Adi's Blog

Cel mai genial blog

Daca nu as fi fost atat de genial si nu as fi aratat atat de bine, cu siguranta ca as fi fost si eu ateist!

Posted by Adi pe Octombrie 14, 2010

17 Răspunsuri to “Daca nu as fi fost atat de genial si nu as fi aratat atat de bine, cu siguranta ca as fi fost si eu ateist!”

  1. Ciprian D said

    Adi, esti cel mai genial dintre cei mai geniali dintre cei mai geniali!!

  2. Ciprian D said

    Adi, esti cel mai genial dintre cei mai geniali dintre cei mai geniali dintre cei mai geniali!!!

  3. Adi, esti cel mai genial!!

  4. Bau-bau said

    Da, ai o minte brici, fier-beton. Ne-ai spart capul cu cugetarile tale.

  5. Bau-bau said

    Eu zic sa le arati si altora cat te sustinem… atat prietenilor dar si nesimtitilor de atei, lipsiti de credinta . Sa stie ca nu sunt mai superiori tie!

  6. Mda™ said

    Esti si tu un fel de geniu mai mic, nu?

  7. Cris said

    Dar daca ai fi aratat doar bine si ai fi fost prost? Ai fi fost atesit?

  8. Mi-e scarba….

  9. Nici eu nu sunt pe departe dar nu cred ca daca esti prost trebuie neaparat sa fii ateu. Bafta esti cel mai tare.

  10. a si era sa uit ai la blogroll adresa ta de hi5 , asta nu inteleg te citesti sau te privesti in poze sa vezi ce ,, frumos” esti. Am o dilema as fi recunoscator daca mi-ai raspunde, sunt mai prost nu inteleg sau poate nu vreau sa inteleg. Multumesc anticipat!

  11. […] Daca nu as fi fost atat de genial si nu as fi aratat atat de bine, cu siguranta ca as fi fost si eu … Thu Oct 14, 2010 18:25 pm […]

Lasă un răspuns

 
