Adi's Blog

Cel mai genial blog

Criticilor mei – poezie de Adi

Posted by Adi pe August 25, 2010

Sugeti pula!

41 Răspunsuri to “Criticilor mei – poezie de Adi”

  1. amenth said

    Ce atitudine pur crestina ai! Dumnezeu trebuie sa fie mandru de tine in momentele astea.😀

  2. amenth said

    Ce penibil. :))

  3. gabriel said

    ciutacu indubitabil e mai genial ca tine.si unu dadatroll-baiat de baiat e mai genial ca tine. ba chiar si radu(pitici gratis.com) de unde a venit naşpeta asta bozgoroaica de -amenth te intrece la genialitate.s-a spart traista cu genii. gen

  4. Lex said

    oamenii idioti nu au simtul rusinii, asta e axioma dupa care judeci bine oamenii, vezi daca le e rusine de anumite lucruri care le spun sau fac, daca nu o au deloc atunci sunt imbecili.

    am mai intalnit cazuri, mai ales in era asta moderna in care rusinea pare sa fie aproape inexistenta, aproape toata lumea devine imbecila.

  5. adrianS said

    Nu înţeleg unde este poezia. Am crezut prima oară că este o adaptare a poeziei „Criticilor mei” de Eminescu.

    Anyway, la mulţi ani : )

  6. Adi said

    Anne-Marie, ti-am mai spus vreodata ca ai cei mai prosti prieteni?
    Spune-i lu’ handicapat ca a crea si a inventa chiar sunt sinonime! Si sa nu imi mai umple spamul:)

  7. amenth said

    vreau sa va sug pulile

    • Adi said

      Baga-v-as pula-n ochi (ca in gura mi-e sila, deoarece mancati cacat tot timpul) de ardeleni clujieni handicapati fututi in cur cu pickhammerul. Caca-m-as anticipativ pe mormintele tuturor neamurilor voastre de zdrente ce sunteti, clujeni sugatori de pula!
      http://dexonline.ro/definitie-sinonime/inventa
      INVENTÁ vb. 1. a afla, a concepe, a crea, a descoperi
      Ma invatati voi pe mine gramatica? Pe mine, ma? Slobozi-m-as pe fetele voastre de cur penetrat de metrou! Voi stiti cine sunt eu, ma amaratilor? Eu cand stiam fizica cuantica, cosmologie si anatomie fara sa le invat… voi nici nu erati in planul parintilor vostri, boraturi infecte ce sunteti!

    • amenth said


      Ai dreptate, Adi! Tu esti cel mai genial, iar clujienii sunt cei mai prosti!

  8. adrianS said

    LOL ! În caz că nu ştiai, ieri a fost sfântu’ Adrian. Eu nu prea pun preţ pe treburile astea, dar mă gândeam că poate tu pui : )

    • Adi said

      Aoleu, baga-mi-as… iar l-am ratat!
      La multi ani si tie!
      Acu vreo 4 ani cred mi-am adus aminte si l-am sarbatorit:))
      Am baut totusi niste bere… fiecare zi e o sarbatoare:)
      Parerea mea despre sarbatorile religioase coincide cu a omului celui mai normal… daca e prilej de bucurie, foarte bine… dar sunt complet impotriva „cultului sfintilor”. Cand eram mai mic ma duceam la Biserica duminica si de sarbatori… dar ma dezgusta toate inventiile astea… in special ritualistice.
      In fond, Iisus nu s-a nascut nicidecum de Craciun… chiar si sarbatoarea Pastelui este o inventie idioata si pagana… pe vremea lui Iisus se sarbatorea Pastele evreiesc… si atunci a avut loc invierea… deci ar trebui ca si crestinii sa sarbatoreasca laolalta cu evreii… toate sunt pe dos in ziua de azi!
      Crestinismul, in sensul sau originar, cum a fost predicat de Iisus, a adus multe lucruri bune omenirii… dar inventiile ulterioare ale Bisericii au adus un cacat… mama nu uda florile cand e sarbatoare…
      Si foarte stresanta e gandirea asta de genul… vine Pastele, sa cumparam toate alea, sa facem 1000 de feluri de mancare… sau vine Craciunul… sa cumparam cadouri, brad si toate cacaturile. Trebuie neaparat sa fie o sarbatoare pentru ca oamenii sa se simta bine sau sa faca cadouri?? Nu mai zic de imbecilitatea, cand se casatoreste cineva, toate cunostintele se duc la nunta „din obligatie” sau, mai oribil… fac cadouri fara sa se duca la nunta. Ce gandire retrograda!

  9. MoreTimeToKill said

    Adi, nu mai gasesc cuvinte sa exprim cat de genial esti!!

  10. MoreTimeToKill said

    Adi, esti cel mai genial dintre cei mai geniali dintre cei mai geniali dintre cei mai geniali!!

  11. MoreTimeToKill said

    Adi, esti cel mai genial dintre cei mai geniali!!

  12. MoreTimeToKill said

    Adi, esti cel mai genial!

Lasă un răspuns

 
