Adi's Blog

Cel mai genial blog

Alte maxime din clasici

Posted by Adi pe Iunie 12, 2010

Nu este necesar sa fii medic, ca sa stii cum functioneaza corpul omenesc!
Cum functioneaza corpul omenesc? Foarte bine… doar daca nu este folosit de un ateist…

6 Răspunsuri to “Alte maxime din clasici”

  1. iulianmeidei said

    Un om de spirit si de bun simt spunea odata despre un doctor plin de gravitate:”Omul acesta trebuie sa fie un mare ignorant,caci raspunde la toate intrebarile care i se pun.”
    Subscriu la ideea cu ateistul.

    • Adi said

      Decurge cumva logic din „filosofia” ca „am doar o viata…sa imi bat joc de ea”…
      In fond, abuzarea organismului cu droguri, senzatii tari, stil de viata stresant… chiar si din perspectiva trairii unei singure vieti, per ansamblu aceea va fi mai proasta decat a unui om care are respect fata de corpul sau.

  2. Lory said

    Yeah, right.😆

    Deci mai nou numai un ateu se poate droga, sau bate joc de corpul lui.

    Sau un ateu nu recurge atat de des la autosugestie?🙂

    • Adi said

      Lory, cu toate ca nu excelezi tu in frumusete… pari a fi foarte perseverenta!
      Admir acest lucru. Esti pe calea cea buna! Iti doresc sa reusesti sa citesti toate articolele geniale pe care le-am scris🙂

      • Lory said

        Asta e. Daca mama si tatal meu au fost urati, ce vina am eu?!🙂
        Cel putin incerc sa cizelez ceea ce tine de mine, nu de genele mele. Da, fac aviz la tine.

        Ps: Articolele tale geniale lasa de dorit.🙂

    • Adi said

      Eu n-am ce sa cizelez!
      Lasa de dorit mai multe ca ele.

Lasă un răspuns

 
