si la “laba piciorului”. O vreme chiar am mers in baston, chiar si acum uneori mai simt nevoia sa apelez la baston, dar deja m-am impacat cu ideea ca mi-am facut-o cu mana mea acu multi ani, dintr-un exces de zel, si din prostie pura, m-am pricopsit cu o problema pe viata. Asta e. Nu dau vina nici pe Dumnezeu nici pe nimeni altcineva, decat pe mine.”
      Cine ghiceste autorul, primeste un premiu :)))

      • iulianmeidei said

        Eu,eu,eu,eu……eu!
        Am dreptul la trei incercari?
        sau o ointrebare ajutatoare?

      • Adi said

        Vei primi un indiciu:
        Este vorba despre… M*******L O**G

      • iulianmeidei said

        „Nu e vorba de inteligenta. Inteligenta e un termen relativ, inventat de om, pentru a face diferenta intre el si restul fiintelor care-l inconjoara. Probabil o maimuta e si ea inteligenta, comparandu-se cu un carabus.”
        deci fac trei incercari:
        1)M-u-t-i-l-a-t-u-L O-l-e-G???? Nuuuuu? hmmmm!
        2)M-a-r-e-s-a-l-u-L O-b-a-G???? Nici asta?….hmmmm,e mai greu!
        3)M-a-d-u-l-a-r-u-L O-l-o-G!!!!! sigur asta e….

      • Adi said

        Incredibil: toate 3 raspunsurile sunt corecte :)))))
        Ai castigat premiul surpriza: o vizita medicala. Ca sa iti ridici premiul, trebuie, daca ai tupeu, sa treci pe la Macelarul Olog pe la cabinet!!!

      • iulianmeidei said

        „Probabil ca daca m-ar lovi o masina azi pe strada, si ar fi mortala lovitura, as incepe sa ma rog si sa cred imediat. Pentru ca ar fi singura chestie posibil care m-ar ajuta.”
        Siiii,mult mai probabil,daca ar fi lovitura mortala,m-as trezi din morti si as incepe sa il fugaresc pe nenorocitul care si-a luat permis pe cartoane de oua si bidoane de vin-boul dreaq-ului ce e el azi si maine dimineata!!! Uite ca m-am enervat si mi-a crescut tensiunea….poate dau coltul fara sa ma loveasca nici macar o masina!

      • Adi said

        Dupa primul paragraf, incepusem sa banuiesc o… revenire la sentimente…
        Ceva de genul „daca ar da mortal o masina peste mine, as incepe sa ma rog sa fie iertat soferul criminal” :))

      • iulianmeidei said

        „of of of.. daca ai stii tu cat de calcat in picioare sunt.. si cati am calcat in picioare la randul meu bineinteles la sensul figurat.. 20 de ani sunt in spatele meu.. n-are rost sa imi povestesc trecutul aici.. dar sunt cateva persoane care imi citesc blogul, ma cunosc si iti pot confirma ce trecut am avut..”
        http://iulianmd.wordpress.com/2008/08/01/un-moment-ca-asta/

  7. iulian:mai duti said

    poti da un exemplu,exemplu?…..ca de exemplu:

  8. sheriful said

    Dacă nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine. :))

    • Adi said

      Unde-ar mai fi farmecul!?🙂

    • sheriful said

      E mare lucru sa vorbesti pe masura celor care te asculta….este o arta.
      Sa inteleg ca iti place sa fii asaltat de hiene,atata timp cat ai arma secreta.

    • Adi said

      Hienele sunt si ele animale, nu?! De ce le-am discrimina:))
      Am o arma atat de secreta…incat nici eu nu stiu care e!

    • sheriful said

      Hai sa-ti zic:inaltimea!
      Da,animalele astea au un „limitator” de inaltime care le opreste sa atace animale sau vietuitoare mai inalte decat ele.De aceea copii din triburile africane au mereu la indemana o coaja de copac pe care o pun deasupra capului ,in caz de sunt inconjurati de aceste rapitoare de starvuri.In acest mod ele pacalesc „limitatorul” dand impresia unui animal mult mai inalt,ceea ce stopeaza un atac iminent.
      Deci,si in cazul tau…atata timp cat te vor simti superior,se vor multumi sa iti dea tarcoale si sa maraie amenintator. Fereasca Domnul sa cazi,insa….vor tabari in grup.Fara mila.

    • Adi said

      Ma simt f bine in ceea ce priveste inaltimea mea! Interesanta analogie:)
      Nici nu mi se pare ca as avea vreun motiv sa ma simt „amenintat”…nici macar prospectiv!
      Totusi…faza asta cum expica cateii aia mici care se apuca sa latre la dulaii mari de pe strada, care insa nici nu ii baga in seama?!:)

    • sheriful said

      Ce sa mai zici de urs…cand latra aia mici. :))

    • sheriful said

      Exemplu spus
      mai 23, 2010 la 1:55 pm
      suntem cu ochii pe tine. asteptam, din umbre sa te iubim.

      asteptam.
      sheriful:….ce ziceai de hiene?
      …………………
      Exemplu spus
      mai 23, 2010 la 2:13 pm
      rumega. mesajul, sensul, este acolo. e nevoie numai de intelepciune, intuitie si el va fi gasit, descifrat si in cele din urma prihanit si interpretat; caci aceasta este soarta tuturor.
      ………….
      sheriful:Q.e.d.!

    • Adi said

      Cine este Exemplu?:)

  9. Nathaniel said

    Ecxlam si eu: PATETIC ! ! !

  10. Sheriful said

    נתנאל אמר נתיב

  11. Sheriful said

    למה לשים כל כך הרבה שאלות צל? אמיתי שואף

  12. Sheriful said

    :)) nu vorbesti limba sclavilor?

  13. iulianmeidei said

    hai mai….nathan e jidan?…tu nu,Batman,Batman….

    • Adi said

      suna amuzant limba sclavilor:)
      cred ca marea majoritate a evreilor nu vorbesc… limba evreiasca!
      majoritatea traiesc in sua si in alte tari
      ma intreb daca unii dintre ei ajung vreodata sa isi viziteze „tara natala”:)

  14. no said

    Facui si eu testul ala de la highiqsociety si-mi iesi 109. Intr-un minut, am dat la intamplare.

Lasă un răspuns

 
