Adi's Blog

Cel mai genial blog

Capodopera maestrului Lex

Posted by Adi pe Octombrie 14, 2010

26 Răspunsuri to “Capodopera maestrului Lex”

  1. Lex said

    mai genial decat Adi?

  2. dmd said

    Pentru Adi.Sunt un crestin ortodox obisnuit, mai in varsta bine fata de tine.De regula sunt un tip calm si imi vad de patratul meu.Am primit un spam de la un dezaxat,probabil si frustrat,in care imi vorbea urat.(am mai primit mizerii din astea,fara sa-mi fac nervi pentru ce nu merita)Ce parare ai de oamenii care isi consuma timpul cu asa ceva,mai ales daca se considera crestini?

    • Adi said

      Nu ma intereseaza! Nu ma „consider” crestin🙂
      Daca iti pui problema sa te enervezi… mai mult, chiar din asa ceva… atunci crestinismul tau este indoielnic!

  3. Adi said

    Da🙂

  4. Torent. said

    Aditza,nu am mai fost amuzata de un post de-al tau de cand ti-am descoperit site-ul(atunci criticai cu inversunare ateistii) , insa dand play pe “capodopera” mi-am reamintit “vremurile trecute” . Dar amuzamentul s-a transformat in plictiseala dupa aprox 2 minute si pentru ca vroiam sa mentin atmosfera initala m-am gandit sa transcriu inflacaratul monolog , bineinteles adaugand semne de punctuatie unde am considerat necesar, in speranta ca imaginea “maestrului” mai poate fi salvata :

    “…Moralitatea nu poate să fie , ăăă, ceva ce conţine descrierea lumii, nu poate sa fie o ştiinţă cum ar dori unii să fie , degeaba încearcă cu psihologia evoluţională să , ăăă, găsească o fundaţie pentru moralitate , fiindcă pur şi simplu nu se poate găsi una . Moralitatea nu are treaba cu descrierea lumii , fiindcă are treabă doar cu prescrierea , ăăă, cu ceea ce , ăăă, trebuie făcut , iar ce trebuie făcut nu e nimica ,deaia moralitatea(lipseste predicatul) mai mult treabă cu religia care se ocupă cu “oamenii trebuie să facă nuş ce şi nuş ce”-nişte tampenii aberante. Ştiinţa nu poate să ne spună ce trebuie să facem , asta nici dacă descriem natura umană prin psihologie evoluţională sau biologie , nici atuncea nu va fi , ăăă , o fundaţie pentru a avea o moralitate că… gen noi suntem aşa ş-aşa rezultă că noi trebuie să facem aşa ş-aşa. Fiindcă asta e pur si simplu aberant , este o eroare a naturalismului în etică fiindcă sunt multe acte naturale care le considerăm imorale şi multe care le considerăm morale, dar asta nu înseamnă că toate sânt în mod necesar morale sau toate sânt în mod necesar imorale adică şi furtul sau violul sau crima sânt mor…sânt naturale , dar asta nu înseamnă că sânt morale sau imorale…”

    Se mai poate comenta ceva ? Inca o data ma conving de variatele specimene ce populeaza youtube-ul . Acesta este un exemplu clar de supraapreciere la adresa propriei persoane . Individul ne introduce in lumea eticii adoptand detasat atitudinea omului superior: “fiindca pur si simplu” , apoi se hazardeaza sa introduca in context cuvinte “pompoase” fara a observa ca nu este capabil sa formuleze o fraza coerenta cap-coada. Interjectiile sunt la putere , termenii “din popor” la fel (nimica , sânt , nuş ce şi nuş ce etc) , acelasi cuvant repetat obsesiv si lista poate continua . Claritatea , concizia si limbajul formal lipsesc evident din ceea ce se vrea a fi o “capodopera” . Nici macar o parere personala nu se poate numi acesta insiruire de fraze . Atunci cand sustii un lucru de care esti ferm convins esti hotarat , implicat si coerent , nu folosindu-te de clisee sau invartindu-te in “jurul cozii” .
    E trist sa vezi situatia in care am ajuns : nu stim sa comunicam , in schimb pretindem sa fim intelesi .
    Mie niciodata nu mi-ai moderat comentariile , insa cum pt toate exista un inceput iti spun sincer ca ai fost in pana de genialitate cand ai decis sa postezi asa ceva pe blog . Nu e demn sa promovezi astfel de specimene. Desi judecand dupa parerea care mi-am format-o despre tine cred ca este pus la cacealma . Trebuia totusi sa introduci ghilimele de rigoare in titlu !

    P.s: Stii ce m-a impiedicat sa continui auditia dupa cele 2 minute in ciuda tuturor circumstantelor cu privire la logica si exprimare ? Vocea ! Nimic remarcabil care sa inspire incredere , profunzime … doar un timbru ragusit , superficial.

    P.s.s: E clar ca sunt plictisita , altfel nu scriam comentariul asta kilometric:))

    • Adi said

      E vina lui Lex, nu a mea!
      Si eu am inceput sa casc… cam pe la min 2🙂
      Citeste si comenteaza articolele SCRISE de mine!!

      • Torent. said

        Citesc articolele scrise de tine , dovada prezenta mea pe blog ! Insa religia nu este punctul meu forte , de aceea nu am hazardez in a comenta acolo (desi cred ca m-as descurca mai prezentabil decat „sus-mentionatul”).
        Si in plus spiritul de contradictie ar interveni (din nou) solicitandu-ne pt comentarii laborioase , in comparatie cu situatie prezenta unde eu imi expun parerea si tu te rezumi la a-mi da dreptate

    • Adi said

      Iti voi explica… pentru ca sa il intelegi pe Lex… iti trebuie o capacitate speciala… si o gramada de rabdare!
      Daca se poate spune ca eu ii favorizez promovarea clipului sau, o fac din amicalitate, nu neaparat ca ar fi de o valoare deosebita!
      Totusi… cumva este! Din nefericire, Lex are probleme catastrofale cu exprimarea, dar cumva eu pot sa intrevad ce vrea sa zica… desi nu reuseste sa exprime🙂
      Mi se intampla si mie, cand vreau sa transmit ceva cuiva, sa mi se para ca respectivul ar sti deja la ce m-am gandit eu🙂
      In asemenea situatii se naste expresia „stii tu”🙂
      Din nefericire pt Lex, el nu isi da seama aparent niciodata ca nu toata lumea realizeaza ce vrea el sa zica… fara propriu-zis sa zica🙂
      Totusi…e bine ca face demersuri originale, iar, strict referitor la asta… ca idee, e, dpdv meu, mai bine sa consideri ca nu exista deloc morala decat sa construiesti sisteme morale din toate prostiile, cum ar fi hedonism sau evolutionism… asta ar fi o catastrofa!
      Eu sunt optimist si interpretez prestatia lui Lex ca un argument puternic ca nu exista morala ateista si ca ateistii nu pot fi morali (de altfel, chiar el „argumenteaza” ca moralitatea ar fi o inventie religioasa)!

      • Torent. said

        Nu conteaza ce vrea sa spuna , conteaza ce spune ! Un surdo-mut nu are posibilitatea sa-si arate potentialul prin cuvinte si totusi se face inteles prin alte mijloace.
        Prin urmare cum poti sa-l sustii pe cel care detine „inzestrarile firesti” si care asteapta ca tu sa-i anticipezi vorbele ? Exista persoane inteligente in adevaratul sens al cuvantului ce nu au parte de atata .. indulgenta . Asta nu inseamna ca daca „lumea virtuala” promoveaza astfel de specimene cea „reala” nu le aminteste … statutul.
        Si totusi consider ca ai fost subiectiv in legatura cu prestatia lui . Cred ca te lasi prea mult influentat de aceasta amicitie .
        Eu prefer oamenii ce stiu sa se faca intelesi.

      • Lex said

        @Torent,

        Fa proasto, tu, in mortii matii, ai vreo critica asupra continutului? din ce ai scris e clar ca nu ai. Esti doar o tuta care isi da cu parerea despre stil si forma. Eu nu sunt aici artist sa fiu sclavul formalismului. Daca vrei extaz estetic nu era nevoie sa te uiti la clipul meu pe youtube.

        Ce mortii matii stii tu despre filozofie? Doar mananci cacat pe aici. Standardele estetice sunt doar preferinte personale. Nimic din ce am zis nu trebuie sa-ti placa tie. Daca aveai o critica asupra continutului atunci iti raspundeam. Dar nu ai din ce am vazut, daca ai astept. Daca nu, cum am mai zis, iti urez un calduros „date-n mortii matii’ cu ‘date’ in loc de ‘dute’, ca la tzaranii mei bunici care m-au invatat sa vorbesc.

        Altceva, mai vrei? Jet.

      • Torent. said

        Deci esti chiar determinat sa devii mascarici!

        Continua sa persisti in propria ignoranta.
        Critica asupra continutului ? Pai fragmentelul ala transcris de mine spune tot.
        Conteaza ce stiu despre filosofie ? Tu ce stii ? Sau sa formulez altfel : la ce-ti foloseste sa devii soarece de biblioteca incercand sa memorezi frazele marilor filosofi , cand tu esti zero in a fii in stare sa vorbesti cursiv limba natala?
        Poti sa astepti mult si bine , n-am chef sa te aduc eu cu piciorele pe pamanat. Cat despre iesirile tale …chiar nu ma impresioneaza . Iti evidentiezi lipsa acuta de comunicare. Oare atat de salbatic esti si in realitate ? Nu cred ! Probabil faci parte din categoria persoanelor ignorate , ale caror pareri nu sunt niciodata luate in considerare si care implicit nu stiu sa se impuna. Fapt dovedit ! Asa ca atunci cand te vezi singurel in fata calculatorului incerci sa faci pe durul . Deci descarca-te … injura cat vrei … daca asta te face sa te simti mai bine. Cred ca e teribila senzatia sa vezi in fiecare om un dusman . Succes cu asta!
        E admirabil ca te-au invatat bunicii sa vorbesti , tarani sau nu … tot oameni sunt. Insa rusine invatatoarei ca nu a insistat mai mult pe aplicarea cratimei (da-te,du-te). Tot nu ai reusit sa injuri corect . Mai incearca!
        Daca mai vreau altceva? Cu siguranta ! Ramane de vazut daca esti si tu inclus.

    • Lex said

      Muie, poti sa te plangi de limbajul meu popular cat vrei tu.

      Eu nu tin discursuri de politician sau orator in mortii matii. E o tema filozofica, nu e nici eseu scris pentru limba si literatura romana, nici discurs politic ca sa fiu popular.

      Daca esti imbecil/a si nu intelegi ce am spus acolo atunci macar taci dracu din gura. Nu te mai schimonosi pe aici ca vaaai ma plictiseste. Dute-n mortii matii si citeste dialogurile socratice ca sa te distrezi.

      Ce claritate vrei in mortii matii? Am spus clar – distinctia dintre ce este si ceea ce trebuie. Prescriere si descriere nu-s cuvinte pompoase. Uite aici o expresie pompoasa ‘mars in mortii matii’.

      • Torent. said

        Usor , respira-inspira ..nu te hiperventila ca-ti intensifici „ăăăă”-urile si risti sa devii complet incoerent .
        Nu “ma plang” nici la propriu , nici la figurat , doar ma amuz din moment ce am pe seama cui .
        Este o tema filosofica ? Serios ? Cu greu am putut remarca asta . In fond poti sa afirmi si sa sustii ce vor neuronii tai , asta nu inseamna ca iti si iese . Nici tu nu esti sigur pe ce ai vrut sa transmiti ,cel putin asta reiese din exprimarea ta foarte ”cursiva”. Te sfatuiesc sa nu incadrezi aceasta “chestie” intr-o tema filosofica , pana si bunicul spune detasat lucruri mult mai intelepte.
        E strict problema ta daca esti adeptul “pupincurismului” si la prima critica actionezi ca un primitiv aruncand cu insulte fara sa ai in vedere ca singur te faci de cancan si esti penibil . Noroc ca sunt imuna la frustrati si la frustrarile lor!
        Ma “schimonosesc” unde vreau si cum vreau , nu vad cum ai putea sa ma impiedici , te anunt ca n-am “prins” vremea lu` Ceasca sa am motiv sa tanjesc dupa comunism si cenzura(ca altii).
        Iti atrag atentia asupra perceptiei tale eronate despre “claritate” (consulta si tu un dex).
        Si ca sa te linistesc afla ca am inteles mesajul repetarii obsesive ale acelei sintagme , asta nu inseamna ca ma conformez . Dar macar daca injuri , atunci fa-o intr-o maniera corecta.”Mortii ma-tii” !!

        P.s: Ma amuzi teribil . Continua , exista mari sanse sa te remarce Băse si sa te ridice la gradul de “bufon al …filosofiei”.

      • Torent. said

        al*

    • Adi said

      Torent, admir foarte tare la tine faptul ca mentii o echidistanta neasteptata intre a fi si a nu fi influentata de ceea ce zice Lex🙂
      Daca un surdo-mut vrea sa iti zica ceva, il jetezi din start pt ca nu se poate exprima pe limba ta?
      Putina bunavointa face minuni!!
      Ma bucur ca si tu apreciezi inteligenta… urmeaza doar sa progresezi incat sa o apreciezi… indiferent daca e multa sau putina!🙂

      • Torent. said

        Aditza nu e nevoie sa fii sarcastic . N-ar avea ce sa ma influenteze la respectivul. Asta nu se pune in cazul tau , ca doar sunteti amici virtuali si automat nu-l poti defavoriza fiind de acord cu mine. Plus ca intervine si solidaritatea aceea “masculina”.
        Lex e surdo-mut ? Doar in cazul asta i-as mai acorda o sansa . Eu nu vad in el decat o persoana care are pretentia sa imprastie „invataturile” lui pe tot cuprinsul youtube-ului , fara a avea insa un scop precis.
        Nu pot cataloga inteligenta ca fiind “multa sau putina”. Pur si simplu inteligenta este…inteligenta.Dar daca sustii ca poate avea grade de comparatie , tie iti respect parerea. Sunt constienta ca mai am foarte mult de progresat,insa in acelasi timp nu tanjesc dupa “ce voi fi”…toate la timpul lor.

    • Adi said

      Aoleu, Torent, nu sunt sarcastic!
      Ma refeream ca te-a influentat… in sensul ca ai gasit de cuviinta sa comentezi la acest subiect…
      Ceea ce ma face oarecum nervos, avand in vedere ca nu ai comentat niciunul dintre subiectele propuse de mine… ci ai optat pt cel al lui Lex!
      In plus, ti-am zis ca nici eu nu am gasit nimic interesant, dpdv stiintific, la expunerea lui Lex… deci sunt mai degraba de acord cu tine decat cu el!
      Plus ca nu imi plac constantzenii :>
      „imprastie “invataturile” lui pe tot cuprinsul youtube-ului” ?
      Come on! Macar daca chiar ar fi capabil a face-o… ar fi amuzant🙂
      Ma refeream sa cauti sa apreciezi daca poti sa gasesti ceva inteligent totusi in tot discursul lui!! Evident ca am inteles ca majoritatea nu se incadreaza… dar si minoritatea conteaza!!

      • Torent. said

        Nu am comentat la celelalte articole pt ca … sa zicem ca se afla pe un “taram nesigur”. Imi expun ideile numai atunci cand sunt complet sigura ca, ceea ce sustin este logic, implicit dreptatea fiind de partea mea. Plus ca detin un caracter foarte flegmatic si tipic oltenesc , iar inspiratia ma izbeste la articolele mai … relaxate,unde ma pot desfasura in voie.
        Cu riscul de a ma repeta : eu vreau ca un om sa-mi dovedeasca faptul ca este inteligent. Si asta nu tine de superficialitate.

    • Adi said

      Poti beneficia de autoritatea increderii in mine: eu il consider inteligent🙂
      App…. poti sa comentezi (celelalte articole) si ca sa intrebi, sa obtii precizari, clarificari etc. … indiferent de nesiguranta taramului! Tocmai ca sa facem taramul mai sigur!🙂

      • Torent. said

        Daca iti respect convingerile,asta nu inseamna ca sunt si de acord cu ele.
        Nu am afirmat ca il consider un retardat sau ceva in gen,doar ma distrez si eu putin , mai trece timpul.
        Articolele de care vorbesti trebuie tratate cu seriozitate , adica nu e suficient sa te intreb , trebuie sa ma documentez si eu din surse externe si asta necesita multa dedicare si timp. Si momentan timpul meu este destinat in mare parte anatomiei:)).
        Dar uite , iti propun ca peste 3 saptamani sa dezbatem un subiect : „trupul si sufletul”. Exista o conexiune intre cele doua dupa moarte ? Sa nu lansezi nicio idee acum ! (indiciu: at voi diseca primul cadavru:D)

    • Adi said

      Sunt ingrozit… in fine, ma voi abtine sa iti explic ca am scris deja un articol comprehensiv pe tema asta🙂
      Iti recomand sa te pregatesti… disecandu-l pe Lex…dpdv intelectual!🙂

      • Torent. said

        Ia gata ca deja i-am acordat suficienta importanta acestui Lex.:))
        OK…si eu ma voi abtine sa nu caut articolul pt a-l citii.:))

    • Adi said

      Trebuie ca pe vremea lu Ceausescu era cel mai misto! Cenzura este cool.

    • Adi said

      Libertatea este cel mai rau lucru din lume!

Lasă un răspuns

 
