Adi's Blog

Cel mai genial blog

In Biblie gasesc raspuns doar aceia care nu isi pun intrebari

Posted by Adi pe Octombrie 11, 2010

Dumnezeu nu privilegiaza un grup de oameni, El nu iubeste inegal. Soarele isi imparte in mod egal razele sale asupra tuturor lucrurilor de pe pamant, dar unii vor iesi in intampinarea luminii, iar altii vor sta in intuneric. Similar, in Bhagavad-Gita, Dumnezeu ne spune ca, daca vrem uitarea, El ne da uitarea, dar daca vrem sa Il cunoastem, el ne da aceasta cunoastere. De ce nu se spune asta intr-un verset clar in Biblie? Nu ar fi putut sa spuna la fel de direct asta si in Biblie? Asta tine de nedreptatea lui Dumnezeu sau de faptul ca daca vrem uitare, El ne da uitare? Si incet, incet, putem urca catre realizarea spirituala sau sa coboram catre zonele intunecate ale nestiintei, prin alegerile noastre, stau sau nu stau in fata razelor Soarelui.
Pentru a ajunge la Bhagavad-Gita este nevoie de vieti nenumarate, procesul este similar cu sedimentarea unei roci.

37 Răspunsuri to “In Biblie gasesc raspuns doar aceia care nu isi pun intrebari”

  1. Ramona J said

    tu ai o problema cu mine? Ce legatura are comentariul „m…..e la iehovisti, mormoni, bla bla” cu blogul meu? Te-a deranjat cineva cu ceva? Eu nu inteleg ce anume te-a determinat si cum ti-ai permis sa pui asemenea trivialitati pe un blog al carui topic nu are nicio legatura cu religia si daca ar fi avut prin absurd oricum nu aveai dreptul sa injuri.E a doua oara cand imi trimit un asa comentariu,care-i problema ta de fapt? Daca ai asemenea conceptii posteaza-le pe site-urile si blogurile religioase nu la mine caci nu folosesc la nimic cu exceptia mazgalirii fara rost a unui blog pentru fete cu vorbe care nu iti fac deloc cinste.Nu am mai auzit asa ceva,sa injuri din senin,fara motiv si rost,afectand persoane pe care nu le cunosti si care nu au nicio legatura cu tine si cu mentalitatea si credintele tale.As aprecia daca ti-ai redirectiona atacurile spre cine are fanatsime religioase nu spre mine care nu am nicio treaba cu domeniul.Ai vazut ca nu ti l-am aprobat ai intrat sa il pui din nou…deci e clar ca nu a fost o intamplare si o alegere deliberata.Nici macar tu nu ai putea raspunde pentru ce ai ales blogul meu,cum poti sa injuri asa pe oricine aiurea?

    • Adi said

      Nu am nicio problema cu nimeni… cu exceptia celor mentionati in mesaj🙂
      Imi pare rau daca am postat de 2 ori… a fost intamplarea de a se intampla acelasi lucru de 2 ori (nicidecum vreo intentie ofensatoare din parte mea)!

  2. Beto said

    Mi se pare stupid un blogger bun ca tine sa injure pe alte bloguri pentru simplu fapt ca nu ii suporta pe altii care au orientarea religioasa diferita de a ta. Si in plus nimeni de pe blog nu se incadreaza in ceea ce ai spus tu. O zi buna

  3. Macar daca lasi comentarii de genul ala lasa-le la un articol care are legatura cu asa ceva.

  4. Mifo said

    Mersi pt mesaj!
    Credinta nui obligatorie, ca ateu nu te injur ca crestin dc ma injuri?

    Credeti fiecare in ce vreti, eu sunt liber sa cred in ce vreau, si cred da nu in zeitati ci cred in mine, asa ca usor cu injuraturile la mine pe blog😉 nutenjur nu ma injuri!

  5. Vali said

    „Muie la iehovisti, mormoni si atei!” ?

    Argumenteaza-ti decizia de a da un astfel de comentariu pe blogul meu. Daca esti capabil, vino cu argumente subiective.

    Fara argumente, mesajul tau nu e decat o metoda ieftina si de prost gust folosita pentru a-ti atrage vizitatori pe blog. Dovedeste-mi contrariul daca esti capabil😉

    • Adi said

      N-am ce sa iti dovedesc… ai dreptate!🙂

      • Beto said

        Exact acelasi lucru am vrut sa iti spun si eu, dar la ce folos Adi. Un om este cautat dupa modul lui de a scrie si sa lupte din greu sa ajunga la un anumit nr de vizitatori pe zi, daca tu lasi injurii pe bloguri, bineinteles tot noi te vizitam, mesajul fiind deja sters sau la spam. In acelasi timp puteai lasa un mesaj frumos de admirat si toti blogerii care au fost „jigniti” intrau pe tine, lasand o replica frumoasa.

    • Adi said

      Beto, pt ca ai fost asa amabil, de mi-ai comunicat gandurile tale… iti voi implini dorinta!🙂

  6. judy said

    Daca ai probleme,te rog descarca-te in alta parte!!!

  7. Ioana said

    Esti un pic cam ciudat. Eu sunt de religie ortodoxa si nu pot sa inteleg ce legatura avea comentariul tau cu postul meu. Am considerat ca nu o sa il aprob dar nu cred ca e corect ce faci. Un crestin adevarat nu injura crestinii de alta religie decat cea a lui.

    • Adi said

      Ioana, multumesc pt amabilitatea de a raspunde comentariului meu… dar nu se impunea:)
      Felicitari pt optiunea ta in materie de religie! Evident, te situezi printre numeroasele persoane mirate de incidentul prezentei comentariului meu pe blogurile lor🙂

  8. sorin said

    Adi, esti cel mai genial!!

  9. involutiaspecieiumane said

    Iisus in calitate de fiu,are calitatile alea care le-am prezentat,iar crestinii venereaza personalitatea Lui Iisus,ca Om intre oameni,deci cum spunea si Clement din Alexandria”Dumnezeu S-a facut om,ca de la om sa invete cum se face omul Dumnezeu”.
    Acesta e omul cel nou,faptura cea noua,omul nascut de sus,omul cu reflexul vesniciei lui Iisus,rasfrant in afara de chip,simplu in toata fiinta Sa.Fiinca Iisus e omul cerului si S-a tesut pe Sine in firea cea omeneasca,de aceea,El se impune tuturor oamenilor si tuturor veacurilor,cu atat mai mult cu cat ar vrea unii sa se scape de El.

  10. mihaela said

    Dumnezeu vrea ca noi să-L căutăm. Dacă îl căutăm din toată inima Îl vom găsi. Nu ne dă mură-n gură pentru că nu vrea să ne incurajeze lenea🙂

    „Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta cu toată inima.” Ieremia 29:13

  11. mihaela said

    vorbele astea sunt din Vechiul Testament🙂

  12. mihaela said

    cum sa fie traditie orala, doar pana si Isus in NT a citit din VT, si orice evreu respectabil🙂 pe la varsta de 6 ani stie sa citreasca din Tora🙂 sau o stie chiar pe de rost🙂

    • Adi said

      Da, Tora-i Tora, dar restul e traditie orala!
      Mai mult, daca Nu ne dă mură-n gură pentru că nu vrea să ne incurajeze lenea, atunci cu siguranta ca o carte este culmea murii-n gura!

  13. mihaela said

    nu-i chiar asa. de ex. Isus a citit din Isaia, si Isaia din cate stiu eu nu face parte din Tora. Pe urmă mai depinde și de carte; una e să citesti o carte pentru copii (cum fac eu, dar numai și numai obligată de situație🙂 ) și alta e sa citești un tratat de fizică.

    • Adi said

      Nu prea am inteles analogia🙂
      Iisus a citat multe chestii… care nu trebuie neaparat ca erau scrise la momentul respectiv!
      Putea foarte bine sa citeze din traditia orala… in plus, evreii erau eminamente analfabeti, asadar nu are niciun sens sa vorbesti de Cartile Bibliei in forma scrisa.
      Poate existau si in forma scrisa, dar aia carora li se adresa le cunosteau oral (asa cum si pana astazi numerosi musulmani invata Coranul fara sa stie sa citeasca), nu pentru ca le-ar fi citit… in fond, nu era mass-media pe vremea aia, sa ajunga toti evreii (daca ar fi stiut sa citeasca)… chiar sa le citeasca!

  14. mihaela said

    evreii analfabeti ?!?!? încă din sec. I copiii evrei erau invatati sa citeasca incepand de la varsta de 3 (trei) ani. Daca parintii nu erau in stare sa-i invete ei insisi exista obiceiul sa angajeze pe cineva sa o faca. La varsta de 6 (ȘASE) ani un copil evreu era capabil sa scrie si sa citeasca. De la 6 ani frecventau sinagoga unde citeau Tora si o invatau pe de rost. La 13 ani (bar mitzvah) stiau Tora pe de rost plus o parte din psalmi si profeti. Iar aceasta instructie era atat pentru baieti cat si pentru fete.

    Cum s-ar zice la 13 ani cunosteau mai bine biblia decat o mare parte din teologii din ziua de azi.

    • Adi said

      Esti obsedata!
      Nu vad absolut niciun motiv pt care cineva fara bujii lipsa se apuca sa studieze ceva din care sa rezulte asemenea informatii🙂
      In plus… m-ai spart cu secolul 1!
      Ce sa spun… au invatat si evreii sa scrie in secolul 1… vai, indienii scriau deja de 3 milenii!

  15. mihaela said

    nu intelegi! toti evreii stiau sa citeasca in sec. I.

    râde ciob de oală spartă🙂 tu ai o obsesie cu indienii🙂

  16. mihaela said

    sa înțeleg că asta e modul tău mai tandru de a recunoaște?🙂 (obsesia🙂 )

  17. mihaela said

    atunci să înțeleg că era un compliment pentru mine? 😯 (ai spus că aș fi obsedată de evrei🙂🙂 )

Lasă un răspuns

 
