Adi's Blog

Cel mai genial blog

Jos Basescu!

Posted by Adi pe Ianuarie 21, 2012

Jos Basescu

20 Răspunsuri to “Jos Basescu!”

  1. alex said

    azi dimineata eram cu masina in nettetal-germania si am fost salutat cu farurile si clacsonul de o alta masina. rog pe cel care m-a salutat sa ma scuze ca nu am raspuns la apel dar mi-am dat seama ca eu avand numar de bucuresti a vrut sa-mi spuna JOS BASESCU ceea ce vreau si eu.

  2. Adrian.I said

    Sus Basescu !

  3. De acord: jos.
    Da’ ce ne facem mai departe? Ca suntem recunoscuti ca popor pt lopsa de idei. Sa punem la loc cucuvelele pesediste, care au chemat minerii? Parca nu. Sa’l punem pe roakeru’ Antonescu, care n’are minte nici cat Udrea ? Parca iarasi nu. Stiu: il punem pe preafericitul Daniel. Astfel, ne vor fi impartite moaste. Nu radeti. Cu o costita de sfant putem face o ciorba de’ti lingi dejtele. Sau cu ciolanu sfintei Parascheva o iahnie de fasole…yammi ! Votati antifoamea !

Lasă un răspuns

 
