Adi's Blog

Cel mai genial blog

Daca intr-o zi EU voi muri, atunci singura solutie pentru a obtine nemurirea este sa renunt la `eu`

Posted by Adi pe Ianuarie 15, 2011

“Where one sees nothing else, where one hears nothing else, where one understands or knows nothing else, that is Nirvana.” And what is this world? We see something else, hear something else, understand something else. Everywhere there is duality. This is the characteristic of the world. The complete opposite of it is Nirvana. In Nirvana, the universe is not physical. Here it is physical. There the universe is eternal. Here it is changing. Here it is objective. There it is infinite or absolute.

12 Răspunsuri to “Daca intr-o zi EU voi muri, atunci singura solutie pentru a obtine nemurirea este sa renunt la `eu`”

  1. […] Daca intr-o zi EU voi muri, atunci singura solutie pentru a obtine nemurirea este sa renunt la `eu` Sat Jan 15, 2011 12:25 pm “Where one sees nothing else, where one hears nothing else, where one understands or knows nothing else, that is Nirvana.” And what is this world? We see something else, hear something else, understand something else. Everywhere there is duality. This is the characteristic of the world. The complete opposite of it is Nirvana. In Nirvana, […] […]

  2. mihaela said

    si ce inseamna Eul in viziunea ta?

    • Adi said

      Mihaela, nu e vorba de viziunea mea… Este vorba de `ego` (eul inferior, identificarea Sinelui cu corpul material si mintea subtila).
      Spre exemplu, cand zici `copilul MEU`, `biserica MEA`, `stomacul MEU`… nu trebuie sa valoreze mai mult copilul tau decat o piatra de pe strada sau un caine!
      Trebuie sa fii echidistanta fata de absolut tot!

  3. mihaela said

    cum sa nu valoreze mai mult copilul meu decat o piatra de pe strada🙂 piatra de pe strada nu m-a stresat deloc, nu mi-a testat limitele, nu m-a trezit din doua-n doua ore noapte/zi timp de doi ani jumate…nu m-a pus fata-n fata cu propriile-mi neputinte, nu m-a ajutat sa-mi cunosc egou-ul în situatii limită🙂

    ma gandeam ca o sa zici ceva de genul; renuntarea la egoism, la orgoliu, la ambiiile desarte, despre dragostea neconditionata fata de cei din jur etc. etc. ce zici de asta?

    • Adi said

      `dragostea fata de cei din jur` e tot un sentiment egoist
      Ii iubesti pe cei din jur, ca sa te iubeasca si ei pe tine… sa va fie voua bine.
      Dar miliardele de oameni care mor de foame si de SIDA in Africa, Afghanistan, America de Sud etc… din banii de scutece pt copilul tau puteai sa hranesti 10 familii!

  4. mihaela said

    n-ai dreptate! imi iubesc copilul fara sa astept nimic in schimb… intr-o zi va pleca de acasa si va avea viata lui!

    O sugestie: ai putea sa-ti vinzi computerul si sa hranesti cateva familii🙂 si daca adaugi si banii care-i platesti pe abonamentul de internet ai intrarea garantata in nirvana🙂 Plus ca-i ajuti indirect sa-si inmulteasca familiile.

    • Adi said

      Mihaelo, remarc ca esti geniala la gasit scuze si dat vina pe altii… tipic femeie romanca :))
      N-a zis nimeni sa nu iti iubesti copilul. Dimpotriva! Sa iubesti pe ABSOLUT toata lumea exact ca si pe copilul tau!
      Insa de data asta ai dat-o in bara, deoarece computerul si conexiunea la internet nu imi apartin🙂
      Remarca ca ii ajuti indirect sa se inmulteasca este, intamplator, buna, deoarece ilustreaza faptul ca existenta in lumea materiala este plina de probleme irezolbabile! De aceea trebuie sa mobilizezi ABSOLUT toate resursele pentru viata spirituala.

      • mihaela said

        conexiunea la internet si computerul nu iti apartin! șmechereală tipic românească🙂

        o ultimă remarcă: te-as ruga sa păstrezi un ton de adresare politicos, nu de alta dar îți tai singur craca de sub picioare si afirmația ta ca iubesti pe toată lumea nu devine decât ceea ce este: o vorbă (goală)-n vânt.

    • Adi said

      Daca nu iti convine adresarea mea (desi nu vad exact ce anume la ea), esti libera sa nu mi te adresezi.
      Oricum, eu nu apelez la cenzura… retorica mea e forta argumentului.
      N-am inteles faza cu șmechereală… nu am mai folosit calculatorul propriu de ani de zile… oricum e perimat, deoarece il am din liceu🙂
      Oricum, enormitati ai putea scorni cate te taie mintea… ai putea zice sa nu-l folosesc, chiar nefiind al meu, ca sa nu consum curentul…

      Eu n-am zis ca EU iubesc pe toata lumea ca pe sine, ci ca asta e idealul pe care ar trebui sa il aiba toti.
      Fiind cel mai inalt si dificil obiectiv, nu am pretins ca il pot atinge peste noapte.
      Insa, spre deosebire de tine, mi-am propus!
      Acum, daca tu consideri ca e intelept sa asculti doar pe cei care practica intocmai ceea ce predica… nu prea ai pe cine, ca, de la Iisus si Buddha incoace… nimeni nu se califica.
      Sau poti sa te rezumi cum iti zice la secta… sa faci donatii si sa crezi in dogma treimii…

  5. solito said

    adi,tu ce religie esti? sau ce crezi?
    ce principii ai? daca imi poti zice…ma refer la credinta ta…

    • Adi said

      Solito, poti citi articolele si comentariile de pe acest blog pentru detalii despre ideile si convingerile mele religioase.
      Eu sunt un om eminamente religios si consider religia cel mai important lucru din viata unui om.
      INSA!
      Modul cum este tratata religia astazi, in special de credinciosi, este lamentabil.
      Prin urmare, refuz sa ma identific cu o confesiune anume.
      Sunt de opinie ca religia trebuie sa uneasca oamenii, nu sa ii separe (in credinte, secte etc.)

  6. Betelgeux said

    proba…

Lasă un răspuns

 
