Adi's Blog

Cel mai genial blog

Eu vreau sa traiesc 120 de ani, ca sa ma asigur ca mor toti dusmanii mei… de ciuda

Posted by Adi pe Octombrie 31, 2010

3 Răspunsuri to “Eu vreau sa traiesc 120 de ani, ca sa ma asigur ca mor toti dusmanii mei… de ciuda”

  1. […] Eu vreau sa traiesc 120 de ani, ca sa ma asigur ca mor toti dusmanii mei… de ciuda Sun Oct 31, 2010 19:52 pm […]

  2. eu as vrea sa mor maine sa fiu sigur ca dusmanii nu mai sunt

    • Adi said

      Subiectiv🙂
      Intr-adevar, moartea pare cel mai inspaimantator lucru pentru un om… dar, totodata, este si cel mai bun lucru! Cu siguranta viata pe Pamant ar fi iadul, daca ar trai etern toti bogatii si oamenii rai si criminalii!
      Asa… dupa cum genial sublinia Eminescu:
      Desi trepte osebite le-au iesit din urna sortii
      Deopotrivã-i stãpîneste raza ta si geniul mortii!

Lasă un răspuns

 
