Adi's Blog

Cel mai genial blog

Astazi e ziua mea… zi superba ca mine!!

Posted by Adi pe Aprilie 18, 2011

17 Răspunsuri to “Astazi e ziua mea… zi superba ca mine!!”

  1. Torent. said

    La multi ani , Aditza ! :*

  2. fastleppard said

    La multi ani Adi , si tot ce iti doritesti sa ti se implineasca !

    • Adi said

      Mersi, mersi… singurul lucru pe care mi-l doresc e sa se desfiinteze crestinismul si sa se instaureze Islamul in toate statele europene :))))))

      • fastleppard said

        Teai converti la Islam ?
        Adi eu stiu ca crestinismul are multe bube si greseli – dar hai sa il lasam pe cel ce culege via si taie uscaciunile sa decida acest lucru .
        Sunt si lucruri bune in crestinismul ortodox , daca nu ar fi atat de ritualici cu tamaie, cu acatiste si cu matanii – ar fi mult mai aproape de cuvantul lui Dumnezeu .
        Greseala bisericii ortodoxe a fost ca a imprumutat cam multe din vechile ritualiuri iudaice si acest lucru nu prea trebuia facut .
        Iisus Hristos cere o credinta sincera , cumpatare , si simplitate pentru a face un lacas bun pentru Duhul Sfant in oameni .
        Doamne ajuta !

    • Adi said

      Nu m-am convertit la nimic… eu sunt fan Advaita Vedanta.
      Dar nu ma impiedica sa recunosc oportunitatea Islamului in tarile europene… altfel oarecum vadite dezastrului. Ar fi prea multe uscaturi si ar trebui sa ne fie mila de semenii nostri!

  3. Carolina said

    La Multi Ani Adi,
    Eu iti urez sa schimbi schimbi cu „Nimic” !!!🙂
    sanatate si bucurie in activitatile tale de zi cu zi si sper ca ai si avut o zi superba asa ca tine:)

  4. Hahaha ! Acu vaz: si tu esti aprilist, ca mine ! D’aia esti si tu alunecat!…

  5. E atunci cand nu esti la semne. E de bine.🙂

  6. forget about it

Lasă un răspuns

 
