Adi's Blog

Cel mai genial blog

Crin Antonescu este presedintele meu

Posted by Adi pe Iulie 18, 2012

18 Răspunsuri to “Crin Antonescu este presedintele meu”

  1. Adi, bucurie! De azi inainte esti un om liber. Nu mai ai presedinte! Multumeste lu’ Dumnezeu ca s’a intamplat voia Lui si nu a ta. :)))))

    • Adi said

      Miza, ma tem ca o sa cam mori :))))

    • Adi said

      Eu nu am cum sa ma tem de nimic…
      Insa, Miza, pe tine te urasc cel mai tare cu putinta!!! Tu o sa mori in cele mai groaznice chinuri!!

      • Mizantropescu said

        Esti un baiat tare de treaba. 🙂

      • Ce mai faceţi băieţi? Tot cu săbiile în sus şi încrucişate?

      • Adi said

        Rau, Tinule… toata tara si lumea fac foarte rau!

      • Măi, eu în lumea mea mă simt,
        Nemuritor şi rece … (dar nu complet rece)

        Şi apropos de politică, Ia şi o porţie de Coşbuciană neaoşă:

        George Cosbuc – Drumul Iubirii

        Eu o stiu din cartea sfânta,
        Si ti-o spun, sa te feresti!

        Baiazid, talmacitorul
        Vrerilor dumnezeiesti,
        Ale carui vorbe-arata
        Drumul spre-adevar, precum
        Carul de pe cer conduce
        Navele spre-al Noptii drum,
        Predica-n moscheie-odata:
        – “Dumnezeu, el ne iubi,
        Sa-l iubim si noi.” Într-asta
        Ben-Said grabit veni:
        – “Mare-nvatator al nostru,
        Cel de-Alah din cer trimis!
        Mi-am pierdut de ieri magarul,
        Si-am avut ast’ noapte-un vis
        Sa te-ntreb aici pe tine,
        Ca tu stii si poti sa-mi spui.”
        Baiazid privi la dânsul
        Si-a zâmbit de vorba lui.
        Dar continua cuvântul:
        – “Spuneti, care dintre voi
        Nu-i convins ca peste veacuri
        Pâna-n zilele de-apoi
        Singura iubire este
        Sfântul drum adevarat?”
        Toti tacura. Ahmet singur,
        Un batrân întunecat,
        Ridicându-se, raspunse:
        – “La ce-a dat-o Dumnezeu?
        N-am stiut-o niciodata,
        Spune-mi ce-i, s-o stiu si eu!”
        Baiazid încet se-ntoarse,
        Si-aratând spre-acel batrân:
        – “Ben-Said, tu cati magarul,
        Iata-l, asta-i, ada-i fân.”

        Mi-a ramas aminte vorba
        Marelui învatator.
        Ben-Saizii nu vad alta
        Decât tot durerea lor,
        Si când unii poarta lupta
        Plini de-avânt, grabiti rasar
        Ben-Saizii sa-i încurce
        Cu pierdutul lor magar.
        Iar când vezi ca multi iubirii
        Inima tacuti si-o-nchid,
        Tu de-Ahmet îti aminteste
        Si de ce-a spus Baiazid.

      • Adi said

        Foarte interesant!
        Dar ce este asta??

    • Păi voiam să încerc să te împac cu mizantropescu :=)

    • În sensul că pe Crin Antonescu îl interesează „iubirea” (adică dragostea faţă de popor) şi pe Traian Băsescu îl interesează măgarul lui ( îl doare-n cot de poporul român )!!!

      • Adi said

        Singurul lucru care ma va impaca cu Miza… este moartea lui!

      • Fii pe pace, io n’am nimic cu Adi. Imi mai place sa’l necajesc, ca vad ca’i ceacanau. Incolo, in afara de faptul ca’i ingust si obtuz, repede la manie si incet la iertare, cred ca’i baiat bun. O sa si mor la un moment dat, spre satisfactia lui! 🙂

  2. Adi e presedntele meu ! :))

Lasă un răspuns

 
