Adi's Blog

Cel mai genial blog

De fiecare data cand te enervezi pe cineva

Posted by Adi pe Septembrie 16, 2010

… e ca si cum ai apuca un carbune incins sa arunci dupa respectivul: uneori il nimeresti si ii faci rau, dar de fiecare data iti arzi mana!

28 Răspunsuri to “De fiecare data cand te enervezi pe cineva”

  1. mihnealuion said

    🙂
    e ca si in citatul: „scuipi inmpotriva vantului”!🙂

    • Adi said

      Multumesc mult ca ai tinut cont de ultima mea recomandare🙂

    • Adi said

      Nu bag in seama discutii despre discutii… mai ales ca e evident ca le faci pt ca nu ai habar despre nimic.

      • mihnealuion said

        Adrian, asa e eu nu am habar, insa tot eu sunt cel care ti-a explicat o gramada de lucruri, in timp ce tu doar ai pus banda care cotcodaceste: „bati campii”, „aberezi”, „sugi…”, „habar nu ai” etc.
        Ai dat-o-n stamba si cu citatul cu pricina, ai dovedit tuturor ca nu l-ai inteles;
        ai dat-o-n stamba si cu sensul cuvintelor, cu rolul membrelor inferioare, cavitatea bucala;
        ai dat-o-n stamba si cu presupunerea ca sunt atat de batran, ulterior crezand ca sunt foarte tanar;
        ai dat-o-n stamba si cu „singura gandire utila este… meditatia (fara obiect)”
        pot face bilantul mai departe, insa ce sens are, cand egoul din tine iti bate cerebelul acela facut muci?!
        Poti emite o parere personala pe care sa o sustii cu argumente sau nu?
        Asta e povestea ta.
        Intelegi sau faci iar echilibristica?

  2. Adi said

    „ai dat-o-n stamba si cu presupunerea ca sunt atat de batran”
    Daca te exprimi aproape senil… in plus, nu ai fost marcat de bunul simt de a te prezenta, asadar nu am nicio informatie despre tine… te asteptai sa iti ghicesc varsta?

    „Ai dat-o-n stamba si cu citatul cu pricina”
    Nu stiu cum iti permiti sa comentezi…comentariul meu… atata vreme cat habar n-ai despre ce si de unde este citatul.

    „ai dat-o-n stamba si cu sensul cuvintelor”
    Nu sunt de acord ca introdusul alimentelor in gura nu ar face parte din mancat.

    „ai dat-o-n stamba si cu “singura gandire utila este… meditatia (fara obiect)””
    Cum anume am facut asta?

  3. mihnealuion said

    Mai Genialule, sa o luam din nou babeste:

    a.care elemente din cele scrise de mine iti sugereaza ca sunt spuse de un senil, tinand cont de o comparatie simplista – in timp ce abandonezi subiecte (gen mancatul cu mana nu cu gura, intelegand ca digestia inseamna a „manca”; gen subiectul postarii tale) – adica o vadita incoerenta!;
    b. sunt un copil mic si retard, nu am inteles de ce tu doar ai postat un citat ca pe ceva emanat din creierasul tau genial. Nu este ceva ce tine de permisiv sau nu. Ai postat un titlu si ai asteptat feedbackul (sau nu esti constient nici ce faci?)
    Mi-e indiferent cine l-a emanat, pe mine ma interesa care anume parte din om trebuie sa o cunosti pentru a sti daca iti este cineva dusman sau nu. Inca nu-ti este clar?;

    c.te-ai oprit doar la „mancat”?🙂
    sunt atatea cuvinte carora le-ai schimbat semnificatia…
    a duce la gura, nu-nseamna musai mancat. Iti dau exemplu sugerea pulii pe care tot o invoci pe blogurile straine tie, pentru a-ti face reclama!

    d. pai daca un om gandeste cum ca singura gandire utila este meditatia, si apoi continua intr-un comentariu (nemaifiind ajutat de citate) sa sustina ca meditatia este „fara obiect”, cum dracu sa nu o dai in stamba?
    Cate feluri de meditatie sunt?!
    a?
    Eu ti-am zis ca faci echilibristica intre cunoastere si lipsa cunoasterii desavarsita!
    Cine bate campii????😉

    • Adi said

      Deci incepand cu acest moment imi bag pula-n ma-ta si comentezi direct in spam. Suge-mi-ati cu totii si cu spor pula, ateisti jegosti ce sunteti… cac cativa ca voi in fiecare zi!

      „a duce la gura, nu-nseamna musai mancat.”
      Eu am zis ca mananci rahat cu gura plina si cu ambele maini!

  4. mihnealuion said

    Adi, esti cel mai genial!!

  5. mihnealuion said

    Adi, esti cel mai genial dintre cei mai geniali!!

  6. clonaluiadriangenialul said

    Adi, esti cel mai genial!

  7. mihnealuion said

    Adriane, ai grija de scula ta, pe unde o bagi, ca s-ar putea sa gandestim maibine cu ea decat cu capul de pe umeri!
    :)))

  8. jiji said

    Adi, unii nici la 80 de ani nu inteleg cu adevarat(nu doar teoretic sau intelectual) ideea din postul tau. desi e foarte succint postul acesta este printre cele mai bune de pe blogul tau . incearca sa nu mai arunci cu carbuni in comentatori care te provoaca ,be cool! te inteleg ,si eu am aceeasi problema cu controlul sentimentelor.

    • Adi said

      Multumesc!
      Ce ciudat e ca commentul asta a intrat automat in spam… bine ca m-am uitat🙂

    • mihnealuion said

      Nene Jiji, cei de 80 de ani isi vad de pipitele lor tinere pe care voi nu aveti aderenta la ele… astfel ca va flatulati unii pe ceilalti ca sunteti destept si potenti.
      Nu sunteti in stare sa raspundeti la intrebari simple, dar-mi-te sa intelegeti o fraza alambicata.
      Ai dreptate in privinta faptului ca postul lui e cel mai bun!
      Nu ai pleznit-o cu bosorogeala, va molipsiti unul pe celalalt, va preluati ideile, si le repetati la nesfarsit!
      Cand vedeti ca nu mai tine figura, apelati la limbajul colocvial, crezand ca astfel argumentati.🙂
      Pe de alta parte ai facut bine ca i-ai ridicat moralul adrianului, are nevoie!
      isi pierde din autostima, si maine s-ar putea sa-si taie beregata!🙂

      • Adi said

        „dar-mi-te”
        DARMITE… Ai incercat sa o repari cu virgula, dar ai sarit in put… nu te-a dus mintea ca nu are niciun sens secventa aia de cuvinte cratimate:) Puti de prostie!

    • mihnealuion said

      bai trogloditule, ia mai cauta tu pe fratele tau goagal si vezi daca nu te-ai grabit iar ca fata mare-n …!
      Daca a inceput sa-ti miroasa, e clar ca deja creierul e spre pane!🙂
      Esti miraculos!
      Esti magnific!
      Toata ziua am ras… iar cei carora le-am trimis linkul au facut pluta pe uscat!
      :)))
      Poate ajungi vedeta la „asa da, asa nu”!🙂

      • Adi said

        Nu folosesc google… ca sa vad ce emisiune e aia🙂
        http://dexonline.ro/definitie/darmite
        http://dexonline.ro/definitie/dar-mi-te
        Nu mai suge ma-ta pula?😦

      • mihnealuion said

        Nu stiu, dar poti sa te duci in cimitir sa o intrebi!🙂
        Mai talambule, mai defect genetic, asa stii tu sa cauti ceva?
        Ia de aici:
        http://www.archeus.ro/lingvistica/CautareDex?query=DAR%C4%82MITE
        Nu am scaner, sa-ti trimit etimologia cuvantului chiar din „limba si literatura romana” editata de Academia Romana!
        Nu te doare atata genialitate?🙂
        sub minus?!🙂

      • Adi said

        Ma duc la cimitir sa ma cac pe crucea ma-tii!
        Iar incerci bait-and-switch, ca la faza cu mancatul cu mana?
        Tu ai scris dezlegat, iar eu ti-am spus ca se scrie legat… apoi bagi un link NEOFICIAL in care oricum zice ca se scrie legat. Ce etimologie?

      • mihnealuion said

        Ai dreptate, Adi, Genialule, este corecta scrierea impreunata. Eu credeam gresit ca se scrie despreunat!

      • mihnealuion said

        Adriane, multumesc pentru participare!
        Ma bucur ca ti-am descoperit blogul, mi-ai produs valuri de rasete (si nu numai mie).
        Spor la treaba in cladirea blogului comic.
        Ai dreptate, esti atat de subtil, incat ceilalti nu s-au prins ca tu faci caterinca!
        Am intrecut suta comentariilor, te-am enervat suficient incat sa-ti scot ateismul pe care-l condamni pe nas si pe urechi, dar mai ales prin scula aceea bleaga cu care ai ajuns doar sa poti fute mortii si crucile.
        Am vrut sa te determini sa-ti aplici aforismul!
        Nu a fost greu!🙂
        Genialule, te salut!
        Iubesc netotii, retardatii,pentru ca ei sunt precum copii: naivi.
        O noapte de vis si un vis de noapte!

      • Adi said

        Eu nu pot fi enervat.
        Iubesti netotii, retardatii… din reciprocitate.

      • mihnealuion said

        Adi, esti cel mai genial!!

  9. mihnealuion said

    adi esti varza!:)

Lasă un răspuns

 
