Adi's Blog

Cel mai genial blog

Scrisoare de incurajare pentru Adrian Nastase

Posted by Adi pe Iulie 1, 2012

Domnule Adrian Nastase, in primul rand din suflet va multumim pentru toate lucrurile minunate pe care le-ati facut pentru tara!

Datorita angajamentului si profesionalismului Dumneavoastra si al colegilor Dvs., romanii si-au vazut, pentru prima data in istorie, cu propriii ochi, fructificate aspiratiile milenare – o natiune mandra si infloritoare, in sanul marii familii europene!

In momentele tragice insa toti ajungem sa realizam ca suntem inexorabil victimele unui sistem dominat de oameni prosti, nerecunoscatori si ticalosi. Aceluiasi sistem i-au cazut victime si Eminescu, Socrate, Iisus Hristos, Gandhi…

Va dorim puterea si intelepciunea sa primiti, cu pace si stoicism, si necazurile, precum ati primit si bucuriile vietii, conform pildei inteleptului Iov.

Onorat sa imi exprim deplinul respect pentru Dumneavoastra,

Adrian Arvunescu

48 Răspunsuri to “Scrisoare de incurajare pentru Adrian Nastase”

  1. Subscriu si eu, cu urari de sanatate fizica si emotionala.

  2. Adi, sa sti ca tu ai facut mult mai mult bine acestei tari in comparatie cu Adrian Nastase. Ne-ai parasit. Acum din postura de strain nu cred ca e rational sa spui ce a facut sau ce nu a facut acest individ pentru tara… cand toate informatiile despre acesta le ai din mass-media si-n mass-media se stie ce informatii ajung.

    • Adi said

      Pai am fost in Romania pana in 2008🙂
      Din mass-media ai tu toate informatiile pe care le ai tu!

      • Georgette Fekete said

        Raspunsul meu a fost pentru Cristian Ilie! Tie nu pot sa-ti raspund la ultimul mesaj,deoarece nu-mi apare aceasta optiune. Pe site-ul INS se gasesc (in sectiunea Produse&Servicii>Date statistice),toate datele pe baza carora a fost facuta scurta prezentare de pe Wikipedia.

      • Adi said

        Bine, multumesc atunci pentru precizari🙂

    • Georgette Fekete said

      Iti recomand Institutul National de Statistica : http://www.insse.ro/cms/rw/pages/index.ro.do Si da,Adrian Nastase a facut mult bine tarii noastre,dar pentru a intelege acest lucru si a-l recunoaste,trebuie sa ai un IQ rezonabi,sa ai caracterl si sa-ti pese de tarisoara asta.Daca nu te descurci pe site-ul INS (si comentariului tau imi sugereaza aceasta posibilitate…),poti consulta macar http://ro.wikipedia.org/wiki/Adrian_N%C4%83stase ,desi eu nu sunt de acord cu comentariile lor! Cifrele insa,sunt cele reale.

      • Adi said

        E un site frumos :)) Dar ce anume imi recomanzi de acolo?
        Eventual poti sa citezi la ce cifre te referi… si sa precizezi ce relevanta au vizavi de topic?

      • Georgette Fekete said

        errata: … un IQ rezonabil,sa ai caracter…

  3. costin said

    adrian paunescu s-a reincarnat in tine http://www.youtube.com/watch?v=2GRprsUvVwg

    dintr-un om care parea un pic care parea ca are egoul mai mare decit capul, ai urmat traiectoria fireasca si acum faci cu ochiul lui adrian nastase. ai intrat deja in organizatia de tineret a lui iliescu?

  4. Adi cu toata sinceritatea mea te intreb: tu te simti bine?
    Nastase, in 2004 a facut cel mai mare jaf din istoria romaniei

    A vandut petromul austriecilor pe nimic
    Tu nu stii chestia asta??

    Pe vremea lui Nastase toata presa ii era aservita
    era dictatura curata atunci
    imi e sila de Nastase

    –Cu drag, Felicia

    • Adi said

      Buna, Felicia!
      Sa iti raspund franc, nu ma simt deloc bine. Deoarece poporul asta isi baga cei mai buni conducatori la puscarie, iar pe cei mai ticalosi ii pune presedinti.
      Atunci toata presa era aservita, azi toata presa e de cacat.
      Eu imi declin competenta de a emite judecati despre procese economice complexe. Cu siguranta tu vbesti din media, nu din competenta de specialitate.

      • Mizantropescu said

        Presa e ca blogul asta: cenzureaza si manipuleaza.

      • Adi said

        Sau ca tine, Miza: spune numai nimicuri de 2 bani doar de dragul scandalului.

      • Mizantropescu said

        Mai ai tupeu sa’mi raspunzi dupa ce mi’ai modificat comentariul? Ia fa’l inapoi asa cum era si mai vorbim.

      • Nastease a fost un conducator de rahat
        Care n a fost in stare sa exploateze resursele tarii ci le a vandut si astfel a facut CEL MAI MARE JAF din romania (vanzarea petrom)

        orice om stie despre dictatura lui Nastase.
        numai un nebun ar putea sa zica despre un hot ca a condus bine

        PREFER presa de cacat, decat una controlata de dictatura Nastase
        esti comunist?
        cine te a manipulat in halul asta sa rezi ca Nastase a condus bine Romania?

        Cand ai tu timp cauta pe google „cel mai mare jaf nastase” sau „vanzare petrom jaf”
        sa vezi ce gasesti

        da io vad ca tu n ai incredere in google si in oamenii normali
        ci in Nastase

        Te pup
        –Cu drag, Felicia

      • Adi said

        Felicia, draga, mi-ar placea daca ai imbogati conversatia cu lucruri inteligente, nu cu repetitii si acuzatii de 2 lei. Nu primesc invitatii la scandal🙂

        Nu este evident ca exploatarea resurselor subterane constituie o prioritate automata a oricarei guvernari. Iti reamintesc ca guvernul Adrian Nastase a construit autostrazi si centrale nucleare.
        Ti-am explicat deja ca `jaf` este opinia ta personala, care nu tine cont de consideratii macroeconomice subtile…

        Libertatea presei are sens doar daca garanteaza ca profesionalismul si informarea corecta.
        Astazi in Romania nu se face presa, ci tiganie mediatica, cancan si mahala. Opinia mea este ca fara aceasta presa chiar ar fi mai bine de oameni!

    • Bine zici Felicia! „Nastase, in 2004 a facut cel mai mare jaf din istoria romaniei
      A vandut petromul austriecilor pe nimic” Nu stiu in ce tara a fost Adrian in 2004 dar cu siguranta nu a fost in Romania… cel putin, nu cu mintea!

      • Adi said

        Am mai explicat ca nu sunt de profesie economist, deci evit sa imi dau cu parerea despre un subiect atat de complex.
        Vad insa ca faceti in mod repetat greseala sa consideri ca privatizarea unei companii atat de mari e pur si simplu ceva de genul bisnitei cu telefoane mobile.

      • Crede-ma pe cuant
        cauta pe google „vanzarea petrom nastase”

        a vandut pe o suma de nimic petrolul tarii. asta e de puscarie PE VIATA
        ca sa numa vorbim despre controlul presei si asa mai departe

        crede-ma, si tu si eu meritam MAI MULT decat niste priministrii cum am avut pana acum

        –Cu drag, Felicia

    • Adi said

      Nu am timp si nici interes sa studiez subiectul!!!!
      Nu te cred p cuvant pt ca habar n-am despre tine, ca persoana, competenta etc.
      Iar faptul ca te documentezi din presa si `de pe google` e tocmai indiciu negati🙂

      In ceea ce priveste `petrolul tarii`, se merita mentionat ca nu neaparat toate tarile au posibilitatea sa isi exploateze profitabil resursele subterane. In unele cazuri, a le vinde pur si simplu la un pret mai scazut decat valoarea lor absoluta (scazand costurile de exploatare)… poate uneori fi cea mai buna afacere!!

  5. Mizantropescu said

    Si nu de dragul scandalului scriu, Adi. Ca’mi place sa provoc e altceva. Mai fac oamenii sa gandeasca. Insa, spre deosebire de tine, n’o fac partinitor. MI’o fi placand Platon, insa’mi place mai mult adevarul…daca ma intelegi. Tu insa esti plin de patima si denaturezi adevarul. Nu stiu cu cata intentie, insa e clar ca cu mult patos.

  6. Noroc ca nu esti vreo autoritate sa ne raportam la tine si la vederile tale! Pfiu! Eu ma raportez, cu voia ta bineinteles, la cu totul alte lucruri decat la parerea ta.

  7. Vorba ardeleanului: Mai Gheorghe, dupa parerea me’ tu bei cam mult! – E, da’ io beu dupa parerea me’ !

  8. santinela said

    Bravo FELICIA-
    Te felicit ca l-ai facut nebun pe Basescu fiindca acesta a spus-„Adrian Nastase a fost cel mai bun prim ministru al Romaniei”-,sau te faci ca nu-ti aduci aminte acest lucru. Cit priveste controlul presei,vrei sa-mi spui in afara de Antena 3 care posturi nu au fost subordonate lui Basescu ? Unul spune-mi !
    Pentru problema cu titeiul-sti ca au fost presiuni si conditionalitati de intrare in UE,sau te faci ca ploua.
    Judeci cu partinire Felicia desi nu pari „blonda”. Cu respect !

  9. un om de rand said

    Puteti sa-i scrieti cele mai frumoase cuvinte lui Adrian Nastase, nimeni nu va opreste si poate nici nu va deranjeaza alte comentarii contradictorii.
    Insa ceea ce este in sufletul lui A.Nastase nu-l veti putea voi vindeca cu vorbe frumos mestesugite. Constiinta nu i-o veti astupa cu fraze de lauda daca lui A.N ii striga ca e vinovat. Sunteti o mana de oameni ce il sustineti si e frumos din partea voastra. Dar sunt mi si milioane de oameni care sub povara grea inca de pe vremea guvernarii lui A.N si chiar inainte si dupa el, striga la Dumnezeu ca cei ce s-au perindat la putere s-au inbogatit si doar s-au facut ca le pasa de popor, iar ei, oamenii de rand, sunt tot mai saraci, bolnavi si mai tristi…si asta se datoreaza si guvernarii mult laudate a lui Adrian N.
    A.N nu e un erou. Lacul Reazim, daca nu ma insel cel mai mare din Romania era al lui. Uita-te pe harta si vezi daca tu om de rand puteai sa obti acest lucru care nu este o intreprindere sau un castel, ci face parte din tara, din fauna si flora tarii. Un teritoriul doar a lui personal. Am fost personal acolo si am vazut acest adevar. Pentru cine si de ce acest moft? Si nu numai el este in posesia acestor teritorii nationale. Adesea eroii au facut totul pentru tara. Aici la noi eroii fac totul pentru ei si nimic pentru tara.
    Cum puteti sa-l puneti langa ISUS HRISTOS? E o nebunie!
    Poate langa alti hoti, da!
    Daca era intelept incat sa vada dincolo de deal si-ar fi pus un cutit lacomiei sale si mandriei care l-a adus dupa gratii.
    Langa el ar mai trebuii dusi toti care au mintit si furat de la revolutie incoace si incheind cu Basescu si ai lui.

    • Adi said

      Nu-mi prea place comentariul tau, un om de rand… desi pari ca nu intelegi scopul mesajului, totusi probabil meriti un raspuns si tu🙂
      Dupa cum titlul sugereaza, acesta este un mesaj de incurajare, nu subiect de polemica. Nu intentionez sa dezbat persoana lui Adrian Nastase, demnitatea publica sau performanta guvernarii acestuia (nici macar la modul teoretic, cu atat mai putin ceea ce apare in media). Nu stiu daca s-a inteles acest lucru… prin urmare, nu isi au rostul genul asta de reactii robotice, cum este critica ta.

      `Cum puteti sa-l puneti langa ISUS HRISTOS? E o nebunie!`
      2 hoti au fost pusi langa Iisus Hristos… unul dintre ei a reactionat ca mine, iar unul dintre ei ca tine.

      In ceea ce ii priveste pe `milioane de oameni care sub povara grea inca de pe vremea guvernarii lui A.N si chiar inainte si dupa el, striga la Dumnezeu ca cei ce s-au perindat la putere s-au inbogatit si doar s-au facut ca le pasa de popor, iar ei, oamenii de rand, sunt tot mai saraci, bolnavi si mai tristi…` imi pare extraordinar de rau pt ei, mai ales ca sunt pe deplin solidar in aceasta stare de victimizare…
      Insa este tragic de constatat ca la fel de vinovati sunt si ei, in calitate de alegatori, de tragedia prin care trec!
      Mecanismul democratic pune votul la dispozitie… iar iata ca `milioanele` au votat de 2 ori al dracului de tamp, alegand in fruntea lor pe cineva care a adus mult mai mult rau.
      Inclusiv lui Adrian Nastase i-a adus rau, dar acest simplu fapt pur si simplu nu a adus ceva bun `milioanelor`… nimic altceva decat poate magulirea sentimentului de razbunare.

      Si si mai trist este ca `eroii` aia care au facut totul pentru tara… exista doar in basmele comuniste. Daca nu invatam sa respectam ceea ce avem de valoare, cu bune si cu rele, nu vom trece niciodata peste pagubele pe care ni le cream singuri si le atribuim intotdeauna altora!

      • un om de rand said

        Prietene, am sa-ti raspund doar de aceasta data. Am inteles destul de bine mesajul tau de incurajare pentru Adrian Nastase, fiindca chiar titlul arata ca este o incurajare. Acum ca eu am scris ceva mai cuprinzator din punctul meu de vedere, scuza-ma, ca nu am intrat in tiparele tale!
        Nu am scris doar pentru tine, ci am scris stiind ca multi alti romani gandesc ca mine. Nu am pretentia sa fii de acord cu mine cum nici eu nu sunt de acord ca hotii sa fie incurajati (ex. Nastase). Asa ca inteleg de ce nu-ti place comentariul meu si nu fi trist pentru asta, caci nici o tabara pro sau contra n-au fost niciodata in prietenie buna, cu toate ca s-au numit intre ei: prieteni.
        E copilaros sa crezi ca aici se vor scrie comentarii doar pe placul tau. Poate asa ai vrea tu sa fie dar uite ca nu toti au ca tine aceeasi privire. E absurd ce vrei, dar ma rog e dorinta ta.
        E adevarat ce spui ca vinovatia le apartine romanilor datorita alegerilor facute la urne, totusi un conducator rau poate face nenorocita o tara. Daca am fi avut unul bun s-ar fi vazut si pentru omul de rand.
        Dupa cum ai dovedit, te prea grabesti sa lauzi omul, caruia nu-i cunosti toate dedesubturile. Inima este nespus de inselatoare si de deznadajduit de rea; cine poate s-o cunoasca? Probabil, daca ai fi cunoscut scriirile sfinte care zic asa: „Blestemat sa fie omul care se increde in om, care se sprijina pe un muritor si isi abate inima de la Domnul! Caci este ca un nenorocit in pustiu si nu vede venind fericirea; locuieste in locurile arse ale pustiului, intr-un pamant sarat si fara locuitori.
        Binecuvantat sa fie omul care se increde in Domnul si a carui nadejde este Domnul! Caci el este ca un pom sadit langa ape care-si intinde radacinile spre rau; nu se teme de caldura cand vine, si frunzisul lui ramane verde; in anul secetei nu se teme si nu inceteaza sa aduca rod,, Am toata convingerea ca daca ai fi stiut de aceste adevaruri nu ai mai fi scris acesata scrisoare de incurajare lui A.N.
        Prietene, cu omul totdeauna poti fi dat de rusine, dar cand iti pui increderea in Dumnezeu niciodata nu esti lasat de rusine, chiar daca pentru un moment oameni vor rade de increderea ta. Dumnezeu are puterea si nu va ramane niciodata dator nimanui cu ceva, cu atat mai mult va veni si va rasplati increderea omului in El, acelui ce a fost credincios si a rabdat pana la sfarsit.
        Sa nu uitam ca Adrian N. chiar de ar avea putere si bogatie mare tot nu ti-ar face tie sau mie un bine daca il incurajam sau ii luam apararea. De aceea, sfatul meu e sa te lauzi de acum incolo cu Creatorul tau, Pe cel care ti-a dat viata, puterea si miscarea, pe cel ce in fiecare zi iti da din bunatatea lui putere sa te trezesti, sa vezi, sa umbli, sa-ti imbratisezi fiintele dragi, capacitate sa-ti castigi o paine si sa faci fata atator probleme zilnice, pe EL, trebuie gura si inima ta sa laude binefacerile Lui, facute tie si celor dragi ai tai. El n-are nevoie de incurajare, dar ceea ce-i place e multumirea ta adusa zilnica ca o jertfa fara cusur impreuna cu o viata sfanta. Si te asigur ca niciodata n-ai sa greseti alegand pe El, dar cu omul da!
        Cantareste bine lucrurile si nu lauda sau incuraja pe cei ce nu merita si da-i slava lui Dumnezeu, care iti cunoaste pana si gandurile si are puterea sa te faca sa stai in picioare sau sa cazi.
        Sunt doua locuri amice de unde poti vorbi. Unul este cum spune profetul mai sus si anume: dint-un pustiu… si celalalt dintr-un loc verde, langa ape. Spiritual vorbind lumea se imparte in doua. Sunt doua cai in lumea asta, sunt doua surse de inspiratii si omenirea din cele doua surse ( Satana si Dumnezeu) vorbesc si fac. Astfel isi duc existenta spre o singura vesnicie cu doua destinatii, rai sau iad.
        Stiu ca sti toate acestea, doar ti le-am amintit. De aceea iti inteleg mesajul tau mai mult decat ti-ai putut tu imagina.
        Iar cat despre eroi, nici vorba de comunisti, asa cum eronat ma contraziceai. Din cati imi vin in minte acum disting pe: Avram Iancu, Horia, Clasca si Crisan, Gheorghe Doja, Ecaterina Teodoroiu si nu cred ca lista se opreste aici. Si toti acestia nu au fost comunisti, draga prietene. Deci exista eroi ai neamului nostru care nu faceau parte din basmele comunistilor.
        Dar de aceasta data as vrea sa-ti prezint (daca tot m-ai provocat) pe cel mai mare eou al tuturor timpurilor, pentru toate popoarele, valabil si pentru poporul nostru roman si anume: pe Domnul nostru Isus Hristos. Il cunosti personal? Ce a facut El nimeni altul n-a fost in stare sa faca si sa traiasca, incat fiecare om daca l-ar lua ca model cu siguranta lumea ar arata incomparabil cu ceea ce vedem astazi. Spre El te sfatuiesc ca pe un prieten sa-ti indrepti privirile din toate punctele de vedre si nu spre alt om, fie el si politic chiar.
        Un lucru bun mi-ai spus si mie, la ceea ce eu nu m-am gandit atunci cand ti-am scris despre A. Nastase ca n-are ce cauta sa fie pus alaturi de Isus Hristos. Si lucrul acela bun (pe care l-am inteles de la tine) este ca Nastase se incadreaza langa cei doi talhari perfect, adica in numarul faradelegilor, precum fac hotii si talharii, iar in termenii actuali acestia inseamna astazi inginerii financiare, adica excrocii diplomati. Aici da, Nastase se incadreaza perfect. I-ai gasit bine locul. Dar sa afirmi ca poti sa-l pui langa Isus Hristos Sfantul, eu unul repet si sustin ca este o nebunie (pe care n-ai inteles-o). Sa-l pui pe Nastase langa Isus Hristos, adica in partea neprihanirii, sfintirii, a facerii de bine, a smereniei, a mesajului sau, a lucrarii sale, adica in alti termeni ai binelui, asa cum il incurajai prin scrisoarea ta ca face A. Nastase parte alaturi de Isus Hristos, este o nebunie pe care ti-o repet si oricare om care cunoaste aceasta istorie ti-ar zice la fel. In felul acesta m-am referit cand ti-am scris si nu in mod istoric ca cei doi talhari. Istoric vorbind, acolo a fost silit sa stea langa cei doi, dar fiecare dintre ei sufereau total diferit pentru pacatele lor fata de Isus. Ori suferinta lui Nastase nu se compara cu cea a Mantuitorului. Cum ai putut sa-l pui langa El pe Nastase nu stiu, eventual langa El puteai sa-l pui precum sunt talharii cei doi, adica ca om vinovat, Nicidecum cum l-ai incurajat in scrisoare ca pe unul de buna credinta care sufera pe nedrept. M-a uimit atata idolatrie din partea ta draga Adi. Probabil numele va leaga sau stiu eu ce e mai mult.(.? )
        Totusi,inclin sa cred ca ai scris dintr-o ravna fara pricepere aceasta scrisoare. Pe undeva te inteleg si e bine sa susti pe cineva, e frumos, dar trebuie sa ai si minte pentru ce o faci.
        Te rog nu te supara ca ti-am scris asa direct, E o discutie ca intre doi prieteni. Probail dintr-o prea multa mandrie a ta, fermecat de ,,casa cea mare si frumoasa,, scrii de bine, de ea, dar nu vezi gunoaiele din casa si uiti de gradina lasata in paragina. Sti zicala: ,,Pe afara e vopsit gardul, inauntru e leopardul,,..scriitorii buni nu scriu doar despre frumoasa fiara ci scriu si despre apucaturile si urmarile ei rele. Sper sa intelegi! Nici copiii mici nu cred ca povestile frumoase sunt si adevarate. Nu fi copil la minte, fi om matur, intelept si nu te increde in om care este doar o suflare, un abur care se ridica putintel si deodata piere.
        Acesta e ultimul meu mesaj si nu am pretentia ca stiu totul, dar pentru tine iti este de folos ceea ce am scris si nu uita ca inteleptul primeste mustrarea ca sa se faca si mai intelept.

    • Adi said

      Nu imi pare tocmai temeinica invocarea citarilor biblice… in legatura cu formarea opiniilor despre oameni.
      Pur si simplu opiniile ni le formam din atitudinile pe care convingerile ni le dicteaza… la intersectia cu perceptia faptelor.
      Simplul fapt de a citi ceva… ar fi pur si simplu irational sa iti schimbe radical opinia despre o persoana sau despre oameni in general.
      M-as astepta ca analiza scripturilor sa iti lumineze intelegerea… imi pare insa ca in cazul tau tinde sa o intunece mai degraba.

      Cat despre `Blestemat sa fie omul care se increde in om…` uiti probabil continutul propriu-zis al scrisorii mele (e.g. sistem dominat de oameni prosti, nerecunoscatori si ticalosi. Aceluiasi sistem i-au cazut victime si…)

      Sa nu uitam ca, chiar daca Adrian N. chiar de ar avea putere si bogatie mare tot nu ti-ar face tie sau mie un bine daca il incurajam sau ii luam apararea…. tot este de datoria noastra sa protejam adevarul si sa ne comportam ca oameni veritabili… indiferent de beneficiile noastre personale!!!!!!

      In ceea ce priveste `pozitionarea` lui Adrian Nastase IN CONTEXTUL victimelor societatii incriminate atat de tine cat si de mine… cred ca la modul dogmatic te poate deranja faptul ca aduce a blasfemie.
      Dar nu este oare idealul crestin acela ca toti sa fim alaturi de Iisus Hristos?!?!?
      Eu am facut doar o enumerare, nu o comparatie.
      Nu mai intru in detalii… daca ala era ultimul mesaj🙂

  10. Raa Nor De Ha said

    Nu poti pune pe cel rau in aceasi barca cu cei buni-in moment de furtuna ii va arunca peste bord pe cei buni.Adrian Nastase a facut mult rau romanilor-crezi ca sa gandit vreodata ca atatia romani nu stiu ce sa puna pe masa copiiilor lor. Prea putini din cei ce au condus aceasta tara s-au gandit vreodata la neajunsurile oamenilor de rand-al multimi.Cand au furat-au furat din munca acesteia din urma. Sa plateasca pentru faptele sale-daca ar fi inapoiat ori donat tot ceea ce obtinuse in urma vanzarilor pe nimic ale resurselor tari-as putea avea si eu respect pentru Adrian Nastase. Bani obtinuti din vanzarile resurselor unei tari-daca nu ma insel ar trebui sa intre in visteria tari si nu in buzunarul unor oameni politici. Din bani obtinuti in urma diverselor vanzari- realizate dupa revolutie se puteau construi locuri de munca, scolii,spitale…in schimb s-au construit vile personale si averi fabuloase.

Lasă un răspuns

 
