Adi's Blog

Cel mai genial blog

Maxima zilei

Posted by Adi pe Iunie 14, 2010

Daca am mai multi vizitatori pe blog decat pe hi5, inseamna ca s-a desteptat lumea si apreciaza mai mult inteligenta mea fabuloasa decat aspectul meu extraordinar?!

12 Răspunsuri to “Maxima zilei”

  1. iulianmeidei said

    Ahahahaha!!!
    Narcis trebuiau sa iti zica ai tai! :))
    Probabil ca vin pe blog dupa ce au facut anticamera pe haicinci…😕

  2. iulianmeidei said

    Sau ti-ai angajat deja „adjunct” PR care se ocupa de monitorizarea mesajelor si promovarea lor?
    Daca,da…poate mi-l imprumuti part-time? :))

  3. WhatWhat said

    lol fail

  4. Sigi Gigi said

    Probabil iti apreciaza narcisismul si convingerile de intelectual.

    • Adi said

      E interesant ca, de vreme ce fiecare vizitator imi face exact 1 singura incrementare a numarului de vizite, inseamna ca fiecare ma iubeste la fel de mult cat ma iubesc singur, deoarece si eu imi pot face tot maxim 1 singura vizita:)

  5. spatiu said

    Da…asa e,insusirile copilului atarna de gradul de pervertire la care a ajuns instinctul maternitatii la femeie.

  6. spatiu said

    Nu cred in reincarnare am vrut doar sa spun ca pacatele se inregistreaza in codul genetic al fiecaruia.

Lasă un răspuns

 
