Adi's Blog

Cel mai genial blog

Nu vreau sa mai traiesc in lumea asta, unde etichetele sunt mai mari decat oamenii

Posted by Adi pe Septembrie 15, 2011

16 Răspunsuri to “Nu vreau sa mai traiesc in lumea asta, unde etichetele sunt mai mari decat oamenii”

  1. creca said

    Da, dar suntem prea mici pentru ca vreo decizie TRANSANTA sa ni se potriveasca.

    • Adi said

      Creca, e subtila tiparea mea! Tipatul…
      E aproape de disperare…
      Nu are neaparat legatura cu banii…
      Ci are legatura cu a pune etichete pe oameni… tu esti budist, tu esti ateist, tu esti crestinist… este o crima perpetua pe care o savarseste omenirea impotriva ei insesi!

  2. crip71 said

    este inevitabil sa punem etichete . De-ai sti de cate ori mai etichetat tu pe mine !
    Trebuie sa fii sfant ca sa nu pui eticheta .

    • Adi said

      `Crestinist` este mai mult jignire decat eticheta🙂
      Poti sa ma acuzi pt partea cu jignirea, nu si cea cu discriminarea.

      • crip71 said

        mi-e indiferent cum ma vezi tu pe mine….nu persoana ta imi este indiferenta , ci parerea ta despre mine , pentru ca eu am un alt acuzator , mult mai tenace si mai fin observator , si anume constiinta mea .Daca ea ma acuza , degeaba ma lauda lumea , eu stiu in adancul sufletului meu ca nu merit .

    • Adi said

      Pai vad ca constiinta ta nu e atat de severa ca mine🙂

  3. crip71 said

    si de chestia cu crestinistul …. s-ar putea sa ai dreptate !
    De fapt chiar asa e …

  4. crip71 said

    si tocmai iti spuneam ca ma recunosc in atribuirea acestui termen.

  5. crip71 said

    pai tu ce crezi ca incerc eu sa fac de cateva luni incoace?

Lasă un răspuns

 
