Adi's Blog

Cel mai genial blog

Cincinalul… intr-1 an!!

Posted by Adi pe Octombrie 12, 2010

In urma cu aproape 1 an… s-a intamplat un miracol!
Mai precis, am avut geniala idee sa creez acest genial blog!
Am inceput, mai timid, mai tupeist, sa imi prezint ideile mele geniale spre bucuria si intelepciunea publicului larg…
De la sociologie, stiinta, literatura, sport… am ajuns la hardcore, filosofie si religie. Ulterior, m-am implicat activ in dezbateri si polemici etc… si iata ce a rezultat!

Vizitatorii nu s-au lasat mai prejos si au buznit sa deguste mostrele genialitatii mele, motiv pentru care le multumesc foarte calduros celor peste 40.000 care au calcat, in acest minunat an, portile acestui minunat blog!

Reamintesc si de performanta outstandinga de a ocupa locul 32 in clasamentul celor mai bune bloguri WordPress romanesti!
Cele mai apreciate creatii au fost:

12 Răspunsuri to “Cincinalul… intr-1 an!!”

  1. involutiaspecieiumane said

    Bravo maestre,ma bucur pentru tine!

  2. Torent. said

    La multi ani geniali !!
    Trebuie sa dai de baut ! :>
    Cand ti-am descoperit blogul(acum 4-5 luni) aveai in jur de 11,000 de vizitatori , de atunci s-au inmultit considerabil … geniile .
    Vreau sa-ti citesc si eu articolele de literatura !

  3. Adi, esti cel mai genial!!

  4. Delilah said

    sa-ti spun multumesc pt comentariul tau care nu avea nicio legatura cu ceea ce scrisesem eu sau sa te rog sa nu mai imi dai astfel de commuri? nu ma intereseaza parerile tale religioase,blogul meu nu promoveaza asa ceva.

  5. Mda™ said

    Nu e trist ca 3 din 5 bloguri din topul ala sunt despre religie?

  6. Cristian said

    Pe mine nu ma vezi cu spammuri pe blogul tau, asa ca tine-ti impresiile habotnice acasa, sau pe blogul prpriu si pe al altora fi la subiectul respectivului post.Eu nu intru aici sa trambitez mai stiu eu ce credinta am sau idei,asa ca te rig sa faci la fel!

Lasă un răspuns

 
