Adi's Blog

Cel mai genial blog

Monica Tatoiu e o femeie misto

Posted by Adi pe Septembrie 6, 2010

Ma aflu in amuzanta situatie de a scrie despre cineva in viata. Si nu este vorba de o artista favorita sau un sportiv, ci exact de cel mai putin asteptat tip de personalitate asortabil cu existentialismul transcendental… o vedeta de televiziune din Romania.
De fapt, nici nu stiu daca e vedeta de televiziune (nici nu am vazut-o vreodata), ca nu m-am mai uitat de ani de zile la TV, presa scrisa cu atat mai putin nu consum. Imi provoaca indigestie intelectuala.
Totusi, o sa insir 2-3 ganduri, deoarece m-a inspirat un idiot, care se lauda cu ratingul obtinut in urma borarii a cateva fraze pe un subiect monden. DeO, imi sugi pula!
E remarcabil ca, daca bagi „Monica” in Google.ro, apare intai Monica Tatoiu, si apoi Monica Anghel… mult la urma Barladeanu sau Bellucci…
Opiniez ca pentru 54 de ani si cancer, tipa nu arata deloc dezastruos. Dar nu pentru frumusete starneste invidia bloggerilor ratati care se joaca cu laptopul in sufragerie (imi scapa, din principiu, de ce toata lumea se da mare ca are laptop si il foloseste acasa. Eu, cand aveam laptop, ma duceam cu el in parc sa ma uit la un film sau pe plaja), ci pentru ca e General Manager la Oriflame Romania, o companie simpatica. Daca a candidat la primarie, foarte bine a facut, daca apare la televizor, cu atat mai bine!
Din ce am vazut un interviu, vorbeste sofisticat, cult, original si onest. E interesant ca incurajeaza solutiile naturiste si spirituale ca terapie complementara… pentru cineva care lucreaza in domeniul comercial.
App de drepturile copiilor, DeA, baga-mi-as pula-n ma-ta si caca-m-as in gura neveste-tii, vezi zice in interviu ca nu si-ar pedepsi copilul niciodata, indiferent ce ar face si ca rolul parintilor este sa ii ajute pe copii sa isi indeplineasca visurile.
Credeam ca in Romania toate feministele sunt proaste si curve.
Monica Tatoiu este o femeie reusita. Sa ii dea Dumnezeu sanatate si intelepciune!

29 Răspunsuri to “Monica Tatoiu e o femeie misto”

  1. Ciobby said

    normal că-ţi place de Monica Tatoiu. cărui creştin-ortodox adevărat nu-i plac oamenii care-şi exprimă opiniile cu pretenţii de decret regal în domenii care merg de la reţetele culinare ‘la modă’ până la politica externă a ţării? fiind deranjaţi de argumentele complicate şi profunde ale specialiştilor, cei cu o pregătire îndoielnică tind să-i prefere pe cei care, printr-un comportament şi o gândire lipsite de substrat şi nuanţe, se apropie de ceea ce ei trăiesc atunci când comentează, „la o bere la PET şi-o sămânţă de floare”, fotbalul şi metafizica. şi la mai mare!

    apropo, ai ceva absolut senzaţional în acest blog. nu ştiu cum poţi, dar reuşeşti să faci subiectul şi predicatul să se lupte cu o îndârjire mai mare decât în discursurile lui Vanghelie. felicitări!

    • Adi said

      Mersi pt aprecieri, Ciobbie🙂
      Nu am zis suficient de clar ca n-am vazut-o niciodata la tv… ci doar in criticile unor ateisti, prin urmare sar sa o apar ca sa decedeze de ciuda acestia din urma!
      Nu conteaza ca se bate subiectu cu predicatu… important e sa castige stiinta!

      • Ciobby said

        orele de fizică din liceu îţi se păreau chiar atât de grele încât să faci un scop din a contra orice şi fără a obţine nimic de pe urma acestei activităţi? poate că ai prins un profesor mai puţin înzestrat din punct de vedere didactic. totuşi, poate că vei găsi un ideal mai înalt în slujba căruia să-ţi dedici timpul liber. părerea mea.

        pe de altă parte, mi-ar plăcea daca nu ai mai defeca la mine pe blog. nu de alta, dar n-aş vrea să fiu nevoit să introduc moderarea comentariilor. îmi place libertatea de exprimare şi chiar n-aş vrea să o combat în vreun fel.

        o seară bună în continuare!

    • Adi said

      Am defecat cel mult intamplator… pe o gramada de bloguri la rand🙂
      Nu e niciun scop „contratul”, ci e hobby.
      Am fost si la olimpiada la fizica!

  2. spatiu said

    ce cacat?de cacat!defapt,ceva de vomitat!

  3. aripidefluture said

    te rog sa nu mi mai lasi comentarii cu injuraturi la adresa anumitor persoane pentru ca am alrceva de facut decat sa le sterg.

  4. Azucena said

    Te rog sa nu mai injuri la mine pe blog.Eu respec ce scri tu si ce persoane iti viziteaza blogul ,astept acelasi tratament din partea celorlalti.Nu voi incerca sa te conving ca fiecare persoane e unica indiferent de religia pe care o are sau cat de credincios este .Iti zic doar ca e incorect sa-i bagi pe toti intr-o oala .Decat credincios ,hot si o persoana ce injura la tot pasul mai bine cinstit si fara credinta .Nu vreau sa generalizez,dar vreau respect.Poti scrie la mine pe blog despre subiectele din el ,dar nu despre altele,fara sa injuri bineanteles.Eu tin cont de parelile tuturor.

  5. ANM said

    esti dragut sa`ti pastrezi injuraturile pt tine? mai ales ca nu am nicio legatura cu mormonii, ateii si ce mai era.
    !!

  6. Paisie Gheară said

    Ce pula mea faci ma aici? Ce pula mea e aici? Bordel? Ai umplut de pizde aici… Daca te mai prind pe blogul meu monahal, te rup. Efeminatule.

  7. buffy said

    Adi, esti cel mai genial!!

  8. andreea said

    ce inseamna afirmatia „credeam ca toate feministele din Romania sunt proaste si curve”?
    ai idee ce inseamna feminismul, cum a aparut, ce a determinat aparitia lui, si de ce inca exista astazi?
    ai aruncat cuvantul, dar poti sa stapanesti subiectul?
    daca te „enerveaza” ideologia, iti poti raspunde de ce?
    crezi ca misoginismul e cumva un motiv de lauda?
    analizeaza inainte sa raspunzi.

    • Adi said

      Foarte superficiala intrebarea… nici nu cred ca merita raspuns.
      Vezi ca am pus un link acolo catre blogul unei tanti care se da mare feminista… si am discutat cu domnia sa ilustrandu-i ca eu sunt mult mai feminist decat ea!

  9. dumnezeueateu said

    Lol ba.
    Tu esti un nimic, un amarat care abia acum, de cateva luni, a reusit sa-si puna internet, un parazit si o epuizare inutila de biti si de timp.
    Parerile tale sunt absurde, gandurile tale idioate si daca ar discuta cu tine pana si un retardat ar avea de pierdut neuroni.
    Esti ca un burete de mare, incerci sa absorbi informatia din jurul tau dar nu faci fata si reusesti doar sa te caci in apa.

  10. Paisie Gheară said

    Adi, şterge viermele ăsta de mai sus. De ce tolerezi asemenea lichele umaniste? Eşti un fraier.

    • Adi said

      Viermele asta nici macar sters nu merita!
      Lasa-l sa zica ca a avut drept la replica… asa e deontologic. Chit ca si l-a folosit in cel mai de cacat mod posibil… dar la ce te puteai astepta de la el!

  11. danielle said

    Adi, esti cel mai genial!!

Lasă un răspuns

 
