Adi's Blog

Cel mai genial blog

Gand aleator

Posted by Adi pe August 14, 2010

Este cel mai prost lucru pe care il poate face un om – sa se identifice cu corpul sau. Cred ca nici sa se sinucida nu ar fi mai prost.
Numai detasarea de corpul grosier si mintea subtila pot oferi trairea adevarata a sinelui!
Si nici nu are vreo logica sa faci altfel, pt ca, daca te asarnezi sa te identifici cu corpul grosier si mintea subtila, atunci te faci singur sclavul suferintei – imbatranire, boala, moarte sunt pachetul standard… extraoptiunile sunt oferta speciala din partea colegilor de specie:)

28 Răspunsuri to “Gand aleator”

  1. Betelgeux said

    imi place gandul tau si subscriu
    dar cu titlul l-ai plagiat pe Lex😛

  2. Lex said

    Tu si cand ai dreptate gresesti.

  3. Lex said

    trebuie sa fii si pe twitter!

  4. hei said

    Domnule Adi ,
    degeaba ii dai commenturi lui godless . daca vrei , ii rupem capul instantaneu , ca altfel nu o rezolvam.

    • Adi said

      Nu chiar degeaba…ma amuza cumplit:))
      Dar, trebuie sa recunosc, este o idee f interesanta cu ruptul capului!

      • amenth said

        Cat de crestin!🙂

      • Adi said

        De fapt, ai dreptate, A.M., trebuie sa fii extrem de crestin, incat sa fii capabil a face 2 sacrificii super-supreme:
        1. a-l fi suportat pe specimen pana acum
        2. a-i impartasi din compasiunea si iubirea de a-l scoate din mizeria in care se afla:))

      • Lex said

        ba metrosexualule, vad ca imi folosesti si termenii acum, ‘specimen’, ‘gand aleator’, etc.

      • Adi said

        Nu stiam ca si tu folosesti specimen:)
        Totusi… la fel ca si cu „gand aleator”… e un caz relativ singular.

      • Lex said

        „Nu stiam ca si tu folosesti specimen:)”

        da? nu te-am catalogat pe tine drept ‘specimen’ mai demult?

      • Adi said

        Nu retin… dar nici nu neg.
        Totusi, nu ar fi fost suficient motiv, incat sa consider ca ai avea exclusivitatea termenului!

      • Lex said

        „Nu retin… dar nici nu neg.”

        lol, retii doar lauda nu? narcisism par exellence.
        n-am zis ca am exclusivitate.

      • Adi said

        Da… prin Excelenta Mea!:)
        Bine, deci nu te-am copiat… cel putin nu deliberat.

      • Adi said

        Lex, m-am mai gandit la 2 chestii:
        1. Daca oamenii gasesc admirabil ca oamenii sa iubeasca alti oameni, de ce gasesc dizagreabil ca oamenii sa se iubeasca pe sine insisi?
        2. Asta e in legatura cu Bete: ar trebui interzise si reclamele alea handicapate la familia fericita care mananca margarina. Nu numai pt ca este cumplit de de cacat sa mananci margarina, dar, mai ales, ca se starnesc idealuri utopice de familism.
        El imi dadea astea exemplu de promovare in media a monogamiei, cand eu ii ziceam ca societatea contemporana virtuozeaza curvia.
        Dar, de fapt, este exact acelasi lucru… nu ai nevoie sa promovezi direct curvia… doar nu faci toata ziua reclame la bordeluri si prezervative, ci bagi subliminal mesajul „familie fericita”… si atunci toate proastele si toti handicaptii o sa dea cu familia inainte indiferent cu cine se fut… si tot la curvie se ajunge… ca nu corespund idealurile utopice de familism cu realitatea contemporana!

      • hei said

        vreau raspuns ferm daca vrei sa ii rupem capul lu godless … si urmeaza toti prostii astia care scriu la tine

      • Adi said

        Da, sunt perfect de acord!
        Astia de scriu merita iertati… momentan:)

  5. Celestine said

    Ai id-ul meu de messg in profilul de pe pe blog

    Da curs, ma interesezi

  6. Salut Adi,

    Ţi-a scăpat zilele trecute, probabil din neatenţie sau grabă, un comentariu pe blogul meu, ţi-l restitui mai jos:

    Bună Karla şi eu mă bucur să te revăd.
    Vorbind de anomalii, cum crezi că ar permite unul în faţa căruia nici consilierul de imagine nu suflă să fie muierea mai cu moţ ca el? Da’ cine se crede, Regina mamă ;))
    start quote–-
    joi, august 19, 2010 1:28:00 PM

    Adi spunea…

    Muie la iehovisti, mormoni si atei!

    –-end quote
    Adi, singurul motiv pentru care nu şterg mesajul tău este că de ieri am prins o firimitură sub tasta Delete. Nu înţeleg oferta ta în contextul celor scrise de mine, poate mă lămureşti. Presupun doar că eşti:
    1. o persoană foarte interesată de trafic pe blogul propriu. În acest caz stai blând, trece cu timpul…
    2. o persoană foarte credincioasă, probabil un musulman fanatic. În acest caz nu te poat ajuta, trece odată cu tine.

Lasă un răspuns

 
